کلیدستان

نسخه‌ی کامل: خدمات کانال فلکسیبل و تهویه هوا و دریچه کولر و عایق الاستومری در شرکت دانیال تهویه
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
کانال کشی یک ساختمان، یکی از پرچالش ترین مراحل ساخت بنا است که توصیه می‌شود به دست متخصص آن سپرده شود. کوچک‌ترین اشتباه در کانال کشی یا استفاده از ملزومات بی‌کیفیت، می‌تواند هزینه‌ها را در طولانی مدت چند برابر کرده و خسارت به بار بیاورد. یکی از مجموعه‌های فعال در حوزه تهویه هوا، دریچه کولر و کانال فلکسیبل، مجموعه دانیال تهویه است. در ادامه این مطلب به معرفی خدمات و محصولات این مجموعه خواهیم پرداخت.
[عکس: _تهویه-1_8tjn.png]
 
تولید کانال فلکسیبل

کانال فلکسیبل یک لوله مجرای طولانی است که انعطاف‌پذیرتر از کانال کشی سفت و سخت در فضاهای نامناسب خانه است. بسیاری از پیمانکاران تهویه مطبوع، کانال‌های منعطف و صلب را ترکیب می‌کنند تا یک شبکه کانالی متناسب با فضای خانه ایجاد کنند. توجه داشته باشید که نصب کانال فلکسیبل آسان‌تر است، اما هرگز نباید بیش از زاویه قائم خم شود و همچنین باید به درستی پشتیبانی شود. (به عنوان مثال کانال تهویه شیب‌دار نیست یا خم نمی‌شود.)
کانال اسپیرال نیز یکی دیگر از روش‌های نوین انتقال هوا است که معمولا از ورق گالوانیزه یا ورق آلومینیوم تولید می‌شود که استحکام و استقامت بالایی دارد.
مزایای کانال فلکسیبل
نمای بیرونی کانال فلکسیبل از فلز ساخته شده است، اما فضای داخلی جایی است که مزایای واقعی آن نهفته است. کانال فلکس معمولاً دارای عایق فایبرگلاس است که هوای تصفیه شده شما را در دمای مناسب نگه دارد. تا زمانی که کانال فلکس به درستی نصب شده باشد، این عایق کارایی انرژی خوبی را تضمین می‌کند.
اتاق زیر شیروانی، فضاهای خزنده، و داخل پشت‌بام‌ها محل قرارگیری کانال‌های انعطاف‌پذیر هستند. استفاده از تیرهای سقف، به‌علاوه تکیه‌گاه اضافی، یکی از راه‌هایی است که می‌توانید مطمئن شوید که مجرای انعطاف‌پذیر در جایی آویزان نمی‌شود یا خم نمی‌شود.

ارائه انواع عایق

عایق‌های الاستومری امروزه یکی از بهترین گزینه‌ها برای عایق کاری در ابعاد بزرگ بوده و یک جایگزین برای پشم و شیشه محسوب می‌شود. از انواع  عایق الاستومری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
1.    عایق الاستومری ساده 
2.    عایق الاستومری با روکش آلومینیوم 
3.    عایق الاستومری با روکش پروتکت بلک و سیلور
4.    عایق الاستومری لوله ای
5.    عایق پتویی
نوعی از عایق‌ها برای جلوگیری از ورود صدا به محیط ساختمان یا ماشین استفاده می‌شود. این نوع عایق که اصطلاحاً با نام عایق صداگیر یا عایق صوتی شناخته می‌شود، در مدارس، کارخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها و مکان‌های تولیدی و ... استفاده می‌شود. شرکت دانیال تهویه یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان این عایق‌ها محسوب می‌شود.

ارائه انواع فلنج، ساپورت و کلیپس

برای نگه داری و ثابت کردن کانال‌های تهویه، معمولا از ساپورت گالوانیزه استفاده می‌شود. این محصول از ورق گالوانیزه تولید شده و در ابعاد و ضخامت‌های مختلف به بازار عرضه می‌شود.
از دیگر متعلقات فلنچ گالوانیزه  تاسیسات  ساختمانی کلیپس فلنج تاسیسات است که  کلیپس به عنوان نگهدارنده دو قاب فلنچ گالوانیزه به وسیله پیچ این عمل صورت می‌پذیرد. شرکت دانیال تهویه کلیپس های خود را با ورق دو  میلی‌متر تولید می‌کند و با طراحی خم های کلیپس گالوانیزه عمل نگهداری را مطمئن و ساده و راحت می‌نماید.
در همین راستا، مجموعه دانیال علاوه بر ساپورت گالوانیزه و کلیپس گالوانیزه؛ دست به تولید چنل گالوانیزه، فلنج گالوانیزه، نبشی گالوانیزه گوشه فلنج و کرنر گالوانیزه نیز کرده است تا تمامی نیازهای مشتریان را برآورده کند.

ارائه انواع بست

بست یا نگهدارندِ، شامل انواع ابزارهایی می‌شود که در صنعت ساختمان‌سازی کاربرد بسیار زیادی داشته و کمک می‌کند که یک یا چند جسم، در یک وضعیت خاص ثابت نگه داشته شوند. بست فلزی همچنین از لرزش و انحراف این اجسام جلوگیری می‌کند. این محصول از فلزات گوناگونی تولید می‌شود و از انواع آن می‌توان به بست فلکسی و بست گازی اشاره کرد.
لوازم خانگی، سیستم‌های اتوماتیک، برنامه‌های مکانیکی، سیستم‌های انرژی خورشیدی، اتصال لوله‌ها به یکدیگر و ... از کاربردهای متداول بست فلزی است.

تولید انواع کانکتور

یکی از خدمات شرکت دانیال تهویه، تولید انواع کانکتور یا همان لرزه گیر است که یکی از محصولات جانبی و پرکاربرد در تاسیسات مکانیکی از جمله کانال‌سازی و تهویه هوا محسوب می‌شود. لرزه گیر  رابط بین دستگاه‌های تهویه مطبوع از قبیل انواع دستگاه‌های هواساز، کولر، داکت اسپیلت، فنکویل و کانال هوا قرار می‌گیرد و از انتقال صدا و لرزشِ دستگاه‌های دمنده در داخل کانال جلوگیری می‌کند.

تولید انواع درزگیر

به‌منظور پر کردن منافذ نقاط اتصال اشیا و درزبندی و هوابندی از درزگیر برزنتی، درزگیر الاستومری یا درزگیر آلومینیوم استفاده می‌شود. این محصولات می‌تواند برای درزبندی نقاط اتصال عایق الاستومری در صنعت تاسیسات و کانال هوا و هم چنین تاسیسات موتورخانه مانند لوله‌های گرم و سرد صورت پذیرد.
همچنین نوار درزگیر برزنتی برای آب‌بندی و هوابندی لوله‌های خرطومی جاروبرقی، انواع شلنگ‌های صنعتی از قبیل پیستوله های بادی و سیستم لوله‌های فاضلاب کاربرد دارد.
نوار درزگیر برزنتی در درزبندی نقطه‌های اتصال عایق الاستومری (کانال هوا و هم لوله‌های تاسیسات)، در سیستم‌های حرارتی و برودتی به طور یکسان به کار گرفته می‌شود و هیچ محدودیتی جهت استفاده در سرما یا گرما ندارد.
نوار درزگیر برزنتی دارای خاصیت ضد آب هم می‌باشد، آن گونه که پس از استفاده از نوار درزگیر برزنتی در نقاط اتصال، از نفوذ رطوبت، بخار و قطرات آب جلوگیری می‌گردد. نوار درزگیر برزنتی دارای مقاومت بالایی در برابر بخارات اسیدی و قلیایی می‌باشد و از هرگونه خورندگی و استهلاک زودرس به دور است.

خدمات کانال فلکسیبل و تهویه هوا و دریچه کولر و عایق الاستومری در شرکت دانیال تهویه
گروه بازرگانی دانیال، ارائه کننده تمامی خدمات تهویه هوا است که در این مطلب به معرفی برخی از آن‌ها پرداختیم. از سایر خدمات این مجموعه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.    چسب آلومینیوم، چسب عایق
2.    دریچه کولر، دریچه تنظیم هوا، دریچه آلومینیوم، دریچه آهنی، دریچه گرد
3.    دمپر بین کانالی، دمپر گالوانیزه
4.    لوله فلکسی
5.    لوله صداگیر ماینر
از مزیت بزرگ این مجموعه در مقایسه با رقبا، بالاترین کیفیت محصول و نازل‌ترین قیمت می‌باشد. ساختمان تشخیص مصلحت نظامفرودگاه امام خمینی، فرودگاه مهرآباد، پروژه اکسین شهر آمل و همچنین پروژه ایستگاه نوبنیاد و برج میلاد متروی تهران از پروژه‌های بزرگ این مجموعه محسوب می‌شود.