کلیدستان

نسخه‌ی کامل: تعویض فن یخچال جنرال الکتریک + قیمت فن جنرال الکتریک
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
برند جنرال الکتریک، یک برند آمریکایی لوازم خانگی می باشد که محصولات آن از کیفیت بالایی برخوردارند و دلیل اصلی این کیفیت هم قطعات به کار برده شده در آن است. یخچال جنرال الکتریک پرفروش ترین محصول این شرکت می باشد که علیرغم کیفیت بالای قطعات،  مشخصی دارد و در برخی از موارد نیاز به تعمیرات و یا تعویض قطعات پیدا می کند. یکی از این قطعات مهم فن جنرال الکتریک می باشد که در این مقاله به بررسی تعویض فن یخچال جنرال الکتریک + قیمت فن جنرال الکتریک می پردازیم پس با ما همراه باشید.
• اگر از فن اپراتور معیوب شده باشد ، یخچال تولید سرما نخواهد داشت و دمای یخچال بالا می رود.
• برای اطمینان حاصل کردن از سالم بودن فن یخچال برق یخچال را قطع می کنیم و ولتاژ 220 به فن وصل می کنیم.
• در این صورت عکس العمل فن به دو صورت است.
• در صورت اول فن شروع به کار می کند متوجه می شویم که برق رسانی به فن ایراد داشته است.
• اگر عدد صفر را نشان داد و شروع به کار نکرد فن معیوب شده است.
• برای رفع مشکل فن باید تعویض شود.

قیمت فن جنرال الکتریک

قیمت فن جنرال الکتریک یا قیمت فن سرامیکی یخچال جنرال الکتریک به دلایلی که در ادامه گفته می شود متفاوت می باشد با این حال حدود قیمت فن جنرال الکتریک بین 1500000 [یک میلیون و پانصد هزار تومان] الی 2500000 [ دو میلیون و پانصد هزار تومان] می باشد. برای مثال قیمت فن یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک همانطور که در تصویر میبینید 2.700.000 تومان می باشد اما این مقدار تخمینی و حدودی می باشد و با توجه به نرخ تورم نمی توانن هیچ گاه قیمت دقیقی را ارائه داد.


[/url]





 

لازم است بدانید که دلیل متغیر بودن قیمت فن جنرال الکتریک به شرح زیر است:
• مدت زمان گارانتی برای خدمات یخچال فریزر، هزینه تعمیر را تحت شعاع قرار میدهد.
• استفاده از [url=https://generalelectricrepairco.com/ge-refrigerator-components/]قطعات
 فابریک یا متفرقه برای برند یخچال فریزر شما هزینه تعمیرات را تحت شعاع قرار میدهد.
• تکنولوژی به کار رفته در یخچال فریزر شما ،تعرفه خدمات را تغییر میدهد.
به عنوان مثال قیمت تعویض فن کندانسور و فن چیلر داخل یخچال نوفراست به شرح زیر میباشد:
• هزینه تعویض فن موتور: 650000 الی 1850000 ریال
• هزینه تعویض فن داخل معمولی: 1900000 الی 3200000 ریال
• هزینه تعویض فن داخل سرامیکی: 6500000 الی 20000000 ریال
• عیب یابی و رفع عیب: 650000 ریال
• ایاب و ذهاب: 250000 الی 350000 ریال



انواع فن یخچال جنرال الکتریک

فن یخچال جنرال الکتریک از نوع اینورتری و معمولی است ، فن های اینورتری مزیت های زیادی دارد از جمله مزیت های آنها سازگاری با محیط زیست است ، برای مصرف انرژی و صرفه جویی در برق بسیار کارآمد هستند ، طول عمر بیشتری دارند و کمتر استهلاک و خرابی در آنها به وجود می آید ، بسیار کارآمد تر و کیفیت بالاتری دارند ، فن های موجود در یخچال فریزر الکترو استیل در موقع کار کرد صدای بسیار کمی نسبت به دیگر فن ها ایجاد می کنند.
همچنین وظیفه فن یخچال این است که باعث جابه جایی هوا میشود به صورتی که هوای گرم را از بین می برد و باعث خنک سازی می گردد و موجب گردش هوای خنک در یخچال می گردد ، امروز در یخچالهای تولید جدید چهار عدد فن یخچال استفاده می شود ، فن های قدیمی با ولتاژ برق شهری کار می کردند و تک ولتاژ بودند و در صورت روشن شدن یخچال و کارایی این فن ها به صورت حداکثری بود ، اما در فن هایی که در یخچال های جدید تعبیه شده است برد الکترونیک یخچال وظیفه کنترل قدرت جریان باد را بر عهده دارد.


فن اواپراتور یکی دیگر از قطعه هایی است که در یخچال وجود دارد و وظیفه هایی بر عهده دارد و باید با خدمات و وظیفه های آن آشنایی تمام پیدا کنید تا با کارشناسان مربوطه بتوانید مشورت بگیرید. در ادامه با ما همراه باشید تا بتوانیم به سوالات مکرر شما عزیزان در این رابطه پاسخ بدهیم.

همان طور که می دانید یخچال ها وظیفه بسیار مهمی برعهده دارند و آن هم نگهداری از مواد غذایی و جلوگیری از عدم فاسد شدن آن ها است همچنین با هر برند و هر مارکی که باشند، یک فن دارند که وظیفه مهمی بر عهده دارد. از نظر شما فن چه وظیفه ای بر عهده دارد؟ کار اصلی آن چیست و اگر خراب شود چه اتفاقی برای یخچال های خانه شما می افتد؟ به عبارتی دیگر فن باعث گردش هوای خنک در این دستگاه برقی می شود در نتیجه می توانید به خوبی از مواد غذایی از جمله گوشت، مرغ، میوه و … محافظت کنید. در واقع با از بین بردن هوای گرم فن ها شروع به کار کردن می کنند به گونه ای که با گسترش تکنولوژی و فناوری برخی از فن های امروزی دارای 4 نوع می باشند.
تفاوتی که می توان با یخچال های قدیمی گفت در این است که آن ها با ولتاژ برق شهر ها کار می کنند اما در نوع جدید بدین گونه نیست چون آن ها به واسطه و به کمک برد الکترونیکی که دارند، گردش هوای درون آن را کنترل می کند و این روند و جریان همچنان ادامه دارد. در این محتوا و در بخش های بعدی برایتان بیشتر در مورد عیب یابی فن اواپراتور بیشتر برایتان خواهیم گفت تا بر آگاهی هایتان افزوده شود و بهترین تصمیم گیری ها را در شرایط مناسب داشته باشید.


برای خواندن ادامه ی مطلب میتوانید بر روی لینک زیر کلیک کنید:
https://generalelectricrepairco.com/gene...ator-fans/
در صورت داشتن سوال در مورد قیمت و نحوه ی تهیه ی هرکدام از قطعات لوازم خانگی میتوانید با خدمات پس از فروش جنرال الکتریک تماس بگیرید.