کلیدستان

نسخه‌ی کامل: معرفی چرخ گوشت امگا ایرانی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
چرخ گوشت امگا ایرانی که در تنوع سه گانه تولید می شود از ترکیب استیل و آلومینیوم ساخته شده است تا به ایده های سازندگان خود برای یک چرخ گوشت صنعتی خارق العاده شکل دهد.
امگا صد صنعت آرا برای دستیابی به این جایگاه موانع زیادی را پشت سر گذاشته است. تولیدات این کارخانه که جایگزین بی همتای امگای ایتالیا است حالا شهرت زیادی پیدا کرده است.
ویژگی های منحصر به فرد چرخ گوشت امگا صد صنعت آرا که آن را به رقیب جدی و شکست ناپذیر چرخ گوشت های امگا ایتالیایی تبدیل کرده است موجب شده تا همواره اولویت خریداران قرار بگیرد چرا که قیمت تمام شده این محصولات با در نظر گرفتن ویژگی های همسان با نمونه های ایتالیایی، مشتریان را به سوی خود ترغیب میکند. بدون شک تولید این محصولات باعث صعود امگا صد صنعت آرا به قله ی بازار چرخ گوشت صنعتی شده است.
اولین تولید این کارخانه چرخ گوشت امگا TE32 بود و از همان ابتدا مشخص بود توانسته یک چرخ گوشت موفق و بی نقص را ارائه دهد و همین موضوع باعث شد که امگا صد صنعت با خیال راحت کار خود را برای تولید نسل های بعدی دستگاه چرخ گوشت صنعتی ادامه دهد و در حال حاضر علاوه بر آن، سری TE22 و SE32 را در برنامه کاری خود قرار داده است.
 
سوالات متداول
 
چرخ گوشت امگا ایرانی چه تفاوتی با امگا ایتالیایی دارد؟
ازلحاظ ظاهر و مشخصات فنی این دستگاه کاملاً مشابه نمونه ایتالیایی است و حتی با قیمت مقرون به صرفه تری نیز ارائه می شود.


تفاوت دو مدل چرخ گوشت امگا ایرانی سایز ۳۲ در چیست ؟
در ظاهر آن

نمایندگی چرخ گوشت امگا ایرانی کجاست؟
فروشگاه بزرگ چرخ گوشت نمایندگی خرید و فروش انواع دستگاه های چرخ گوشت امگا ایرانی می باشد که توزیع این محصولات را با بهترین قیمت ارائه می دهد.