کلیدستان

نسخه‌ی کامل: گرمکن صنعتی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
گرمکن صنعتی یک سیستم کامل و معقول برای استفاده در تاسیسات گرمایش صنعتی، محل کار، تجاری و غذا می باشد. این سیستم دارای کیفیت فوق العاده بالا، ارزش مقرون به صرفه و اثربخشی بی نظیر است.

هوس کردن وعده‌های غذایی تند بسیار ضروری است و حتی غذاهای تند ممکن است بیشتر از غذاهای سرد خوشایند باشند.

بنابراین محافظت از وعده های غذایی در دمای مناسب احتمالاً یکی از ضروری ترین مسائل بسیاری از افراد، به ویژه کارکنان و کارکنان یک سازمان یا کسب و کار است.

با توجه به این واقعیت، در مکان های صنعتی و برای گرم کردن غذا، تجهیزاتی مورد نیاز است که ممکن است پاسخگوی نیازهای مختلف کارکنان در آن مکان باشد.

گلخانه احتمالا یکی از شیک ترین وسایل است. در حال حاضر، در ابعاد و ظرفیت های متعدد برای خرده فروشی وعده های غذایی شما طراحی شده است و در مدهای متعدد تولید می شود.

بخاری برقی غذا برای 10 نفر، ترموستات مکانیکی
غذای صنعتی گرمخانه
معرفی غذاهای تجاری گرمخانه ای
گلخانه احتمالاً یکی از تجهیزات شیک و دوستدار محیط زیست است. در بسیاری از مکان‌های غذا خوردن، غذاهای سریع، شرکت‌ها و مکان‌های کار در این زمان استفاده می‌شود.

این سیستم بر اساس قابلیت هایش. طراحی شده برای نگهداری وعده های غذایی شما در دمای مناسب بر اساس تنظیمات انجام شده.

این سیستم دوستدار محیط زیست بنزین خود را به دو روش تامین می کند. گلخانه ها بر اساس نوع مصرف بنزین به دو دسته تقسیم می شوند.

گرمخانه کنجاله بنزینی:
احتمالاً پرمصرف‌ترین نوع گلخانه‌ها، مانکن بنزینی آن‌ها است که سوخت آن از مصرف بنزین تأمین می‌شود. آنها علاوه بر این بسیار محافظت می شوند.

گلخانه های بنزینی، مشروط بر اینکه بر اساس الزامات طراحی شوند. آنها هیچ خطری برای مشتریان ایجاد نمی کنند و ترموکوپل احتمالاً بیشترین ایمنی را در سیستم ارائه می دهد.

ترموکوپل احتمالاً یکی از ضروری ترین وسایل ایمنی در این برنامه ها است. چه مشعل های سیستم خاموش باشند، ممکن است بنزین سیستم فوراً کاهش یابد. در این مورد، نشتی وجود ندارد.

روی این سیستم نوعی کابینت مشبک وجود دارد. آنها از آن برای خرده فروشی وعده های غذایی استفاده می کنند. علاوه بر این، در نتیجه منافذ مشبک، گرما به سادگی بین کفپوش های کاملاً متفاوت گردش می کند.


https://akhgartabesh.com/portfolio/%da%af%d8%b1%d9%85%da%a9%d9%86-%d8%b5%d9%86%d8%b9%d8%aa%db%8c/