کلیدستان

نسخه‌ی کامل: چرا باید رینگ لایت تهیه کنیم ؟
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
در دنیای امروزه داشتن رینگ لایت یک نیاز ضروری است برای کسانی که دائم در فضای مجازی در حال تولید محتوا و یا در آرایشگاه ها مشغول به کارند. در این مطلب ما قصد داریم به شما راهنمایی و توصیه هایی بکنیم که در خرید رینگ لایت مضرر نشوید و بهترین کیفیت با کارایی خوب رو انتخاب کنید.
تولید محتوای ویدیویی تنها به یک دوربین با کیفیت محدود نمیشود، شما برای هرچه بهتر شدن کار خود به وسایل جانبی دیگری نیاز دارید. از این حیث نورپردازی مناسب، گیرایی و کیفیت محتوای ویدیویی شما را چندین برابر میکند. در صورتی که میخواهید از راه تولید محتوا در اینستاگرام یا یوتیوب کسب درآمد کنید خرید یک رینگ لایت حرفه ای یا مبتدی به شما کمک میکند محتواهای زیبا و جذاب تولید کنید.

رینگ لایت چیست؟
همانطور که از نامش پیداست، رینگ لایت وسیله ای دایره ای شکل با چراغ های ال ای دی متصل به هم در سراسر دایره است که گوشی موبایل در مرکز آن قرار میگیرید و کاربر میتواند با بهره گیری از نوری مناسب و استاندارد اقدام به عکس برداری و فیلم برداری کند. این وسیله که دارای ابعاد بزرگ و کوچک است امروزه در سراسر جهان از محبوبیت بالایی برخوردار است و اکثر یوتیوبر ها و  بلاگرها از آن به عنوان وسیله ای کاربردی برای ضبط تصاویر خود استفاده میکنند.

۶ دلیل برای استفاده از رینگ لایت

  • استفاده از رینگ لایت برای هر مبتدی آسان است.

  • رینگ لایت کاربر را قادر می سازد تا عکس های زیبا با ظاهری حرفه ای تولید کند.

  • فضای بسیار کمتری نسبت به سایر کیت های نورپردازی ویدیویی دارد.

  • به پنهان کردن هر گونه عیوب پوستی کمک می کند.

  • حتی اگر دوربین به شما نزدیک باشد، نورپردازی باز هم عالی به نظر می رسد.

  • رینگ لایت، دایره ای متمایزی در چشم ها ایجاد می کند که بسیار جذاب است.