کلیدستان

نسخه‌ی کامل: سقف کشسان چیست؟
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سقف کشسان یکی از انواع سقف های کاذب است. متریال این سقف نوعی پارچه(فیلم) با ویژگی های منحصر بفرد است. وزن این فیلم بسیار کم بوده و جالب آن است که تحمل وزن 150 تا 200 کیلوگرم در هر متر مربع را دارد. ضد آب بوده و در فضاهای مرطوب بسیار پرکاربرد است. در برابر حرارت زیاد شعله ور نمی شود.
 نصب آن سریع و آسان است و حتی در بسیاری از مواقع لازم به خارج کردن وسایل و چیدمان ها نیست. عمر آن بسیار طولانی بوده و می توان گفت که مادام العمر است. دارای تنوع محصول است و با توجه به نیاز هر فضا می توان از محصول متناسب تر استفاه نمود.

سقف کشسان به عنوان ساده ترین و ارزان ترین راه برای تنظیم سقف و نظم دادن به آپارتمان و انواع فضاهای اداری، تجاری، استخر و… شناخته می شود. سقف کشسان یک سیستم سقفی معلق است که از دو مؤلفه اساسی تشکیل شده است: یک غشای پارچه ای سبک از جنس PVCکه قابلیت کشسانی داشته و می توان آن را کشید تا به اندازه مورد نظر برسد. این کار به وسیله حرارت دادن سقف کشسان از فاصله و با مدت زمان مناسب صورت می گیرد. تا بر روی پروفیل های مخصوصی که کار گذاشته شده است قرار بگیرد.

این پروفیل ها با نام ریلینگ آلومینیومی شناخته می شوند که دومین مؤلفه مهم در نصب سقف کشسان است. علاوه بر سقف، این سیستم می تواند برای پوشش های دیواری، دیافراگم های نوری، پانل های شناور، نمایشگاه ها و در مدل های خلاقانه دیگر استفاده شود. پوشش کشسان شرایطی را محیا می کنند تا با استفاده از یک پشتیبانی پس زمینه اختصاصی ، انواع مختلفی از لامپ های نوری، و روشنایی ها را در آن ها کار بگذارید. جهت خواندن ادامه مطلب لطفا کلیک کنید.