کلیدستان

نسخه‌ی کامل: اگر ماشین ظرفشویی شما روشن نشد چه باید کرد؟
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
قبل از شروع عیب یابی ماشین ظرفشویی خود و هر زمان که کارکرد ماشین ظرفشویی خود را بررسی می کنید، همیشه مطمئن شوید که ماشین ظرفشویی را از برق جدا کرده اید و برای جلوگیری از برق گرفتگی، برق دستگاه را قطع کرده اید.

اطمینان حاصل کنید که ماشین ظرفشویی شما به برق وصل است - گاهی اوقات ماشین ظرفشویی شما روشن نمی شود زیرا به برق وصل نیست یا مشکلی در مدار شکن وجود دارد. اطمینان حاصل کنید که ماشین ظرفشویی شما به طور ایمن به برق وصل شده است و کلیدهای قطع کننده مدار قطع نشده است.
مطمئن شوید که قفل کودک روشن نیست—بعضی از مدل های ماشین ظرفشویی دارای ویژگی قفل کودک برای جلوگیری از روشن شدن ماشین ظرفشویی هستند. دفترچه راهنمای مالک خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که تنظیمات قفل کودک خاموش است.
ماشین ظرفشویی را بازنشانی کنید - اگر ماشین ظرفشویی شما روشن نمی شود اما چراغ ها روشن هستند، ممکن است دکمه استارت بیش از یک بار فشار داده شده باشد. در حالی که یک بار دکمه استارت را فشار دهید چرخه شروع می شود، با فشار دادن مجدد آن، ماشین ظرفشویی مجدداً تنظیم می شود و چرخه تخلیه به مدت 90 ثانیه اجرا می شود. صبر کنید تا چرخه تخلیه کامل شود و سعی کنید ماشین ظرفشویی خود را روشن کنید.


زمانی که ظرفشویی شما خراب شده نباید آن را جا به جا کنید و یا اینکه خودتان برای تعمیرش دست به کار شوید. این کارها باعث می شود خرابی دستگاه تان بیش تر شود و خسارت جبران ناپذیری را به شما وارد کند. راه حل چیست؟ تماس با سرویس فا است.
 
در این مجموعه، به محض تماس شما و اعلام خرابی دستگاه تان، تعمیرکار ظرفشویی دوو با سابقه درخشان در این حوزه را به منزل تان میفرستیم. دیگر نیازی به حمل و نقل دستگاه تان ندارید ما با تمامی وسایل و تجهیزات مورد نیاز به محل شما می آییم.
 
علاوه بر این، نمایندگی سرویس فا به صورت شبانه روزی و در تمامی روزهای هفته حتی روزهای تعطیل اماده خدمت رسانی به شما شهروندان عزیز در تهران می باشد. پس همین حالا با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید تا در کمتر از یک ساعت تعمیرکار به منزل تان بیاید.