کلیدستان

نسخه‌ی کامل: موارد مصرف دستگاه گرمکن
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با توجه به این حقیقت که گرمکن صنعتی دارای ترموستات و انعطاف پذیری برای تنظیم دما است، ممکن است در جای دیگری استفاده شود.

یکی از کاربردهای بسیار قدرتمند این دستگاه در کارخانه ها و محل های کار گرم کردن وعده های غذایی پرسنل و کارگران است. همچنین در اماکن غذاخوری و آشپزخانه های صنعتی از این دستگاه برای حفظ حرارت غذا استفاده می شود.

در واقع بخاری دمای وعده های غذایی را ثابت نگه می دارد و با اتکا به توانایی خود مقدار مطمئنی از وعده های غذایی را در دمایی بدون خراب شدن یا سوختن غذا حفظ می کند.

ترموستات دستگاه هنگامی که دمای دستگاه به حداکثر خود رسید گردش سوخت را قطع می کند
با استفاده از بخاری، می‌توانید تمام وعده‌های غذایی را در دمای ثابت نگهداری کنید. ترموستات دستگاه باعث می شود تا زمانی که دمای دستگاه به حداکثر می رسد گردش سوخت به حداقل می رسد و هنگامی که دمای دستگاه کاهش می یابد باعث می شود که گردش سوخت مرتبط شود. اپراتور این دستگاه می تواند خود دمای آن را تنظیم کند. همچنین بخاری دارای چرخ هایی برای مانور است.

با استفاده از این چرخ ها، می توانید این دستگاه را در جای مناسب قرار دهید. با تکیه بر قابلیت بخاری، هزینه های کاملا متفاوتی برای آن وجود دارد. در واقع، هرچه توانایی دستگاه بالاتر باشد، هزینه اضافی باید برای آن بپردازید.

اجزای مختلف علاوه بر این بر ارزش بخاری تأثیر دارند. در واقع، تجهیزات جانبی اضافی و انتخاب‌هایی که دستگاه دارد، هزینه‌های اضافی که باید برای آن بپردازید. بخاری به طور معمول دارای یک نمایش دیجیتال برای نشان دادن دما است که دمای دستگاه را به طور موثر نشان می دهد.


https://akhgartabesh.com/portfolio/%DA%A...%AA%DB%8C/