کلیدستان

نسخه‌ی کامل: لوازم یدکی لیفان
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
شرکت خودرو سازی لیفان یکی از کمپانی‌های معروف خودروساز چینی بوده و از سال ۱۹۹۲ فعالیت خود را در زمینه تولید خودرو آغاز کرده است. کمپانی  خودروسازی لیفان تا به امروز خودروهایش  را به ۲۱ کشور دنیا فروخته است و از آن جایی که خودرو‌های این کمپانی از کیفیت بالایی برخوردار است،  موفق شده با صادرات خودرو‌های خود به کشور‌های دیگر، پیشرفت قابل توجهی به دست آورد. شرکت لیفان خودروهایش را به کشور‌هایی از جمله ایران، روسیه، جمهوری آذربایجان، شیلی و برزیل صادر می‌کند و این خودرو در این کشور‌ها طرفداران زیادی دارد. شرکت لیفان در حال همکاری با شرکت کرمان موتوراست و تا کنون خودرو‌هایی مانند لیفان X ۵۰ و لیفان ۸۲۰ را به خط تولید کرمان موتور وارد کرده است. خودروی لیفان ۶۲۰ یکی دیگر از خودرو‌های پرطرفدار وپرفروش این شرکت بوده و می‌توان گفت این خودرو رقیبی بزرگ برای پژو پارس محسوب می‌شود.
                                  
قطعات و لوازم یدکی لیفان
[عکس: _sgi7.jpg]
شامل قطعات موتوری لیفان، قطعات بدنه لیفان، قطعات گیربکس لیفان، قطعات جلوبندی جیلی و لوازم تزئینی میباشد.
 
بسیاری از قطعات یدکی لیفان نیازمند تعویض های دوره ای هستند و باید در کیلومتر های مشخصی عوض شوند.
همچنین برخی از قطعات در حوادث رانندگی دچار آسیب هایی میشوند که نیازمند تعویض هستند. در این موارد خرید قطعات یدکی لیفان اصلی توصیه میشود.
 
هر قطعه ای در خودرو مانند اجزای بدن عمل کرده و همکاری این قطعات با یکدیگر سبب عملکرد درست خودرو میشود. به همین دلیل، استفاده از قطعات اصلی بسیار مهم میشود.
اگر بخواهید برای خودروی لیفان خود از قطعات و لوازم یدکی تقلبی استفاده کنید، آن قطعه زود خراب شده و خودروی شما نیاز به تعمیر مجدد پیدا میکند.
در این مواقع حتی جایگزینی قطعه کهنه با قطعه نو نمیتواند عملکرد خودرو را تضمین کند.
به همین دلیل باید استفاده قطعات اصلی و اورجینال را مد نظر قرار دهید.
 
فروش قطعات یدکی لیفان
[عکس: -لیفان-1_3cpv.gif]
 
قطعات یدکی لیفان در حقیقت همان لوازم یدکی لیفان هستند. دلایل زیادی می‌تواند ما را مجبور به تعویض این قطعات کند. تصادف و حوادث یکی از واضح‌ترین این دلایل هستند.
 
اما برای خرید برخی قطعات نظیر قطعات موتوری لیفان، لوازم یدکی گیربکس و حتی قطعات برقی آن نباید منتظر خراب شدن این قطعات بود.
بعضی از قطعات خودرو باید به طور دوره ای و در کیلومتر های مشخصی تعویض شوند.
به طور مثال قطعاتی مانند تسمه تایم، لنت ترمز، تسمه دینام، فیلتر روغن، فیلتر هوا و… قطعاتی هستند که باید به طور دوره ای تعویض شوند.
 
اگرچه تعویض به‌موقع این قطعات حائز اهمیت است اما تعویض آن‌ها با قطعات اورجینال از اهمیت بیشتری برخوردار است. چراکه قطعه تقلبی عملکرد صحیحی در اتومبیل شما ندارد و خیلی زود خراب می‌شود.
 
خرابی زود هنگام قطعات به معنی تعمیر بیشتر است و تعمیر بیشتر سبب کاهش عمر مفید و فرسودگی زود هنگام آن خواهد شد.
خرید لوازم یدکی لیفان
برای تهیه و خرید قطعات یدکی لیفان، راه های مختلفی وجود دارد. یکی از این راه ها مراجعه حضوری به بازار لوازم یدکی خودروست.                     
یکی دیگر از راه ها تهیه قطعات یدکی به صورت تلفنی است. اینکار دردسر و هزینه کمتری داشته و به راحتی قطعات به دست شما یا به دست تعمیرکارتان میرسد.                                                                                       
                                           
باید بدانید که در بازار چراغ برق نمایندگی‌های بسیاری، همانند فروشگاه لوازم یدکی کرمان موتور یدک برای تهیه قطعات یدکی لیفان وجود دارد.
اما به همان میزان نیز قطعات تقلبی در این بازار فراوان هستند.
 
در این صورت، اگر مایل به خرید قطعات اورجینال لیفان هستید باید به سراغ فروشگاه‌های مطمئن نظیر لوازم یدکی کرمان موتور یدک بروید یا در مورد نحوه تشخیص قطعات اصل از تقلبی تحقیق کنید و اجناس تمام مغازه‌ها را تک به تک بررسی نمایید.
 
لوازم یدکی چری
برند چری یک برند جهانی در آسیا محسوب می شود که به فعالیت خودرو سازی و لوازم یدکی چری می پردازد. این شرکت خودرو سازی واقع در کشور چین می باشد که در سال 1997 به طور رسمی آغاز به فعالیت نمود همچنین شرکت چری روی تیم تحقیق و توسعه خود بسیار حساس است و با وسواسیت خود باعث شده که به طراحی و ساخت برترین ماشین های جهان بپردازد. شرکت چری دارای یک تیم تحقیق و توسعه گسترده با حدود 5500 کارمند است که حاصل تحقیق و توسعه این تیم بزرگ و گسترده تولید خودروهایی چون تیگو آریزو و اکسید است که تا کنون به عنوان خودروی های رده بالای جهانی به فروش رسیده که در حال حاضر برند های تیگو و آریزو در ایران موجود می باشد.
 
جدای این بحث باید گفت لوازم یدکی چری جزو قطعات ضروری خودرو چری محسوب می شود که در طول استفاده از خودرو بارها مجبور به تهیه یا تعویض آن ها می باشد بنابراین شما برای بهبود عملکرد خودرویتان نیازمند این قطعات هستید اما مشکلی که وجود دارد این است که یافتن قطعات ماشین هایی چون چری در کشور ما کار خیلی آسانی نیست و به هر وارد کننده ای نمی توان اعتماد کرد بنابراین ما به شما شرکت ماشین نو که فروشگاه لوازم یدکی چری نیز می باشد را معرفی می کنیم. شما در اینجا می توانید با خیال راحت و با مناسب ترین قیمت خرید کنید تا در کم ترین زمان ممکن به دستتان برسد. 
 
 
لوازم یدکی خودرو های چینی
 
لوازم یدکی جیلی                                                 لوازم یدکی برلیانس
لوازم یدکی ام جی                                                لوازم یدکی هایما
لوازم یدکی ام وی ام                                             لوازم یدکی بسترن
لوازم یدکی ریگان کوپا                                       لوازم یدکی ابرینا و سنوا
لوازم یدکی هاوال                                             لوازم یدکی اچ سی کراس
لوازم یدکی لیفان                                              لوازم یدکی جک و....
 
لوازم یدکی برلیانس
 
یکی از خودروهای مشهور در ایران برلیانس می‌باشد. لذا خرید لوازم یدکی برلیانس نیز از اهمیت به سزایی برخوردار است. هر ماشینی پس از مدتی استفاده نیاز دارد که یک سری از تجهیزاتش به روز و جدید شوند تا دچار فرسودگی نگردد. جالب است که بدانید اگر چه خیلی از وسایل یدکی خودرو هستند که در تعمیرگاه‌ها استفاده می‌شوند اما خیلی از افراد با تعویض اجزای فابریک ماشین خود رنگ و لعاب بیشتری را به خودروهای خود می‌بخشند. در ادامه ضمن بررسی خودرو برلیانس مهم‌ترین لوازم یدکی آن را بررسی می‌کنیم.                                                                                         
 
نقد و بررسی لوازم یدکی و خودرو برلیانس با توجه به قیمت آنها
 
برلیانس در سال 1992 در چین تاسیس شد. اگر چه در ابتدا این شرکت تحت نظر چین بود اما بحران‌ها مالی باعث شدند که این کمپانی توسط شرکت TF Securities خریداری شود. هفت سال پیش یعنی سال 1393 شرکتی ایرانی به نام پارس خودرو شروع به همکاری با این کمپانی خودرو سازی کرد. بعد از آن بود که ما در ایران شاهد انواع و اقسام خودروهایی با مارک برلیانس با طرح‌های وطنیزه شده مانند سدان، هاچ‌بک و کراس‌اوور بودیم. شاید همین موضوع نیز نکته‌ی مثبت و قوت این خودروها باشد.                               
 
هزینه‌ی تعمیرات و قیمت لوازم یدکی خودروها تا حد زیادی بستگی به نوع خودرو شما دارد. بعضی از نسخه‌ها هستند که آن قدر لوازم یدکی‌شان گران است و سخت در بازار پیدا می‌شود که می‌توان به جرات گفت که ارزش خرید ندارند. اما اکثر نسخه‌های برلیانس این گونه نیستند.                                 
 
هنگام خرید قیمت محصولات در فروشگاه‌های مختلف را بررسی کنید. به ویژه این که امروزه خیلی از فروشگاه‌های اینترنتی هستند که مجوز دارند و قیمت‌های اصلی را نشان می‌دهند و حتی در بسیاری از مواقع تخفیف و جشنواره‌های فروش دارند.                                                                    
 
 
 
 
MVM لوازم یدکی
برند ام وی ام از جمله برندهای خودروساز چینی است که مدل‌های آن عبارتند از :
1 _ ام وی ام 110
2 _ ام وی ام 315
 و ...X223 _ ام وی ام
دسته بندی قطعات موتوری مختلف (سفت کن زنجیر تایم ، سوپاپ دود و هوا ،میل سوپاپ دود ، واشر کامل و ...)قطعات جلوبندی و تعلیق (فنرلول ، سیبک فرمان ، دسته موتور، کمک فنر میل موجگیر و ...) لوازم بدنه (درب ها ، گلگیرها ، آینه ها ، رام ، رینگ و ...) چراغ ام وی ام (مه شکن ، چراغ جلو ،چراغ خطر ، شبرنگ و...) قطعات برقی ( فن کولر، سنسورها ، وایر شمع ، فشنگ دمای آب و ...) که با کیفیت مناسب به مشتریان ارائه می دهند.                                                                                             
 
 دیگر محصولات نیکا یدک لوازم یدکی چری است.که این شرکت خودرو سازی در سال 1997 تاسیس شد . که توانسته با برند های معروف و معتبری مثل آریزو و تیگو و برند اکسید رده بالا را در پر فروش ترین ها کسب کند که 2 برند آریزو و تیگو در ایران عرضه می شود.
 
یکی دیگر از محصولات نیکا یدک لوازم یدکی جک است ، لوازم یدکی جک  که شامل: قطعات موتوری جک، قطعات بدنه جک، قطعات گیربکس جک، قطعات جلوبندی جک و لوازم تزئینی است.
لوازم یدکی لیفان که جزو دیگر محصولات نیکا یدک است، شامل : قطعات موتوری لیفان، قطعات بدنه لیفان، قطعات گیربکس لیفان، قطعات جلوبندی جیلی و لوازم تزئینی میباشد.
بهترین کار برای خرید قطعات اصلی و اورجینال لیفان، مراجعه به یک فروشگاه معتبر لوازم یدکی است.
اگر بخواهید برای خودروی جک خود از قطعات و لوازم یدکی تقلبی استفاده کنید، آن قطعه زود خراب شده و خودروی شما نیاز به تعمیر مجدد پیدا میکند.
 
اگر چه تعویض به‌موقع قطعات اهمیت زیادی دارد  ، اما تعویض آن‌ها با قطعات اورجینال از اهمیت بیشتری برخوردار است. چراکه قطعه تقلبی عملکرد صحیحی در اتومبیل شما ندارد و خیلی زود خراب می‌شود.

شما عزیزان با مراجعه به سایت نیکا یدک به آدرس https://nikayadak.com/ میتوانید لوازم یدکی لیفان را سفارش دهید.