کلیدستان

نسخه‌ی کامل: خرید بیت کوین بدون احراز هویت
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
خرید بیت کوین بدون احراز هویت
پرفکت مانی | خرید پرفکت مانی بدون احراز هویت | خرید ووچر پرفکت مانی
خرید بیتکوین امروزه در بیشتر صرافی های آنلاین تنها با احراز هویت ممکن است. افرادی زیادی در طول این ۱۱ سالی که از عمر بیت کوین گذشته تلاش کرده اند تا از این رمزارز برای پول شویی و کلاهبرداری استفاده کنند. این مسئله باعث شده تا صرافی های معتبر برای حفظ شبکه از احراز هویت استفاده کنند.
احراز هویت چیست؟
احراز هویت به پروسه ای گفته می شود که برای تایید هویت کاربر استفاده می شود. همانطور که می دانید صرافی ها برای افزایش امنیت خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها این پروسه را به پروسه خرید اضافه کردند. قبل از آنکه بیت کوین را خریداری کرد باید اطلاعات کاملی در مورد خود را در اختیار صرافی قرار داد. این اطلاعات شامل نام کامل، آدرس، محل سکونت و شماره تماس می باشد.
البته در هر صرافی برای تایید هویت فرد اطلاعات متفاوتی لازم است. بسیاری از صرافی ها از فرد می خواهند که مدارک شناسایی خود را در دست بگیرند و یک عکس از خود بیندازند و آن را در سایت بارگذاری کنند. صرافی آنلاین اول مانی نیز برای ثبت نام و احراز هویت از این روش استفاده می کند.
اشخاصی که به قول معروف ریگی به کفش دارند از خرید بیتکوین با احراز هویت فراری هستند و حتی اگر موفق به ثبت نام در صرافی ها شوند نیز با محدودیت برای خرید بیت کوین مواجه می شوند. معمولا صرافی های داخلی و خارجی برای اطمینان از امنیت شبکه برای خرید بیت کوین سقفی را در نظر گرفته اند.