کلیدستان

نسخه‌ی کامل: تغییر یک اقامتگاه یک خانواده در Villeray را امضا می کند. یک خانه آجری کوچک
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
تغییر یک اقامتگاه یک خانواده در Villeray را امضا می کند. یک خانه آجری کوچک اینجا واقع در خیابان لوئیس هیمون در مونترال اخیراً دستخوش تحول بزرگی شده است. این اقامتگاه از زمان ساخت آن در دهه 1950 تقریباً بدون تغییر باقی مانده بود. این برنامه شامل ایجاد فضاهای زندگی جدید بود که روشن، دلپذیر و سازگارتر با سبک زندگی معاصر باشد و در عین حال به شخصیت اصلی اقامتگاه احترام بگذارد.
با وقوع در قلب ویلری، محله ای پر جنب و جوش و خانواده محور در مقیاس انسانی، برای آژانس روشن بود که لازم است تعادل حجمی بین بخش موجود ساختمان و افزوده های معماری پیدا شود. در حالی که هماهنگی با محله را ترویج می کند. علاوه بر این، حفظ عناصر کلیدی معماری موجود مانند شیب‌های پشت بام، خوابگاه و حجم مشخص خانه ضروری بود. مواد تکمیلی جدید به منظور القای شخصیت و تکرار نصب جدید پیشنهاد شد. علاوه بر این تغییرات، اتاق زیر شیروانی، فضایی بدون استفاده و تنگ، حذف شده است. از طریق این جداسازی است که پتانسیل معماری معنای کامل خود را پیدا کرد.
Marie Eve Issa، طراح بنیانگذار ISSADESIGN، می گوید: «این ژست توانست کیفیت نور طبیعی را به نمایش بگذارد و سهم خانه را به حداکثر برساند، در حالی که شخصیت آن را تقویت کرد.» تغییر اصلی که در نمای اصلی اصلی ایجاد شد، ادغام گشایش های سخاوتمندانه تر پنجره ها و درهای وسیع از ریتم گونه شناسی ساختمان پیروی می کنند. علاوه بر این، از طریق این تغییرات است که ارتباط بین فضای داخلی و بیرونی به بخشی جدایی ناپذیر از مفهوم تبدیل می شود و فضا را در نور بیشتری غرق می کند و بنابراین مکان های زندگی مشترک را با مکان دلپذیری برای زندگی فراهم می کند.
این افزوده به عنوان یک زبان معماری متضاد بین دو جلد در نظر گرفته شده است. برای آژانس مهم بود که یک مخالف ایجاد کند تا کل یک کل را تشکیل دهد که خود را از طریق بیان همزمانی متحد می کند." این آژانس توضیح می دهد که ساختمان موجود نفس می کشد. "هدف تقویت آن است." بال جدید برخلاف سادگی اش، ایده راز را بازی می کند، زیرا در بال جدید است که فضاهای خصوصی پنهان می شوند.
در طرح اولیه، اتاق ها به یک منطقه خصوصی در اطراف اتاق خواب ها و یک منطقه عمومی در اطراف اتاق نشیمن تقسیم می شدند. این پیکربندی از طریق اجرای حجمی که مناطق اجتماعی خانه را در خود جای می‌دهد، مدرن شده و به چیدمان جدید منتقل شده است، و مناطق خصوصی، که در حجم مجاور، اضافه می‌شوند. از ورودی، مناطق زندگی خانوادگی باز است. اتاق نشیمن، آشپزخانه و ناهارخوری با هم ترکیب شده اند تا یک اتاق نشیمن بزرگ را در قلب خانه تشکیل دهند و به همین ترتیب، از سقف کلیسای جامع بهره ببرند. سرآشپز بودن، برای صاحب خانه مهم بود. یک آشپزخانه مرکزی داشته باشد که به او اجازه سرگرمی بدهد. آشپزخانه که مشتاق است اشتیاق آشپزی خود را با مهمانان خود به اشتراک بگذارد، به عنوان مکانی برای نمایش و معاشرت عمل می کند. دیوار بزرگ کابینت ظاهری تئاتری ایجاد می کند و با ارتفاع چشمگیر و جزئیات منحصر به فردش چشم را به آشپزخانه می کشاند. طراحان از دیوارهای انباری بزرگ بارهای رستوران الهام گرفتند که به عنوان عناصر مرکزی عمل می کنند و امضای مکان های جشن هستند. برای این منظور، یک سطل یخ در جزیره قرار داده می شود که به مالک اجازه می دهد فضا را با پذیرایی ها تطبیق دهد، در حالی که یک انبار شراب مجموعه خصوصی آنها را در دسترس قرار می دهد. پشت آشپزخانه، راه پله دو آلاچیق را به هم متصل می کند و در سطوح بازی می کنند. . اتاق های کودکان و یک اتاق خانوادگی در سطح پایینی قرار دارند. در سطح بالایی، مشرف به فضای نشیمن مرکزی، سوئیت مستر، متشکل از یک اتاق خواب و یک حمام کامل قرار دارد. سوئیت اصلی واقع در بالای گاراژ، دارای بالکن جلویی است که به ساکنانش اجازه می دهد از صبح های آفتابی لذت ببرند.
کلاسیک مانند گردوی سیاه، کوارتز با جلوه مرمر، برنج و تراززو برای ایجاد گفتمانی با نوع شناسی معماری اصلی استفاده شده است. تداوم متریال در سرتاسر فضاها به منظور کمک به احساس سیالیت به دست آمده است. به نوعی، جوهر پروژه در ارتقای معماری منطبق با زمان و در عین حال پاسخگویی به نیازهای کنونی یک معاصر نهفته است. خانواده.
کارفرما یک مهندس عمران با دانش عمیق تکنیک های ساخت و ساز و مدولاسیون انرژی است و بیش از 4000 خانه در این منطقه ساخته است. ما ورودی‌ها را از مشتری جمع‌آوری کردیم و مفهومی را توسعه دادیم که حداکثر راحتی را از دیدگاه بهره‌وری انرژی به ارمغان می‌آورد.
در جعبه‌های سفید شاتل با باله‌های فولادی سفارشی در بیرون، یک نمایش حسابی از شماره خانه بر روی یک مکعب دوار از جنس استنلس استیل حک شده است و همچنین The House شماره 26 بر روی دال شناور جلویی بریده شده است تا ایجاد شود. یک نمای شب زیبا، ایجاد ارتفاعی مینیمال، غیر متعارف و فریبنده.
  این خانه در یک سایت مستطیل شکل 40 در 60 دقیقه رو به شمال قرار دارد. از آنجایی که این سایت در یک منطقه نیمه گرمسیری واقع شده است که در آن اختلاف دما بین کم و زیاد حدود 12 درجه سانتیگراد (28 درجه - 40 درجه) است. به منظور جمع آوری خنکی در طول شب، دهانه های بزرگی در سطوح پشت بام همکف و طبقه اول با هواکش در نواحی دو ارتفاع پیشنهاد شده است تا هوای گرم در طول روز هنگام بالا آمدن آن به دلیل پشته ها خارج شود. تأثیر می گذارد و به ورود مداوم هوای تازه به ساختمان کمک می کند.