کلیدستان

نسخه‌ی کامل: تشریح عملکرد دستگاه زنت در تابستان
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
در تابستان تعمیر، سرویس و نگهداری دستگاه زنت آپارتمانی گجت زنت پس از عبور از روی پدهای سلولزی (پوشال) و با عبور دادن هوا از آنها و تبخیر آب هوا، محیط را خنک می کند. تا 26 درجه سانتیگراد خنک می شود و تسلی می دهد.

ابزار دختر در تابستان

توضیح عملکرد گجت زنت در فصل زمستان
در زمستان پس از اختلاط هوای برگشتی و هوای معاصر بیرونی، پس از عبور از سیم پیچ اخیر، دمای مناسبی را ارائه می دهد. در واقع، Zent تنها تهویه مطبوع مناسب برای شرایط آب و هوایی کشور است که ممکن است با صرفه‌ترین قیمت نگهداری و استفاده، موقعیت‌های راحت را برای خریداران فراهم کند. اضافه .

در نیمه گرمایش، گجت Zent از یک سیم پیچ چهار ردیفه تشکیل شده است. و نیمه خنک کننده آن با استفاده از سیستم فشار دهنده و اسپرینکلر که به سیستم لوله کشی آب شهر متصل است، کار می کند. گرما و سرما با استفاده از فن گجت منتقل می شود. این تکنیک برای مسکونی، محل کار، صنعتی و غیره مناسب است. در نتیجه کاهش ارزش هر کدام در طول راه اندازی و نگهداری در مقایسه با برنامه های مختلف تهویه مطبوع و به دلیل حذف لوله کشی به تمام اتاق ها و عدم نیاز به چیلر برای خنک کننده. به صرفه است. با استفاده از این گجت و قرار دادن آن در بالکن یا پشت بام، می توان هوای معاصر را در هر زمان به اتاق ها فرستاد.

استفاده از گجت Zent در زمستان

بیشتر بیاموزید:

برج خنک کننده چیست؟

کندانسور چیست؟

مزایای گجت Zent
صرفه جویی مالی مهم در مصرف برق در مقایسه با کولرهای سوختی و آبی
علاوه بر این، در نتیجه نداشتن کمپرسور (مصرف انرژی برای فن و پمپ)، مصرف انرژی بسیار پایین
ارزان تر بودن نسبت به برنامه های مختلف تهویه مطبوع
قابل استفاده در 4 فصل
راه اندازی و استفاده از فالوورهای گریز از مرکز که تسمه و پول نقد نمی خواهند، به همین دلیل، درجه صدای کم و عملکرد بدون لرزش دارند.
حرکت ملایم و گردش هوای صحیح موجود در سازه
حذف لوله کشی افقی موجود در آپارتمان
نیازی به رادیاتور نیست
ایجاد رطوبت در فصل زمستان
در مقایسه با رادیاتور، خانه را در زمان بسیار کمتری گرم می کند.
در نتیجه وجود پدهای سلولزی باعث ایجاد واکنش های آلرژیک نمی شود.
مزایای گجت Zent

بیشتر بیاموزید:

اواپراتور چیست؟

انواع کمپرسور؟

دریچه هایی برای تجارت جریان هوا و تبرید

معایب گجت Zent
در اقلیم های مرطوب (شهرهای ساحلی) نمی توان از آن استفاده کرد زیرا در تابستان به دلیل تبخیر بخشی از آب در اثر تماس با هوا باعث افزایش رطوبت هوا می شود. با این حال، ابزار Zent ممکن است برای آب و هوای خشک و نیمه خشک بسیار مناسب باشد.

مقایسه زنت و کولر گازی
فن و کولر هر کدام برای ایجاد گرما، سرما و رطوبت استفاده می شوند. با این حال گجت Zent مانند یک کولر آبی برای تامین سرما عمل می کند، با این حال تهویه مطبوع از یک چیلر و یک دیگ بخار (گرما) استفاده می کند. سپس دوباره، تهویه مطبوع به دلیل گرما نیاز به فیلتر دارند و تولید سرد آنها بیشتر بر اساس تبخیر و رطوبت نیست.

کاربرد کولر گازی چیست؟

قابلیت مقایسه Zent و Duct Cut up
هر واحد برای خنک‌سازی بی‌طرف است و واحدهای اضافی نمی‌خواهد، معمولاً هر کدام یک باندل یا یک موتورخانه برای تامین گرما می‌خواهند، اما تفاوت بین آنها این است که تولید سرد به چرخه تبرید تراکمی در Cut up Duct وابسته است، هر چند سرد باشد. تولید به خنک کننده تبخیری در Zenet متکی است.

قابلیت مقایسه Zent و Duct Cut up Duct-Cut up

ارزش انواع واحدهای دخترانه
ارزش گجت Zent ارزان تر از تهویه مطبوع مختلف است که چیلرها را به یاد می آورند. در نتیجه از عناصر کمتر پیچیده استفاده می کند. یکی دیگر از مسائلی که بر ارزش گجت Zent تأثیر می گذارد، نوع عناصر به کار رفته در آن است.

پارامترهایی که ارزش گجت Zent را مشخص می کنند
مانکن گجت زنت
ابعاد گجت
نوع ابزارهای مورد استفاده در گجت Zent
نوعی ابزار Zent
انواع واحدهای دخترانه
ماشین صنعتی
گجت پنکه سقفی
گجت خانم کاندومینیوم
ماشین صنعتی
واحدهای فن صنعتی تحت تأثیر مقدار گرمایش، سرمایش و رطوبت تولیدی خود قرار می گیرند و به همین ترتیب نوع فن و کویل های به کار رفته در آنها نیز بر ارزش آن تأثیر می گذارد. واحدهای Zent صنعتی قابلیت جریان هوای بعدی را نسبت به واحدهای Zent کاندومینیوم دارند.