کلیدستان

نسخه‌ی کامل: کولر گازی چیست و کاربرد آن
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
در حال حاضر، تهویه مطبوع برای ارائه تهویه مطبوع و مدیریت دما در بسیاری از مکان‌های عمومی، تجاری و صنعتی استفاده می‌شود. با استفاده از کولر گازی در تمام فصول، دمای مناسبی در محیط اطراف ایجاد می شود. در بسیاری از مناطق عمومی، از دستگاه استفاده می شود. تهویه مطبوع به عنوان بالاترین تکنیک تهویه مطبوع مرکزی روی زمین استفاده می شود.
کولر گازی چیست؟
دستگاه برخورد با هوا ابزاری است که گردش هوا را در یک تهویه مطبوع کنترل می کند. سیستم های تهویه مطبوع معمولاً به روش های مجرای تهویه مطبوع مربوط می شوند، جایی که هوای برگشتی ساختمان باید به آن برود. معمولاً کولر گازی هوای معاصر و هوای برگشتی را از داخل دریافت می کند.
قطعات کولر گازی
پنکه
فیلتر کنید
کویل گرمایش
کویل خنک کننده
رطوبت زنانه
الکتروموتور
دمپر
کنترل کننده ها
فن یا هواکش
جریان فن یا هوا و فیلتراسیون

کولر گازی | تکنیک های تهویه هوا

دنبال کننده ها به عنوان یکی از بسیاری از بخش های ضروری تهویه هوا برای مانور و گردش هوا در داخل سیستم استفاده می شوند. دستگاه های تهویه مطبوع از تعدادی لایه فیلتر استفاده می کنند که به شرح زیر عمل می کنند: فیلترهای ذرات بزرگتر از فیلترهای فولادی قابل شستشو استفاده می کنند. در فازهای بعدی فیلترهای HEPA و ULPA که از بوروسیلیکات ساخته شده اند و انرژی جذب ذرات به اندازه 3 / دارند. میکرون و 0.12 میکرون استفاده می شود.

کویل های گرمایش و سرمایش
کویل های گرمایشی هر دو با آب یا بخار سوزان کار می کنند یا الکتریکی هستند و کویل های خنک کننده با مبرد یا مبرد کار می کنند. کویل های خنک کننده و گرمایش تهویه مطبوع باید به لوله کشی چیلر و دیگ مربوط باشد.

رطوبت سازها و کنترل کننده ها

دوره رطوبت زدایی با پاشش آب از نازل ها یا جامعه بخار و عملیات رطوبت زدایی توسط کویل سرد به پایان می رسد و کنترل کننده ها دارای ترموستات یا دماسنج برای کنترل دما، تنظیم کننده های گردش هوا، رطوبت و غیره هستند.


https://betatahvie.com/%d9%82%db%8c%d9%8...%a7%d8%b2/