کلیدستان

نسخه‌ی کامل: نحوه عملکرد دستگاه Zent در روزهای داغ:
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
هنگامی که دستگاه Zent در روزهای گرم سال استفاده می شود. آب مانند کولر آبی با فشار پمپ از تابه به نی ها منتقل می شود. و این باعث می شود که هوای سوزان به قطرات آب سرد برخورد کند. به همین دلیل، هوای خنک به جو وارد می شود.

این دوره مربوط به ایجاد رطوبت در جو است. این زمانی است که پمپ آب را از تابه به نی منتقل می کند. رطوبت ایجاد می شود. یکی از بسیاری از معایب دستگاه Zent این است که رطوبت زیادی در جو ایجاد می کند. به منظور اینکه برای مناطق مرطوب شبیه شهرهای شمالی و جنوبی که ممکن است نزدیک اقیانوس باشند. اثربخشی خوبی نداره

علاوه بر این، دستگاه زنت دارای معایب مختلفی است که در نتیجه ایجاد رطوبت به نظر می رسد. باعث علائم آلرژی و مشکلات تنفسی برای ساکنین می شود. با توجه به هدف، استفاده از دستگاه Zent را برای شهرهایی که ممکن است نزدیک اقیانوس باشند، توصیه می کنیم. استفاده نکنید؛ در نتیجه آنها تقریباً هیچ فایده ای پیدا نمی کنند.

در صورت تمایل به آشنایی با کولر گازی تجاری، ارزش کولر گازی تجاری، مشخصات کولر گازی تجاری و انواع آن (کولر صنعتی محوری، کولر گازی سانتریفیوژ صنعتی، کولر گازی کولر گازی صنعتی، کولر گازی صنعتی تهویه مطبوع معدنی) در غیر این صورت می‌خواهید کولر گازی صنعتی بخرید، می‌توانید بر روی گزینه Learn more about this options کلیک کنید یا برای یک جلسه رایگان در قسمت تماس با ما با متخصصان ما تماس بگیرید.

ماشین Zent چگونه کار می کند و چگونه ساخته می شود؟

نحوه عملکرد دستگاه Zent در روزهای سرد:
دستگاه زنت در کنار ایجاد سرمایش، گرمایش را نیز به خوبی انجام می دهد. این دستگاه از کویل آب گرم یا بخاری برقی برای ایجاد آب و هوای گرم و سوزان در روزهای سرد سال استفاده می کند. سیم پیچ بدون شک یکی از ضروری ترین عناصر این دستگاه است که ممکن است آب گرم خود را از بسته نرم افزاری دریافت کند.

هنگامی که حرکت هوا با استفاده از فن روی کویل ها ایجاد می شود. آب جدید به هوای سرد برخورد می کند که در نهایت هوا را گرم می کند. این دستگاه ناشی از داشتن رطوبت زنانه و ایجاد آن در جو است. مناطق بسیار مرطوب معمولاً مناسب نیستند.

هوای سرد و گرم ایجاد شده در زنت چگونه به جو منتقل می شود؟
برخی از عناصر ضروری دستگاه زنت؛ فالوورها و کانال ها از قبل طراحی شده اند. در نتیجه استفاده از این عناصر، هوای سوزان یا سرد می تواند به سادگی در فصل زمستان یا تابستان به جو منتقل شود. در واقع، پس از ایجاد هوای سرد و گرم با استفاده از عناصر داخلی. این توسط یک فن به دریچه های متصل به کانال ها منتقل می شود و در داخل اتاق ها توزیع می شود. یکی از این هوای سرد یا سوزان تمام جو را پر می کند. در واقع در اتاق هایی که مجرای ندارند، مقدار هوای ورودی بسیار کمتر است.

این که آیا شما یک دستگاه زنت برای سوله، سالن و، خریداری می کنید، مراقب کانال کشی صحیح باشید. در نتیجه فقط هوای مشخص شده از طریق شیر کانال وارد می شود. برای تصمیم گیری بیشتر برای خرید این دستگاه، حتما به سراغ مزایا و معایب دستگاه زنت بروید.


https://betatahvie.com/%d9%82%db%8c%d9%8...%86%d8%aa/