کلیدستان

نسخه‌ی کامل: پرفکت مانی چیست؟
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.

خرید ووچر پرفکت مانی | خرید پرفکت مانی ارزان | خرید پرفکت مانب بدون ثبت نام
دلار پرفکت مانی یک سیستم پرداخت الکترونیکی است که قابلیت پرداخت های اینترنتی و نقل و انتقال ارز را در سراسر جهان برای کاربران خود فراهم کرده است. همانطور که بارها نیز در مقالات قبلی گفته ایم سرویس های پرداختی دیگری از قبیل مسترکارت، پی پال و وایزا، خدمات خود خود را به کاربران خود ارائه نمی دهد و ایرانی ها در لیست تحریمی ها قرار دارند اما هنوز سرویس هایی مثل پرفکت مانی وجود دارد که امکانات زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. شما در این مقاله تمام سوالات خود را در مورد سیستم پرفکت مانی خواهید یافت.
پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی یک سیستم پرداخت جهانی است که دفتر رسمی آن در کشور پاناما واقع شده است. این شرکت خدمات ارسال، دریافت و پرداخت را از طریق اینترنت برای کاربران خود و کسب و کارها در سراسر دنیا فراهم کرده است.
شما می توانید به راحتی مقدار زیادی پول را از طریق پرفکت مانی به هر نقطه از جهان انتقال دهید و یا اینکه از وب سایت های خارجی خدمات و کالای خود را خریداری کنید.
به عبارتی می توان گفت که پرفکت مانی پلتفرمی شبیه به پی پال، وب مانی و دیگر پلتفرم های پرداخت دارد. این شرکت یکی از معروف ترین و معتبرترین شرکت های خدمات پرداخت ارزی در دنیاست که ده ها میلیون کاربر را در سراسر جهان دارد.