کلیدستان

نسخه‌ی کامل: خرید گیفت کارت پابجی موبایل
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
خرید گیفت کارت پابجی موبایل
در بین هموطنان ایرانی و گیمرها خرید گیفت کارت پابجی موبایل، خرید پول بابجی، خرید دلار پابجی و خرید یوسی پابجی بسیار محبوب و مرسوم است.
پول در درون بازی pubg یا همان دلار بازی پابجی موبایل، با عنوان یوسی پابجی موبایل یا گیفت کارت پابجی نیز شناخته می شود.
شما می توانید از طریق صرافی آنلاین اول مانی با خرید گیفت کارت پابجی موبایل ( پول نقد بازی pubg) جدیدترین آیتم های بازی را برای خود خریداری کنید و آن ها را آپدیت کنید.
بازی پابجی چیست؟
بازی پابجی با نام کامل PlayerUnknown’s Battlegrounds (نبردگاه جنگجوی ناشناس) توسط کمپانی Tencent Games منتشر شده است و برای پلتفرم های اندروید و ios موجود می باشد. فاز اول این بازی ۱۹ مارس ۲۰۱۸ معروف شد و به یکی از پردانلودترین و پر بازدیدترین بازی ها در هر دو پلتفرم اندروید و ios تبدیل شد. در سپتامبر ۲۰۲۰، این بازی در هند ممنوع شد و بسیاری دلیل آن را تنش های میان هند و چین دانستند.
نسخه اندروید این بازی از گوگل پلی و نسخه ios آن از اپ استور قابل دانلود می باشد. این بازی به صورت ماهانه بروزرسانی می شود و محتوا، نقشه ها و آیتم های جدید برای خرید، به کاربران معرفی می شوند. همچنین می توان گفت گیفت کارت پابجی موبایل یکی از پرفروش ترین گیفت کارت های بازی به حساب می آید که در ادامه این مقاله بیشتر با آن آشنا خواهیدشد.