کلیدستان

نسخه‌ی کامل: استفاده از ردیاب خودرو یا سیستم ایموبلایز
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
استفاده از سیستم ردیابی خودرو یا ایموبلایزر دو راه برای افزایش امنیت خودرو در برابر سارقان است. به طور کلی این دو سیستم در اکثریت قریب به اتفاق خودروها وجود دارد و باعث افزایش ایمنی خودروها می شود. عملکرد این دو سیستم کاملا متفاوت است، بنابراین ردیاب خودرو قطعه ای است که می تواند دستورات شما را در هر زمان حتی از راه دور انجام دهد.

در حالی که ایموبلایزر نوعی سیستم کدگذاری است که می تواند از روشن شدن وسیله نقلیه جلوگیری کند. در ادامه این مقاله APCO برای مقایسه سیستم ردیابی خودرو یا سیستم ایموبلایزر با ما همراه باشید.

اهمیت افزایش و تضمین امنیت خودرو چیست؟

سیستم ردیابی خودرو یا ایموبلایزر یکی از راه‌های افزایش امنیت و اطمینان از دزدیده نشدن وسیله نقلیه شما است. می دانیم که در دنیای امروز، دزدان بسیار دست به سرقت خودرو می زنند، بنابراین نباید ریسک کرد و باید به فکر بهترین راهکارها برای جلوگیری از اقدامات سارقان بود. به طور کلی افزایش ایمنی خودرو می تواند باعث افزایش آرامش در زمان های مختلف و مکان های مختلف شود.

سیستم های مختلفی برای جلوگیری از سرقت توسط سارقان وجود دارد. با توجه به هزینه راه اندازی چنین سیستم هایی و همچنین کنترل های مختلف آن ها، باید گفت که همه چیز برای افزایش ایمنی خودرو انجام می شود، ابتدا باید با آگاهی کامل برنامه ریزی کرد.

ابتدا اجازه دهید به سیستم و نحوه عملکرد ایموبلایزر نگاه کنیم. سپس می خواهیم بررسی کنیم که وسیله نقلیه نیز ردیابی شده است. در نهایت این دو سیستم را با هم مقایسه می کنیم.