کلیدستان

نسخه‌ی کامل: همه چیز در مورد کانال فلکسیبل
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
استفاده از کانال های فلکسیبل در شرایطی استفاده می شود که بخواهیم تداخل در قسمت های مختلف سقف و یا قسمت های مختلف ساختمان را برطرف کنیم. کانال های انعطاف پذیر به ویژه در شرایطی که می خواهیم از تداخل تاسیسات و سیستم های تهویه مختلف جلوگیری کنیم بسیار مفید هستند.

استفاده از این محصولات در حین اجرای پروژه های مختلف می تواند مزایای بسیاری را نسبت به سایر انواع کانال های رایج موجود در بازار به ما بدهد.

برای نصب کانال های انعطاف پذیر بر روی تجهیزات مختلف و یا استفاده از اتصالات مختلف بر روی آن ها، اتصالات فولادی و قفل های نیکلی مورد نیاز است. به طور کلی تمامی اتصالات و اتصالات مختلف به کار رفته در این کانال ها از کیفیت بالاتری نسبت به سایر محصولات مورد استفاده در انواع دیگر کانال ها برخوردار است.

از طرفی می توان گفت داکت فلکسیبل یکی از نمونه های جدید داکت است که از تکنولوژی ساخت بالاتری نسبت به انواع دیگر این گونه محصولات برخوردار است. به همین دلیل این روزها شاهد استفاده گسترده از آن در پروژه های مختلف هستیم. از طرفی امکان تولید آن با مواد اولیه متفاوت و با رویکردهای متفاوت باعث می شود در شرایط مختلف مزایا و ویژگی های متفاوتی را به ما ارائه دهد. بنابراین در ادامه نگاهی به کاربردهای این محصولات خواهیم داشت.