کلیدستان

نسخه‌ی کامل: خرید ووچر پرفکت مانی و پرفکت مانی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
خرید ووچر پرفکت مانی
کسانی که حساب پرفکت مانی دارند می توانند به راحتی با خرید ووچر پرفکت مانی و یا روش های پرداختی دیگر اکانت خود را شارژ کنند. پرفکت مانی یک سیستم پرداخت پویا و مطمئنی است که برای مبالغ بالا بسیار مناسب می باشد و تا به امروز مشکلی با کاربران ایرانی نداشته است. مشکلی این سیستم پرداخت دارد این است که به اندازه روش های دیگری چون پرداخت با ویزا کارت و یا مستر کارت رواج پیدا نکرده است. همانطور که در بالا ذنیز اشاره کردیم این سیستم برای افتتاح حساب کاربران ایران مشکلی ندارد اما با وجود یک سری تحریم ها در رابطه با ارزهای دلاری، شارژ ووچر پرفکت مانی برای کاربران ایرانی کار نسبتا دشواری است اما شما با avvalmoney می توانید در کوتاه ترین زمان و با مطمئن ترین روش اقدام به شارژ حساب پرفکت مانی خود نمایید.
خرید کارت شارژ پرفکت مانی
کارت شارژ پرفکت مانی که اسم دیگر آن نیز ووچر پرفکت مانی می باشد. افراد زیادی هستند که می خواهند به صورت آنلاین خرید و فروش پرفکت مانی را انجام دهند اما نمی دانند که چگونه این کار را انجام دهند. همانطور که می دانید پرفکت مانی یک سیستم پرداخت الکترونیکی است که هر زمان که نیاز داشتید می توانید آن را به ریال تبدیل کنید. حتی می توانید پرفکت مانی به ارزهای دیگر نیز تبدیل کنید.
با توجه به محدودیت هایی که برای کاربران ایرانی وجود دارد شما می توانید خرید ووچر پرفکت مانی خود را به سایت های معتبری بسپارید و سپس از آن نیز استفاده کنید. حال برای خرید کارت شارژ پرفکت مانی بعد از اینکه در سایت اول مانی ثبت نام کردید و سپس احراز هویت تان را انجام دادید می توانید کارت شارژ پرفکت مانی را به صورت آنی دریافت کنید.