کلیدستان

نسخه‌ی کامل: خرید پرفکت مانی به صورت آنی و اتوماتیک
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
خرید پرفکت مانی به صورت آنی و اتوماتیک
یکی دیگر از روش های خرید پرفکت مانی، استفاده از سرویس های اول مانی می باشد. اول مانی این شرایط را برای شما فراهم کرده تا بتوانید ابتدا یک حساب با احراز هویت در پرفکت مانی ایجاد کنید.
شما با ورود به حساب کاربری خود در اول مانی، کافی است وارد صفحه سفارشات خود شده تا از خدماتی که ما را در راستای سرویس های پرداخت پرفکت مانی و خرید و فروش ووچر پرفکت مانی ارائه می دهیم آگاه شوید. برای خرید پرفکت مانی در اول مانی لازم است به روشی که در مقاله آموزش خرید پرفکت مانی مراجعه کنید.
خرید پرفکت مانی، نقد کردن پرفکت مانی، شارژ حساب پرفکت مانی، خرید پرفکت مانی ارزان و آنی از طریق پرفکت مانی، از جمله خدماتی است که اول مانی به شما ارائه می دهد.
کارمزد پرفکت مانی چقدر است؟
سپرده گذاری به وسیله ووچر پرفکت مانی در حساب های پرفکت مانی، کارمزدی ندارد و می توانید به راحتی و بدون هزینه های اضافی مبلغ ووچر را به حساب خود اضافه کنید. همچنین زمانی که قصد ایجاد یک ووچر را داشته باشید مجبور به پرداخت کارمزد خواهید بود. این کارمزد برای حساب های احراز هویت شده ۵ درصد مبلغ خواهد بود. اگر حساب پرفکت مانی تان را از قبل احراز نکرده باشید، کارمزد پرداختی ۱.۹ درصد خواهد بود. البته این کارمزد بعد از ایجاد ووچر از باقی مانده حساب شما کسر خواهد شد.