کلیدستان

نسخه‌ی کامل: خرید گل مناسب برای عرض تسلیت
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
گل صلیب تلفیقی از گل و نماد صلیب معمولاً در مراسم خاکسپاری عزیزان مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از گل صلیب برای عرض تسلیت بر سر مزار، به معنی احیای دوباره متوفی در روز رستاخیز است. در واقع گل صلیب پیام‌آور زندگی و حیات پس از مرگ و تاریکی و درد و ناامیدی آن است. به همین دلیل گل صلیب فارغ از دین و مذهب، وسیله‌ای مناسب برای ابراز عشق اعضای خانواده و نزدیکان متوفی به او به شمار می‌آید.

صلیب گل معمولاً از زمینه چوبی صلیبی شکل، گل‌های مختلف و پایه گل تشکیل می‌شود. قیمت صلیب گل به اندازه زمینه چوبی صلیب و پایه آن و از همه مهمتر تعداد گل‌ها و نوع گل‌هایی که برای ساخت تاج گل صلیب باید مورد استفاده قرار بگیرند، بستگی دارد. در ضمن قطعاً هر چه تاج گل صلیب بزرگتر بوده و ساختار پیچیده‌تری داشته باشد، دستمزد ساخت آن بیشتر است.
ممکن است شما نیز بارها با این مشکل مواجه شده باشید که بخواهید در مراسم های مختلف شرکت کنید و تمایل داشته باشید که برای ادای احترام صاحب مجلس با سفارش تاج گل در مراسم حاضر شوید، اما وقت کافی در اختیار نداشته باشید. اگر در چنین موقعیتی قرار گرفته‌اید و به دنبال راه کاری مطمئن و مناسب هستید سفارش آنلاین تاج گل چاره کار است. شما می‌توانید انواع مختلف گل‌های طبیعی را به همراه قیمت و نوع گل‌های به کار رفته در آن‌ها انتخاب کنید و سپس با سفارش تاج گل نوع گل‌های دلخواه خود را به راحتی و تنها با وارد کردن اطلاعات لازم سفارش دهید. گل ختمی بهترین گل‌ها و تازه‌ترین آن‌ها را در سفارش گل ترحیم استفاده می‌کند. این گل‌ها بسیار با کیفیت بوده چرا که به شکل روزانه تهیه و توسط افراد کارآزموده گل آرایی می‌شوند. در هر کجا که باشید بعد از سفارش گل برای مراسم ختم، در سریع‌ترین زمان ممکن می توانید خرید خود را تحویل بگیرید.
شما به راحتی می‌توانید تنها با مراجعه به وب سایت گل ختمی، خرید اینترنتی مورد نظر خود را با چیدمان ویژه و گل‌های خاصی که در نظر دارید انجام دهید. پس از آن در هر کجای شهر تهران که باشید در کمتر از 2 ساعت ارسال تاج گل در تهران به محل مورد نظر ارسال خواهد شد.
برخلاف گذشته که گل‌های مورد استفاده از تنوع اندکی برخوردار بودند امروزه انواع مختلفی از گل‌های زیبا و کمیاب نیز در آرایش جدیدترین گل ها مورد استفاده قرار می‌گیرند که آن‌ها را به سمت هر چه زیباتر شدن سوق می‌دهند. شما به راحتی می توانید با خرید اینترنتی تاج گل ترحیم و تسلیت از صاحب عزا دلجویی کنید. از جمله این گل‌ها می‌توان به گل استرزیا یا پرنده بهشتی نارنجی رنگ، گل ارکیده محبوب  و می‌توان با استفاده از آن یک گل زیبا تهیه کرد و گل آنتوریوم زرد و قرمز اشاره کرد. علاوه بر این نوع گل آرایی نیز از جمله مواردی است که روز به روز دچار تغییر می‌شود. شما می‌توانید در سفارش تاج گل اینترنتی، جدیدترین مدل‌های گل آرایی مورد نظر خود انتخاب کنید.