کلیدستان

نسخه‌ی کامل: خرید اینترنتی شیر سرد کن
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
شیر سرد کن چیست؟
[عکس: 3ed67eaf6e574a7cb906167c320a0b00-ThumbLarge.jpg]
یکی از مهم ترین تجهیزات لبنیاتی ها که در گاوداری ها کاربرد بسیار زیادی دارد دستگاه شیر سرد کن و کره گیر می باشد، که محصولی جدید و با کارایی بالا در صنعت لبنیات می باشد، که عمر شیر را بسیار بالا می برد. به مخزن های مخصوصی که جهت نگهداری شیر در صنایع برودتی نارنیا سرما  طراحی و تولید می شوند، شیر سرد کن می گویند، که یکی از تجهیزات مهم و ضروری در فروشگاه ها و دامداری ها می باشد.
محصولی برای خنک کردن شیرها و البته نگهداری شیرها تحت شرایط خاصی که مانع از خراب شدن محصول می شود. شیر سرد کن ها در دو نوع شیر سرد کن تک مخزن و شیر سرد کن دوقلو (دو مخزن) انواع مختلف (گنجایش های مختلف (100، 200، 300، 400، 500 لیتری)) ساخته شده، و بنا به حجم مخزن و نحوه ی کارکرد دستگاه انتخاب می شوند. بهترین شیر سرد کن های فروشگاهی که جنس مخزن آن ها، از نوع استیل استنلس می باشد.
این نوع از فلز قابلیت نگهداری شیر را بیشتر می کند، و چون شیرها در این دستگاه ها دائم در حال چرخش هستند، پس همین مسئله باعث می شود، که شیرها ماندگارتر شوند و دمای سرد به صورت یکسان به همه جای شیرها برسد. شیر سرد کن های دامداری که دارای ظرفیت های یک تن و دو تن می باشند، بعد از این که شیر خام از گوسفندها و گاوها دوشیده شدند، آن ها را به ایستگاه های شیر منتقل می کنند. ایستگاه های شیر در دو نوع خوابیده و ایستاده تولید می شوند، که در این ایستگاه ها شیرها به وسیله ی پمپ ها تخلیه می شوند.


انواع لیتراژ شیر سرد کن های صنعتی
  •  شیر سرد کن ۱۰۰لیتری

  • شیر سرد کن ۳۰۰لیتری

  • شیر سرد کن ۵۰۰لیتری

  • شیر سردکن یک تنی
تولید می شوند و بنا به درخواست مشتری با همین لیتراژ در دو نوع تک و دو مخزن،تک و دو موتور تولید می شود.

اجزای شیرسرد کن

 درطراحی شیرسرد کن دقت بسیارزیادی به کار گرفته شده است به طوری که مناسب با نیاز مشتری ساخته می شود برای مثال شیرسرد کنی که برای لبنیاتی استفاده می شود با شیرسرد کنی که برای دامداری استفاده می شود بسیار متفاوت است جنس بدنه و داخل این دستگاه استیل نگیراست که این نوع استیل باعث جلوگیری از پوسیدگی ذاخل و بیرون دستگاه می شود بدنه شیرسرد کن عایق تزریق فوم پلی یورتان می باشد که از هدر رفتن انرژی به بیرون جلوگیری می کند در داخل دستگاه از لوله های 10 سانتی مسی استفاده شده که به قسمت مخزن وصل می شود و باعث می شود شیر درون شیر سرد کن برای مدت زمان بیشتری خنک بماند برای هم زدن مداوم شیر از همزن گیر بوکسی پر قدرت استفاده شده که از فاسد شدن و عوض شدن طعم شیر جلوگیری می کند در قسمت جلوی دستگاه شیر تخلیه تعبیه شده تا مشتریان به توانند شیر درون دستگاه را به راحتی تخلیه کنند