کلیدستان

نسخه‌ی کامل: خطرات انجام کراتین مو در خانه
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
خطرات انجام کراتین مو در خانه
[عکس: Shikam-Botax-after-e1643872238129-1300x731.jpg]
هرگز کراتین مو را در خانه انجام ندهید. زیرا انجام کراتین مو به تخصص کافی، تجربه بسیار و مهارت چندین ساله احتیاج دارد و انجام آن در خانه بجز خطرات جبران ناپذیر هیچ گونه سودی برای شما نخواهد داشت. مهمترین بخش از کراتین مو بحث تشخیص است.
مواد متنوع و با کاربردهای فراوانی برای کراتین مو وجود دارد که هر کدام از آن ها به روش خود اجرا می شوند و روند انجام کراتینه مو را تغییر می دهند. تشخیص اینکه کدام مواد و به چه میزان برای موی شما مناسب است مهمترین بخش از انجام خدمات کراتینه مو می باشد. بنابراین هرگز شخص مبتدی در خانه قابل به تشخیص این امر نخواهد بود و اشتباه در این مورد می تواند به طور کل سلامت موهای شما را به خطر بیندازد و نه تنها باعث احیا، درمان و صافی موهای شما نشود، بلکه آسیب های جدی به ساختار موی شما نیز وارد کند.
مورد دیگری که در انجام کراتین مو در منزل بسیار خطرناک است، نحوه انجام خدمات کراتین مو می باشد. که این هم با انجام کراتین مو در خانه و توسط شخص مبتدی هرگز به درستی اجرا نخواهد شد، زیرا انجام چنین فرآیندی نیاز به تجربه چندین و چند ساله دارد و تنها یک مرکز تخصصی کراتینه مو که دارای تجربه کافی می باشد، می تواند در این امر به شما کمک نماید. پس هرگز کراتین مو را در خانه انجام ندهید و برای اجرای آن به یک مرکز کراتینه با تجریه چند ساله بروید.
نقل قول: