کلیدستان

نسخه‌ی کامل: خرید انواع لباس فرم رستوران با بهترین قیمت
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
لباس فرم رستوران
فرض کنید با اعضای خانواده خود تصمیم می‌گیرید آخر هفته به رستوران بروید. بعد از کمی گشتن رستورانی را انتخاب می‌کنید که اتفاقاً خیلی شیک و لوکس به نظر می‌آید. خوشحال از اینکه بالاخره جای مناسبی پیدا کرده‌اید، غذای خود را انتخاب می‌کنید و منتظر می‌مانید. به ناگاه یکی از پرسنل آشپزخانه رستوران وارد سالن پذیرایی می‌شود. او یک لباس فرم رستوران بسیار نامناسب و کثیفی به تن دارد، هیچ خبری از کلاه آشپزی نیست، در واقع شما با فردی مواجه می‌شوید که یک روپوش نامناسب و کهنه به تن دارد.
در این حالت چه احساسی به شما دست می‌دهد؟ آیا هنوز هم از انتخاب رستوران راضی هستید یا اینکه به دنبال موقعیتی برای فرار از آن می‌گردید؟ قطعاً پاسخ شما منفی است. حتی اگر این بار به اجبار در این رستوران بمانید، دیگر هرگز گذارتان به آنجا نخواهد افتاد! اما اگر عکس این موقعیت پیش بیاید، چطور؟ قطعاً نه این بار، بلکه هرچند وقت یک‌بار سعی می‌کنید سری به این رستوران بزنید و حتی رستوران را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی خواهید کرد. توجه داشته باشید که بسیاری از رستوران‌های معروف، شهرت خود را مدیون تبلیغات دهان به دهان مشتریان خود هستند و این شهرت مربوط به رعایت تمام جوانب از کیفیت غذا تا نوع پوشش و برخوردشان است!
اهمیت لباس کار آشپزی
همان‌طور که مشاهده کردید، لباس فرم آشپزی بسیار فراتر از تصور شما اهمیت دارد و یک انتخاب اشتباه یا بی‌توجهی می‌تواند آینده شغلی صاحبان این کسب‌وکار را به خطر بیندازد. اولین چیزی که بعد از ورود مشتری به یک رستوران و دیدن محیط آن، توجه فرد را جلب می‌کند، لباس فرم پرسنل است. اگر لباس کار رستورانی گارسن‌ها و پذیرش رستوران آراسته، مرتب، تمیز و باکیفیت باشد، فرد حتی قبل از اینکه غذای رستوران را بخورد، نظر مثبتی درباره آن پیدا می‌کند. با خود فکر کنید که ورود به یک رستوران سنتی و دیدن پرسنلی که لباس فرم رستوران سنتی را به تن دارند، چه حس خوبی به شما می‌دهد.
پرسنل شاغل در آشپزخانه هتل‌ها، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها نیز باید حتماً لباس فرم آشپزی که متشکل از روپوش آشپزی، کلاه و پیش‌بند آشپزی است، به تن داشته باشند. یک لباس فرم آشپزی مناسب نه تنها به نظم و انضباط و بهداشت محیط آشپزخانه کمک می‌کند و تصویر مناسبی از برند رستوران ارائه می‌دهد، بلکه نقش زیادی در محافظت از جان پرسنل دارد. افراد شاغل در این گونه مکان‌‎ها معمولاً با چاقوهای تیز و برنده و ظروف و روغن داغ مواجه هستند؛ به همین دلیل اگر لباس‌های آنها از کیفیت و ساختار مناسبی برخوردار نباشد، ممکن است مشکل‌آفرین شوند.
به جز ایمنی، استفاده از یونیفرم‌های شکیل و زیبا برای پرسنل شاغل در رستوران نیز احساس غرور و تعلق خاطر به دنبال خواهد داشت. کارکنان شما با پوشیدن لباس فرمی که مخصوص آن‌ها طراحی شده، احساس می‌کنند عضو یک تیم حرفه‌ای هستند؛ این احساس قطعاً در ارائه خدمات به مشتریان تأثیرگذار خواهد بود.
خرید لباس فرم رستوران و لباس کار آشپزی
همان‌طور که مشاهده کردید لباس فرم رستوران و حتی لباس فرم آشپزی، اهمیت بسیار زیادی دارد. نکته مهم در هنگام خرید لباس کار رستورانی، دوخت سفارشی آن است؛ زیرا لباس فرم رستوران باید برای هر یک از پرسنل به صورت سفارشی و بر اساس ساختار بدن آنها دوخته شود. مجموعه طراحان دوخت سال‌هاست در زمینه تولید انواع لباس کار آشپزی و رستورانی فعالیت می‌کند. طراحان دوخت به خوبی می‌داند که چه لباس فرمی برای مجموعه شما مناسب است. اگر به دنبال این هستید که مجموعه خود را از دیگران متمایز کنید، می‌توانید روی همکاری و مشاوره طراحان دوخت حساب ویژه‌ای باز کنید.
مجموعه‌ای از انواع لباس‌های فرم آشپزی و لباس‌های رستورانی در وب‌سایت این مجموعه موجود است که شما می‌توانید با مراجعه به این وب‌سایت و تماس با کارشناسان (از طریق شماره تلفن‌های مندرج در وب‌سایت) بهترین‌ها را برای کارکنان خود انتخاب کرده، سفارش داده یا خریداری کنید. همچنین قیمت انواع محصولات شامل قیمت لباس فرم آشپزی یا قیمت لباس کار رستورانی و ... را می‌توانید بر روی سایت مشاهده کنید.
همکاران این مجموعه در بخش فروش، برای سفارش‌های عمده بالای پنجاه دست، تخفیف و امتیازات ویژه‌ای در نظر گرفته‌اند که می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیام در سایت از جزئیات آن مطلع شود. در صورتی که هنوز طرح لباس خود را انتخاب نکردید یا برای طراحی نیاز به مشاوره دارید، کارشناسان طراحان دوخت با سال‌ها تجربه موفق در زمینه طراحی و دوخت انواع لباس‌های فرم آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان هستند.