کلیدستان

نسخه‌ی کامل: بهترین مرکز مشاوره حقوقی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
بهترین مرکز مشاوره حقوقی
مجموعه حقوقی وکلای برتر به عنوان واحدی غیر تجاری فعالیت خود را از چندین سال پیش آغاز نموده که این مجموعه پلی میان وکیل و موکل به شمار می آید. هدف از ایجاد و تشکیل مجموعه، افزایش نظم میان تعاملات و روابط انسانی و اجتماعی و اهداء حقوق جدید به اشخاص حقیقی و حقوقی و دفاع از حقوق موکلین و ارائه خدمات مشاوره ای به صورت کاملا حرفه ای می باشد.

مجموعه حقوقی وکلای برتر متشکل از دکترین علم حقوق و وکلای پایه یک دادگستری متخصص در امور و دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده و ثبتی می باشد. در مجموعه حقوقی وکلای برتر موکلین محترم می توانند به شرح ذیل از خدمات حقوقی ارائه شده بهره مند شوند، لازم به ذکر است با توجه به پیچیدگی های پرونده های حقوقی، لازم است وکیل خوب و متخصص در پرونده ورود نماید از همین رو یکی از دغدغه های موسسین مجموعه حقوقی وکلای برتر،تخصص گرایی وکیل پایه یک دادگستری در دعاوی موکلین محترم می باشد. ما این اطمینان را به شما می دهیم که وکلای پایه یک دادگستری ما در اسرع وقت، در کمترین زمان ممکن و با دقت بالا نسبت به پیگیری پرونده شما اقدام نمایند…
در ده سال ارائه خدمات حقوقی، متوجه شدیم مردم عزیزمان در کسب خدمات حقوقی از جمله مشاوره تخصصی حقوقی یا مشاوره های وکالتی با مشکلاتی زیادی به شرح ذیل مواجه هستند:

    1. نبود تخصص گرایی بین وکلا محترم
    2. پایین بودن دانش حقوقی مردم عزیزمان
    3. هزینه های سنگین خدمات حقوقی و رسیدگی محاکم
    4. نبود سامانه جامع برای شناخت و انتخاب آگاهانه وکیل
    5. کلاهبرداری های افراد کار چاق کن و سودجو به نام وکلا محترم

نتیجه این مشکلات، چیزی جز نارضایتی عموم مردم از قوه قضاییه و بعضا وکلای محترم و انباشته شدن میلیون ها پرونده در دادگستری ها و صرف هزینه‌های کلان برای رسیدگی به آنها نداشته است. از سویی با توجه به ممنوع بودن فعالیت های تبلیغاتی برای وکلای محترم امکان معرفی آنها وجود ندارد؛ این امر باعث گمنام ماندن وکلای متخصص و کارا و باسواد در جامعه شده است.
در جهت حمایت از جامعه حقوقی و کاستن از این مشکلات «مجموعه وکلای برتر» به عنوان مدرن ترین سایت حقوقی در زمینه مشاوره های حقوقی و وکالتی، طراحی و در اختیار جامعه حقوقی و تمام مردم عزیز کشورمان قرار گرفت.


نقل قول:منبع: گروه وکلای برتر (ارائه کننده مشاوره های حقوقی و وکالتی)