کلیدستان

نسخه‌ی کامل: ایراداتی که نیاز به تعمیر کالباس بر دارد؟
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
بروز یکسری ایرادات شایع در بسیاری از دستگاه های کالباس بر، نیا به تعمیرات اسلایسر را می طلبد. دستگاه هر چقدر هم که از نظر کیفیت تأیید شده باشد، باز هم ممکن است دچار نواقصی گردد که کار برش را دچار مشکل می سازد. خب در اینجا می خواهیم این موارد را بررسی کنیم. 
بهتر است که در ابتدا به یکی از مهم ترین و شایع ترین این ایرادات اشاره نماییم، یعنی کند شدن تیغه. همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم این قطعه از اصلی ترین اجزای دستگاه برش ژامبون است که در صورت کند شدن نمی تواند به خوبی کار برش را انجام دهد. 
برای اینکه بتوان دوباره تیغه را به حالت اول بازگرداند، لازم است که این قطعه را تیز کرد. برای تیز کردن از تیز کنی که بر روی دستگاه نصب شده کمک بگیرید و به راحتی با چند حرکت ساده دوباره آن را تیز نمایید. ولی توجه داشته باشید که همین تیز کردن های مکرر و پیاپیموجب می شود تا تیغه کوتاه شود که در این صورت باید آن را تعویض نمایید. 
کج بریدن، خرد کردن و له کردن کالباس نیز از عمده مشکلات دیده شده دیگر در این محصولات است که نیاز به بررسی و سرویس دستگاه را از جانب نمایندگی های مربوطه می طلبد. 
اگر سوئیچ و یا موتور دچار ایراداتی گردد، سیم برق دستگاه دچار مشکلاتی خواهد شد. در صورت بروز چنین ایرادی در محصول لازم است تا با مرکز تعمیر دستگاه تماس بگیرید. 
شکستن حلزونی، نچرخیدن تیغه در زمان روشن بودن کالباسبر، ایجاد صدای زیاد در زمان روشن بودن موتور و ... از دیگر مشکلاتی ست که هر کدام نیاز به سرویس توسط یک تعمیر کار حرفه ای را می طلبد. 
جهت خرید انواع کالباس بر از جمله کالباس بر محک، پند، پارس برش، امگا و ... و یا تعمیر کالباسبر با کارشناسان ما در تماس باشید.