کلیدستان

نسخه‌ی کامل: جزئیات در مورد فن کویل ها و اهداف آنها
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
فن کویل کویل | فن کویل کفی، فن کویل سقفی، فن فن فورجی

اجرای موتورهای گرمایشی و سرمایشی، راه اندازی مبدل، راه اندازی دیگ های آهنی و فلزی فورج و بخار، راه اندازی چیلرهای جذبی و تراکمی، راه اندازی برج های خنک کننده، راه اندازی بوستر پمپ های آب و شومینه، راه اندازی سونا، استخر و جکوزی، راه اندازی کولر و واشر، اجرای برنامه های هوای فشرده، لوله کشی فاضلاب، اجرای برنامه های مصرف سرد و گرم، اجرای لوله کشی بنزین پزشکی، آبیاری قطره ای، اجرای سیستم گرمایش از کف، آبپاش، برنامه های تصفیه، اجرای لوله های گالوانیزه و فلزی، منسمن، مس و ………….

سیم پیچ فن

یک فن کویل متشکل از یک کویل گرمایش، یک کویل خنک کننده، یک دمنده، یک فیلتر هوای قابل تعویض یا قابل شستشو و یک تابه تخلیه تقطیر آهنی. استراتژی های معمولی مدیریت می شوند.
کویل های سرمایش و گرمایش از لوله های آسان یا پره دار ساخته می شوند و در هر مورد کویل ها نیاز به نگهداری دارند و باید بدون سوراخ و شفاف باشند.
این که آیا ممکن است جریانی برای خنک‌سازی مستقیم در کویل‌های مبرد وجود داشته باشد، همه اتصالات، لوله‌ها و خم‌ها باید در هر فصل از نظر نشتی بررسی شوند.
کویل های دارای آب کار باید اغلب از نظر نشتی بازرسی شوند. از یخ زدگی آب موجود در کویل ها باید در فصل سرما جلوگیری شود. یک حرکت حفاظتی سازنده که ممکن است برای کویل های آب بدون پوشش به جریان هوا انجام شود، تخلیه کامل آب از کویل ها یا استفاده از پاسخ ضد یخ است. وابستگی به پیش گرم کردن برای افزایش دمای جریان هوا در بالای سر، سطح انجماد قابل اعتماد نخواهد بود. بسیاری از عناصر تخلیه آب را در کویل ها سخت می کنند. کویل‌هایی با قطر ضخیم معمولاً چندان سازگار با محیط زیست نیستند و لوله‌های با قطرهای کوچک چه درجه باشند، کاملاً تخلیه نمی‌شوند. سیم پیچ ها را نمی توان به گونه ای طراحی کرد که کل لوله تا حد مشخصی شیب داشته باشد.
با دمیدن هوای کافی، ممکن است آب از سیم پیچ دور شود. 150 Cfm در تنش 0.5 اتمسفر آب را از 3 کویل به اندازه 10 انگشت به طور رضایت بخشی تخلیه می کند، چه قطر دهانه اتصال دمنده هوا به دلیل لوله مشابه باشد. آب را به کویل ها برسانید و هوا را حداقل به مدت نیم ساعت دمید.
ضد یخ مناسبی که مطابق با دستورات سازنده به آب اضافه می شود را می توان پس از تخلیه سیم پیچ، با رعایت قوانین امنیتی برای یک کویل اضافی یا یک فصل سرد دیگر در یک ظرف خاص ذخیره کرد. این کار را می توان تا زمانی انجام داد که ضد یخ خیلی رقیق شده باشد. اتیلن گلیکول معمولاً به عنوان ضد یخ برای این هدف استفاده می شود.
استراتژی های پاکسازی کویل مطابق با موقعیت ها و خواسته ها است. کف سیم پیچ هایی که ممکن است در برابر جریان هوا آشکار شود معمولاً باید با جاروبرقی از درگاه سیم پیچ ها تمیز شود. برنامه پاکسازی را نیز می‌توان توسط هر یک از ساکنان ساختمان تنظیم کرد، برای مثال، هر هفته.

جزئیات در مورد فن کویل ها و اهداف آنها
در برخی موارد، کویل های چند ردیفه را نمی توان با مسواک زدن، مکش یا دمیدن هوا تمیز کرد و باید از پاک کننده های شیمیایی استفاده کرد.
در بسیاری از مکان‌ها، سطوح کویل‌هایی که آب روی آنها تبخیر می‌شود با لایه‌هایی از ترکیبات شیمیایی درون آب پوشانده شده‌اند. از بین بردن این رسوبات بسیار سخت است و تنها با پوست سیم پیچ و استفاده از یک ماده شیمیایی قابل قبول امکان پذیر است. در شرایط مطمئن، سیم پیچ های دیوار داخلی که در برابر مبرد قرار گرفته اند، نباید تمیز شوند.
قطعات اصلی اقلام فن کویل عبارتند از:
فیلتر هوا و فن، اقلام فن کویل نیز می توانند مقاومت الکتریکی و کویل های بخار یا آبگرمکن داشته باشند. بیشتر بخاری های برقی قرار است در پاییز استفاده شوند تا از مشکل تغییر تابستان و زمستان در برنامه های دو لوله خلاص شوند.
وجود فیلتر قابل تعویض یا شست و شو با کارایی 35 در ورودی دمنده از مسدود شدن و مسدود شدن مسیر عبور هوا توسط سیم پیچ اولیه توسط خاک یا الیاف داخل هوای در حال گردش جلوگیری می کند. علاوه بر این، استفاده از این فیلتر از موتور دمنده. قرار است از آن محافظت شود و احتمالاً مقدار آلودگی که ممکن است توسط هوای موجود در منطقه تهویه شده منتقل شود کاهش یابد. تشت تقطیر اقلام فن کویل تقطیر دارای عایق می باشد.
استفاده از عایق هایی با دهانه های تبخیر شده که برای اتصال به دریچه های جدید در پارتیشن های بیرونی ساختمان طراحی شده اند، الزامی نیست. استفاده از این موارد واقعاً مفید نخواهد بود، زیرا تنش باد باعث می شود که مقدار هوای امروزی کنترل نشده شود. همچنین، هنگام استفاده از این اقلام در آب و هوای سرد، باید مراقب یخ زدن کویل نیز بود.
مرتب سازی و سایت راه اندازی
فن کویل های سقفی می تواند مربوط به سیستم کانال کشی باشد و توسط تعدادی محدوده تغذیه می شود. در مواردی مدیریت مکانی خاص اتاق ها ضروری نخواهد بود و بازگشت هوا می تواند در مورد فرکانس فکر شود


https://betatahvie.com/%d9%82%db%8c%d9%8...%8c%d9%84/