کلیدستان

نسخه‌ی کامل: معرفی بالابر فروشگاهی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
فضای بسیاری از ساختمان ها به گونه ای است که شاید سازندگان و معمارهای ساختمان نتوانند دسترسی به بعضی نقاط را با ساختن قسمت خاصی میسر سازند. فروشگاه های تجاری نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در ساختمان بعضی فروشگاه ها و سوپر مارکت ها  به جهت محدود بودن فضا و یا دسترسی راحت تر از نقاط پایین به نقاط بالا و بالعکس می توان از [b]بالابر[/b] استفاده نمود. به این نوع [b]بالابر[/b] ها که ثابت هستند، اصطلاحا [b]بالابر فروشگاهی[/b] گفته می شود.
[عکس: storelifttt.jpg]
اصولا [b]بالابر[/b] های ثابت به چند مدل تقسیم می شوند : [b]بالابر ثابت[/b] باری ، [b]بالابر نفربر[/b] یا [b]بالابر نفری[/b] ، [b]بالابر فروشگاهی[/b] ، [b]بالابر[/b] با سکوی باز ، [b]بالابر[/b] با سکوی بسته ، صندلی [b]بالابر[/b] طبقات و [b]بالابر[/b] خودرو.
[b]بالابر فروشگاهی[/b] بسته به نوع نیاز می تواند دارای سکوی باز یا بسته باشد.
اغلب تعبیه کردن یک [b]بالابر فروشگاهی[/b] در فضای موجود بسیار راحت است. به عنوان مثال : ایجاد [b]بالابر[/b] در یک فضای باز و یا قرار دادن [b]بالابر[/b] در مرکز پلکان و یا در مجاورت دیوارهای بیرونی ساختمان فروشگاه . در فروشگاه ها و مگامال هایی که از [b]بالابر[/b] به صورت عمومی استفاده می شود می بایست از [b]بالابر[/b] با سکوی بسته یا [b]بالابر[/b] دارای کابین استفاده نمود.
[b]بالابر[/b] های فروشگاهی بسته به نوع آنها می توانند بیش از یک نفر و یا بارهایی با ظرفیت های متفاوت را در بین طبقات جابه جا کنند .
جهت خواندن سایر مقالات وارد سایت آسیا برج ارائه کننده انواع بالابر هیدرولیکی، بالابر صنعتی، بالابر مسکونی و... شوید.