کلیدستان

نسخه‌ی کامل: فریزر ایستاده فروشگاهی - انواع مختلف - 1 تا 6 درب
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
در میان انواع محصولاتی که مورد استفاده عموم قرار می گیرد، برخی از محصولات به خصوص محصولات غذایی هستند که باید برای حفظ ونگهداری آن ها دقت و توجه ی خاصی را در نظر گرفت که یکی از بهترین روش ها خنک نگه داشتن خوراکی هاست، یکی از فریزر صنعتی هایی که برای تمامی فروشگاه ها یک امر ضروری و مهم است، داشتن فریزر ایستاده صنعتی می باشد تا علاوه بر نگهداری و حفظ کیفیت خوراکی سبب افزایش طول عمر خوراکی ها نیز می شود. فریزر ایستاده مغازه ای در ابعاد مختلفی ساخته می شود که می توانید با قیمت مقرون به صرفه انواع فریزر ایستاده را یخچال مارکت را خریداری کنید.
[عکس: %D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%A7%DB...%D9%85.jpg]
 فریزر ایستاده فروشگاهی
[عکس: %D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%A7%DB...%DB%8C.jpg]
فریزر ایستاده صنعتی
اگر بخواهیم به برخی از ویژگی های این فریزر صنعتی ایستاده بپردازیم لازم است به جنس بدنه ی این فریزر ایستاده بدون برفک پرداخت که دارنده ی جنس بدنه ی استیل بوده که این امر سبب جلوگیری از ازامکان زنگ زدگی و پوسیدگی دستگاه است و در ساختار این فریزر  برای جلوگیری از اتلاف انرژی و حفظ سرما وبرودت فریزر ایستاده از تزریق فوم پلی یورتان استفاده شده است. از این دستگاه در مصارف مختلفی تحت عنوان فریزر ایستاده قنادی و فریزر ایستاده لبنیاتی نیز استفاده می شود.
[عکس: %D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%A7%DB...%DB%8C.jpg]
به صورت اختیاری برای برای شما سیستم نوفراست تعبیه می شود و کارکرد ان به این صورت است که مانع از برفک زدن دستگاه شده و علاوه براین در مصرف برق و انرژی صرفه جویی می شود. برای جابه جایی از پایه های چرخ دار درپایین دستگاه استفاده شده است که شما به راحتی می توانید دستگاه را با هل دادن جابه جاکنید. این فریزر دارای شیشه های نشکن دوجداره می باشد که در برابر ضربه بسیار مقاوم است، در قسمت بالای فریزر نشاگری تحت عنوان نشانگر دمااستفاده شده که دمای داخل فریزر را به نمایش می گذارد تا شما بتوانید با استفاده از ان دما ی داخل فریزر را کنترل کنید. برای کنترل دمای دورن فریزر ازترموستات دیجیتال استفاده شده، طبقاتی که برای ایت فریزر استفاده شده است امکان جابه جایی ندارد و برای ایجاد نظم و قرار دادن محصولات تعبیه شده است.
انواع فریزر ایستاده
[عکس: %D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%A7%DB...%DA%A9.jpg]
  1. فریزر ایستاده تک درب

  2. فریزر ایستاده دو درب

  3. فریزر ایستاده سه درب

  4. فریزر ایستاده چهار درب

  5. فریزر ایستاده شش درب
موارد مصارفی فریزر ایستاده
[عکس: %D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%81%D8%B1%DB...%DB%8C.jpg]
  • قنادی

  • قصابی

  • سوپرمارکت

  • هایپرمارکت

  • بستنی فروشی ها