کلیدستان

نسخه‌ی کامل: ایرواشر چیست؟
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
استفاده از دستگاه‌های تهویه مطبوع در مکان‌های عمومی متعدد مانند اقامتگاه‌ها، مکان‌های غذاخوری، سالن‌ها و ... برای از بین بردن آلودگی هوا و ایجاد هوای معاصر و هوای پاک بسیار مهم است. استفاده از تهویه مطبوع برای این هدف به تامین هوای سالم و رطوبت مورد نیاز برای خلاص شدن از هوای خشک و کمک به تنفس هوا کمک می کند. کولر گازی اصفهان پیشرفته با کارگران ماهر خود و در پاسخ به شرایط آب و هوایی تولید کننده کولر گازی، کولر گازی و ... می باشد که به سادگی با استفاده از آن هوای شفاف و سالم با دمای مشخص شده ارائه می دهد. از این واحدها در مکان های عمومی به آرامی در این مقاله، اکنون سعی کرده‌ایم به سوالاتی شبیه به ایرواشر چیست پاسخ دهیم؟ ایرواشر از چه قطعاتی تشکیل شده است و نحوه کار ایرواشر و نحوه عملکرد آن چیست؟

یونیت واشر چیست؟
این دستگاه همانطور که از عنوان آن مشخص است برای شستشو و پاکسازی هوا و ارائه دمای مشخص شده قابل پرداخت می باشد. هوا = هوا، واش = شستن که در فارسی برابر است با هوا. این دستگاه برای هوادهی، سرمایش در تابستان و گرمایش در زمستان و امکان ایجاد رطوبت نسبی قابل شارژ می باشد. با اتصال کویل های داخل آن به موتورخانه گرمای مورد نیاز را در زمستان و تابستان با سیستم تبخیری مشابه کولر گازی خنک کننده ارائه می کند و نیاز به دنده خاصی ندارد. سیستم شستشوی هوای این دستگاه برای خنک کردن تنظیمات و متعادل کردن آن استفاده می شود. دما در محیط های مورد بحث قرار دارد. علاوه بر این، این دستگاه رطوبت هوا را به ویژه در مناطق خشک کشور که رطوبت مکان حداقل است را ارائه می دهد و با ایجاد رطوبت از طریق آب پودر شده، هوای خوبی را ارائه می دهد. متعاقباً استفاده از این دستگاه برای مناطقی با شرایط آب و هوایی مشابه تهران، اصفهان، یزد، مشهد، کرمان……. بسیار حیاتی است، اما در شهرهای شمالی و جنوبی کشور، به دلیل آب و هوای سرد، استفاده از این دستگاه واقعاً مفید نخواهد بود، در نتیجه رطوبت را افزایش می دهد و استفاده از تهویه مطبوع دنده شده را بیشتر می کند. با کویل گرمایش و سرمایش ساخت اصفهان. این رطوبت ساز حذف شده و صرفاً کار تصفیه هوا، سرمایش و گرمایش انجام می شود.

تهویه کننده هوا
قطعات کولر گازی ایرواشر
دمپر و سیرکولاتور هوای آزاد آلومینیومی
پیش فیلتر برای جلوگیری از ورود ذرات گل و حشرات و فیلتر کیسه ای در دو سطح با راندمان 65 و 80 درصد برای تصفیه هوا
کویل حرارتی مسی برای اتصال با آب سوزان و یا کویل فلزی برای اتصال با بخار و ایجاد هوای سوزان و در صورت تمایل و سفارش خریدار، کویل خنک کننده برای تامین سرمایش (پیش خنک کننده) به اندازه پتانسیل در محیط های بسیار مورد توجه واقعا مفید است.
محفظه هوای شور مجهز به گیره و نازل برای پاشیدن آب و حذف کامل ذرات موجود در هوا و کمک به خنک شدن هوا
توری قطره ای گالوانیزه یا پی وی سی
ماهیتابه برای جمع آوری آب اضافی اسپری شده از نازل ها
برو به دریچه
موتور و پمپی که پمپاژ می کند تا در لوله های مربوط به نازل ها فشار ایجاد کند که باعث پاشش آب می شود.
محفظه فن برای مکش هوای تصفیه شده و دمیدن آن به داخل خانه تولید می شود


https://betatahvie.com/%d9%82%db%8c%d9%8...%b4%d8%b1/