کلیدستان

نسخه‌ی کامل: خرید نهال گردو فرنور
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
رقم گردو فرنور
گردو رقم فرنور یک درخت گردوی فرانسوی مقاوم به سرما است. دیربرگ و دیرگل است. گردو فرنور ترکیبی از ارقام گردو لارا و  است. گردو فرنور را می توان در مناطق سردسیری و تا ارتفاع 1800 متر از سطح دریا کاشت.
بازده:
گردو فرنور یک رقم زود بازده است. به این معنی که 3 یا 4 سال پس از کاشت درخت ، برداشت گردو آغاز می شود. با رسیدن درخت  به بلوغ می توان تا 8 تن در هکتار گردو برداشت کرد.


کیفیت گردو و پوسته:
گردو فرنور پوست نازک است. مغز گردو فرنور بسیار خوشمزه و باکیفیت است. پوسته نازک و رنگ هسته از ویژگی های مهم در تعیین قیمت فروش گردو است. گردوهایی که رنگ کرنل سبک تری دارند با قیمت های بالاتر به فروش می رسند. مغز آن به راحتی از پوسته جدا می شود.

اندازه درخت:
درخت گردو فرنور به شکلی نیمه عمودی رشد می کند. فرنور برای کاشت با تراکم زیاد مانند فاصله 6 5 5 متر مناسب است.

زمان برگ دهی:
درخت گردو فرنور دیربرگ و دیرگل است. این یک مزیت است، زیرا گونه های دیربرگ احتمالاً تحت تأثیر یخ زدگی و بیماری قرار نمی گیرند.

گرده افشانی:
گردو رقم فرنور خود گرده افشان است اما برای باردهی بیشتر توصیه میکنیم به ازای هر 10 درخت فرنور یک درخت رقم فرنت بکارید.

پایه:
ما در مجموعه نهال آنلاین چندلر را روی پایه گردو انگلیسی(Juglans regia) پیوند می زنیم. این پایه به دلیل تحمل در برابر بیماری خط سیاه، یکی از بهترین پایه ها می باشد.

زمان کاشت گردو چندلر:
بسته به منطقه شما، چندلر را می توان از آذرماه تا فروردین کاشت.


نقل قول: نوشته: در نهالستان نهال آنلاین، اطلاعات آب و هوایی شهر شما بررسی می شود و در نهایت توصیه های لازم در مورد مناسب بودن و یا نامناسب بودن مکان شما برای رشد  ارائه می گردد. کارشناسان مجموعه نهال آنلاین جهت مشاوره تمام وقت در خدمت کشاورزان می باشند.


»» برای اطلاع از قیمت نهال گردو فرنور ، با کارشناسان فروش ما تماس بگیرین تا شما رو در این امر راهنمایی کنند 09184528588 ««