کلیدستان

نسخه‌ی کامل: تأثیر تبلیغات گوگل بر برندینگ
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
مطالعات اخیر گوگل نشان داده است که تبلیغات گوگل مبتنی بر جستجو، تأثیر مثبتی بر آگاهی ذهنی افراد از یک تجارت دارد. حتی زمانی ‌که نام شما در صفحه SERP حضور داشته باشد و کاربر بر روی تبلیغات شما کلیک نکند نیز این تأثیر مثبت همواره وجود خواهد داشت.

تبلیغات گوگل عمدتاً به‌ عنوان ابزاری جهت خدمات‌ رسانی سریع و پاسخ مستقیم به نیاز مشتری شناخته شده است، در حالی ‌که تحقیقات گوگل نشان می‌ دهد که این ابزار بر برندسازی نیز مؤثر است.

در ادامه این مطلب به بررسی تمامی جوانب تأثیر تبلیغات گوگل بر برندینگ خواهیم پرداخت.


http://shanargroup.com/google-ads/