کلیدستان

نسخه‌ی کامل: کلید فلاش تانک گبریت
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
کلید فلاش تانک گبریت
کلید فلاش تانک گبریت با بهترین قیمت فلاش تانک گبریت در فروشگاه ما ، امکان خرید را برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده خودتان قضاوت کنید با قیمت فلاش تانک گبریت نسبت به بقیه قیمت فلاش تانک گبریت در نمایندگی متفاوت با فروش بالای که ما داخل قیمت فلاش تانک گبریت در ایران داریم میتونیم به جرات بگیم بزرگترین فروشگاه اینترنتی در زمینه قیمت فلاش تانک گبریت در ایران هستیم .
قیمت فلاش تانک توکار گبریت با توجه به اینکه این فلاش تانک ساخت کشور آلمان است و با ارز خریداری میشود و وارد کشور میشود نوسان زیادی دارد قیمت فلاش تانک توکار گبریت به صورت روازنه در سایت ما درج می شود و شما متوانید با بهترین قیمت فلاش تانک توکار گبریت را از فروشگاه خریداری کنید .
[img=705x0]https://hansgrohe.com.co/wp-content/uploads/2021/08/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D9%81%D9%84%D8%A7%D8%B4-%D8%AA%D8%A7%D9%86%DA%A9-edited-1.jpg[/img]خرید کلید فلاش تانک
نمایندگی فلاش تانک گبریت
بازرگانی نجفی نمایندگی فروش فلاش تانک گبریت در ایران با 15 سال گارانتی. محصولات و 25 سال خدمات پس از فروش . زندگی مدرن را با گبریت تجربه کنید ! مفتخریم با نمایندگی فلاش تانک گبریت در ایران ارائه بهترین چنس در کلید فلاش تانک گبریت بازار باشیم نمایندگی فلاش تانک گبریت در تهران هستند .
نمایندگی گبریت
نمایندگی گبریت در ایران با بهترین کیفیت و جنس در خدمت مردم هستند که با ارائه نمایندگی گبریت به بقیه دفتر فروش ها میتوانند به راحتی نمایندگی گبریت را که یکی از بهترین نمایندگی های گبریت در ایران هستند را بدهند
گبریت ایران (کلید فلاش تانک گبریت)
عطای نمایندگی فروش محصولات بهداشتی و ساختمانی جمی گروه گبریت. ایران پیشرو در بازار اروپا در فناوری بهداشتی با حضور جهانی است. از زمان تأسیس آن در سال 1874، این شرکت همواره پیشگام در این بخش بوده و به طور مداوم به تنظیم روند های جدید و راه حل های جامع در این بخش بوده است. گبریت ایران دارای نمایندگی فروش در 41 کشور جهان می باشد.
فلاش تانک گبریت
فعالیت های فروش در بازار های عمده با فرصت های رشد، به طور عمده در مرکز و شرق اروپا، فرانسه، انگلستان، کشور های اسکاندیناوی، شمال آمریکا، چین، هند و جنوب شرق آسیا متمرکز شده است.گبریت ایران محصولات به طور خاص طراحی شده با نیاز های بازار های آسیا و شمال آمریکا
با توجه به نیاز های منطقه ای را در پیش گرفته است. برای خدمات در این بازار ها مراکزی در منطقه ها ساخته شده است تا نیاز های این بازار ها را بررسی و سپس گبریت تأمین کند.
وارد کننده هانس گروهه
این شرکت دارای 17 سایت تولید در هشت کشور متفاوت الل خصوص در ایران بوده است. سایت های تولید اصلی در سوئیس، آلمان و اتریش واقع شده است. گبریت محصولات خود را برای استفاده در ساختمان های جدید و همچنین بازسازی ساختمان ها طراحی کرده است.شما میتوانید فلاش تانک های توکار گبریت کلید فلاش تانک گبریت را همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش گسترده از شرکت بازرگانی نجفی بخواهید .
بعضی از مدل های پرفروش فلاش تانک گبریت عبارتند از :
  • فلاش تانک گبریت های توکار گبریت مدل سیگما بک تو وال 109.791.00.1

  • فلاش تانک گبریت های وال هنگ گبریت مدل سیگما کمبی فیکس 109.792.00.1

  • فلاش تانک گبریت های وال هنگ گبریت مدل آلفا 458.175.00.1
نمایندگی گبریت در تهران (کلید فلاش تانک گبریت)
امروزه جامعه ما نیازمند محصولات باکیفیت ، در زمینه. لوازم بهداشتی ساختمان به جهت بالا بردن استانداردهای زندگی و ساخت و ساز است. لذا در مجموعه نجفی سعی. شـده است تا بهتـرین های این صنعت در هر کجای دنیا که باشند انتخاب و با بهتـرین گارانتی و خدمات پس از فروش در نمایندگی گبریت در تهران تقدیم شما عزیزان نماییم .
شیرآلات هانس گروهه بازار
مدیران جوان این مجموعه امیدوارند تا ضمن معرفی و عرضه نسل جدید .محصولات، ایده آل های جدید خود را با توجه به تجـربه و شناخـت از محصـولات و فناوری های روز دنیا در زمینه محصولات بهداشتی. ساختمان همانند :انواع شیـرهای بهداشتی (هوشمنـد و اهرمی )، انواع فلاش تانک (دو زمانه کلید دار و هوشمند و الکترونیک) ،سینک .، توالت فرنگی ، دست خشک کن و …در اختیار هموطنان عزیز قرار دهد.
خرید اینترنتی شیرآلات بهداشتی
در نمایندگی گبریت در تهران هستیم که باگرفتن نمایندگی گبریت در تهران افتخاری نصیب .ما شده که بهترین کیفیت را در نمایندگی گبریت در تهران ارائه. دهیمدر دنیای مدرن همه چیز به سمت هوشمند شدن می‌رود. پس تعجب‌آور نیست اگر کلمه توالت فرنگی اتوماتیک یا هوشمند به گوشتان خورده باشد. این محصول جدید مدتی است که توسط بهترین کمپانی‌های دنیا طراحی و عرضه می‌شود. اگر می‌خواهید با امکانات خارق‌العاده و تکنولوژی جالب توالت فرنگی اتوماتیک آشنا شوید با چارسو همراه باشید.
نمایندگی شیرآلات هانس گروهه (کلید فلاش تانک گبریت)
در توالت فرنگی اتوماتیک قابلیت‌هایی اضافه شده تا راحتی و بهداشت بیشتری برای کاربران ایجاد کند. محیط سرویس بهداشتی به دلیل ماهیتش با انواع آلودگی و میکروب همراه است. در تکنولوژی جدید، سطح تماس به حداقل رسیده تا انتقال آلودگی انجام نشود. به علاوه اغلب توالت فرنگی‌ها مهجز به سیستم شستشو و اشعه uv هستند. برای اطلاع از سایر مدل‌ها، به مقاله انواع توالت فرنگی مراجعه کنید.
مهم‌ترین ویژگی توالت فرنگی هوشمند
اگر بپرسید مهم‌ترین ویژگی توالت فرنگی اتوماتیک چیست؟ معمولا همه به قابلیت شستشوی خودکار اشاره می‌کنند. در توالت فرنگی‌های قدیمی امکان شستشو با آب وجود ندارد. شستشو با شلنگ هم به دلیل حالت نشسته روی صندلی توالت، بسیار سخت است. از طرفی استفاده از دستمال کاغذی چه از نظر طهارت شرعی و چه از نظر بهداشت فردی مورد قبول نیست.
قیمت انواع شیرآلات ساختمانی
در این شرایط تولیدکنندگان قطعه‌ای به نام بیده یا خودشور را طراحی کرده‌اند. این قطعه کوچک در قسمت عقب کاسه توالت قرار میگیرد و با پاشیدن آب کلید فلاش تانک گبریت شستشوی فرد را انجام می‌دهد.
انواع بیده یا خودشور (کلید فلاش تانک گبریت)
بیده‌ها در دو نوع مکانیکی و دیجیتالی تولید می‌شوند. مدل ساده و مکانیکی لوله ساده‌ای. است که به لوله‌کشی آب متصل می‌شود. فرد هنگام نیاز شیر مربوطه را باز می‌کند تا آب پاشیده شود. مدل بعدی یعنی دیجیتال، با صفحه‌ای مجزا کنترل می‌شود. در این مدل شما امکان تنظیم دمای آب، فشار آب، تغییر زاویه پاشیدن آب و… را دارید. راستی برخی از مدل‌های بیده، به طور جداگانه قابلیت خریداری و نصب روی توالت قدیمی را دارد.
سایر ویژگی‌های توالت فرنگی اتوماتیک چیست؟
به جز قابلیت شستشو، توالت فرنگی‌های هوشمند ده‌ها امکانات جالب دیگر دارند. در ادامه با برخی از این ویژگی‌ها آشنا شویم.
باز و بسته شدن اتوماتیک
همانطور که گفتیم در تکنولوژی جدید، تلاش بر این است که سطح تماس به حداقل برسد. توالت فرنگی هوشمند مجهز به سنسورهای تشخیص فرد هستند. وقتی کاربر نزدیک صندلی .می‌شود درب به صورت خودکار باز می‌شود. در پایان هم چند ثانیه بعد از بلند شدن شخص درب بسته شده و سیستم فلاش تانک و تخلیه فعال می‌شود.
شستشوی خودکار (کلید فلاش تانک گبریت)
شستن توالت از کارهایی است که هیچکس علاقه‌ای به انجام آن ندارد! توالت فرنگی اتوماتیک این وظیفه را از دوش شما برمیدارد. در برخی از مدل‌ها، مخزنی کوچک برای قرار دادن .مایع شوینده وجود دارد. کافی است مخزن را پر کنید و کار را به خود توالت فرنگی بسپارید! شستشوی سطوح و کاسه با بالاترین دقت و به طور استریل انجام می‌شود.
شستشوی بیده
بعضی از مدلهای توالت فرنگی اتوماتیک، قابلیت شستشوی بیده را دارند. دریچه کوچک آبی در بالای بیده قرار دارد. بعد از هربار استفاده از این دریچه آب خارج شده و تمام سطح بیده را شستشو می‌دهد. به علاوه اشعه uv هر ۲۴ ساعت فعال شده و بیده را استریل می‌کند.
قابلیت گرم کن و خشک کن
چه چیز مطبوع‌تر از یک صندلی گرم در روزهای پاییز و زمستان! بسیاری از مدل‌های توالت فرنگی پیشرفته امکان گرم کردن صندلی را دارند. به علاوه در این دستگاه‌ها هوای خشک و گرم تعبیه شده تا بعد از هر بار استفاده، توالت را به سرعت خشک کند.
بوگیر زغالی و پخش موزیک
بوگیرهای قوی برای رفع هرگونه بو در این توالت‌ها تعبیه شده‌اند. به علاوه یک سیستم صوتی آماده پخش موزیک در فضای بهداشتی شماست!
سایز تنظیمات (کلید فلاش تانک گبریت)
امکاناتی مثل تنظیم درجه صندلی، دمای آب، حالت پاشیدن آب از بیده، طراحی ارگونومیک صندلی و… از دیگر قابلیت‌ها توالت فرنگی هوشمند هستند. پیشرفت این تکنولوژی متوقف نشده و شرکت‌ها روزبه‌روز بر سر امکانات جدید با هم در رقابت هستند.
بررسی یک مدل توالت فرنگی هوشمند
حالا که فهمیدیم توالت فرنگی اتوماتیک چیست بد نیست با یکی از مدل‌های آن هم آشنا بشویم. شرکت آمریکایی kohler به تازگی یکی از بهترین مدل‌ های توالت فرنگی هوشمند را به بازار عرضه کرده است . کوهلر این مدل فوق مدرن کلید فلاش تانک گبریت را ترکیبی از هنر و تکنولوژی می‌داند.
بهترین مارک شیرآلات
انواع سنسورهای ترکیبی برای باز و بسته کردن خودکار، طراحی ارگونومیک صندلی، بیده دیجیتالی، صفحه کنترل لمسی، اشعه uv، ماساژور، سیستم تخلیه دابل جت، تجهیزات وال هنگ و توکار، هوای خشک، صرفه‌جویی در مصرف آب و… از امکانات توالت فرنگی هوشمند کوهلر هستند. جهت آشنایی بیشتر شما ویدئو معرفی محصول را برایتان قرار دادیم.
[عکس: %D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D9%84%DB...%D8%AA.jpg]خرید کلید فلاش تانک گبریت
خرید بهترین توالت فرنگی در ایران (کلید فلاش تانک گبریت)
ما در مقاله نکات خرید توالت فرنگی همه موارد را برایتان توضیح داده‌ایم. اما باید بدانید که مدلهای فوق مدرن توالت فرنگی هنوز جای خود را در بازار ایران باز نکرده‌اند. البته شما همچنان می‌توانید یکی از مدل‌های بیده دار را برای منزلتان تهیه کنید. اتفاقا خیلی از مدل‌های خودشور توسط برندهای داخلی تولید می‌شوند و به همین دلیل قیمت مناسبی دارند. برای مقایسه و خرید انواع توالت فرنگی کافی است به فروشگاه آنلاین چارسو مراجعه کنید.
بهترین مدل توالتن فرنگی
در چارسو تجربه یک خرید مطمئن در انتظار شماست.دستگاه بیده توالت فرنگی قابل استفاده در منازل لوکس، بیمارستان ها، هتل ها ،مهد کودک ها و بوده و همچنین برای افرادی با ناراحتی های مفصلی، دیسک کمر، ناتوانی جسمی، بعد از عمل جراحی و زایمان بسیار مناسب است.
خرید علم دوش با کیفیت
این فناوری متعلق به کشور کره جنوبی بوده در 80 درصد از سرویس‌های بهداشتی ژاپن و کره جنوبی بمنظور افزایش بهداشت عمومی و حذف دستمال کاغذی مورد استفاده قرار گرفته و به تازکی توسط شرکت بازرگانی و پخش هیراد در کشور توزیع و به فروش می رسد.این بیده قابلیت شستشوی دو حالته جهت شستشوی خانم/آقا را داشته و شستشوی بدن توسط آب گرم با قابلیت کنترل دما صورت می پذیرد.
قیمت دوش های مدرن (کلید فلاش تانک گبریت)
پنل کنار این بیده امکان تنظیم محل پاشش آب و نیز کنترل دما آب را بصورت کامل به کاربر میدهد و کار با پنل بسیار آسان است.این محصول دارای گارانتی یک ساله از طرف تولید کننده بوده و تمامی خدمات نصب و راه‌اندازی محصول توسط کارشناسان فنی صورت می پذیرد.
قابل نصب بر روی تمامی سنگ
(کاسه) توالت فرنگی های موجود در ایران (بسته به سایز و نوع دستشویی). امکان شستشوی کامل بدن با قابلیت تنظیم آب گرم و آب سردx قابلیت کرل فشار آب توسط پنلx قابلیت تنظیم محل نازل پاشش آب. دمش هوای گرم برای خشک کردن بدن. سنسور جهت قطع پاشش آب حین بلند شدن (سنسور کنترل کودک). گرم کننده بدنه نشیمن‌گاه .دستشویی در زمستان x قابل نصب و جایگزین کردن سره توالت فرنگی‌های موجود در منزل شما.
بیده توالت فرنگی وسیله ای است که برروی فرنگی متصل می شود و کارایی این وسیله بدین شکل میباشد که وظیفه شستشوی بدن شخص که بر روی کلید فلاش تانک گبریت نشیمنگاه فرنگی می نشیند را دارد.
بیده توالت فرنگی
بیده های موجود در بازاربه دو مدل مکانیکی و دیجیتالی تقسیم می¬شود؛ مدل مکانیکی آن بدین شکل می باشد که در انتهای بیده و در قسمتی که لوله پخش کنده آب قرار دارد.
خرید اینترنتی پنل دوش (کلید فلاش تانک گبریت)
یک شیر یا دسته قرار دارد که در مواقعی که از بیده بخواهند استفاده کنند این شیر یا دسته را باز می کنند و آب از لوله خروجی با فشار مشخص خارج می شود. و سیستم پاچشی آب باعث شستشو می شود.اما در مدل دیجیتالی کنار نشیمنگاه یک دسته دیجیتالی قرار دارد که تعدادی دکمه فرمان بر روی آن موجود است که در انواع این مدل ها مقدار. پاشش آب را میتوان به چندین حالت تقسیم کرد و در بعضی از انواع این بیده ها، سیستم خشک کن نیز طراحی شده است.
قیمت دوش سقفی
این سیستم خشک کن بدین صورت عمل می کند .که بعد از پاچیدن آب درب فرنگی بسته می شود و قسمت داخلیِ فرنگی با ایجاد گرما و باد خشک می شود. قابلیت تغییر جهت پاشیدن آب از دیگر قابلیت های این مدل است، مقدار دمای آب را نیز میتوان تنظیم کرد. و بعضی از برندها دارای فیلترهایی است که آب خروجی عاری از هرگونه باکتری و بیماری می باشد.
بیده توالت فرنگی
  1. استفاده نکردن از دست برای شستشو

  2. استفاده نکردن از دستمال توالت

  3. سهولت در استفاده از این وسیله

  4. صرفه جویی در مصرف آب

  5. به دلیل شستشو اتوماتیک این دستگاه مناسب برای افراد سالمند، کودکان، زنان باردار، کسانی که جراحی انجام داده اند و افرادی که مشکلات مفصلی دارند.
شیرالات آکسور هانس گروهه (کلید فلاش تانک گبریت)
بیده های اتوماتیک و مکانیکی را میتوان .بر روی تمامی توالت های فرنگی نصب کرد و برای تمامی مکان هایی که توالت فرنگی دارند می توان استفاده کرد. ازجمله منازل مسکونی، هتل ها، مکان های اداری، بیمارستان ها، مهدکودک ها، خانه های سالمند و ….
این سیستم متشکل از یک چهارچوب فولادی بسیار مستحکم و با دوام است .که درون این قاب یک مخزن فلاش تانک با طراحی مدرن و تکنولوژی بسیار بالا وجود دارد. که درون دیوار قرار میگیرد و روی آن را با سرامیک ، کاشی و … میتوان پوشاند.
شیرالات لوگیس ای هانس گروهه
  • كيفيت بي رقيب در توليد و استفاده طولاني (40 سال عمر فلاش و 8000 دفعه عمر استفاده از كليدها)

  • پنهان بودن تانك و بدنه و متعلقات فلاش بطور کامل در پشت ديوار

  • اختيار عمل بيشتر در استفاده از فضا و رنگ و ایجاد هارمونی با سایر عناصر مورد انتخاب در توالت و حمام

  • سهولت در نگهداري و پاكيزگي

  • تحمل وزن تا 400 كيلوگرم (براي سريهاي Wall-hang )

  • صرفه جويي در مصرف آب

  • نصب بسيار آسان و دسترسی سريع جهت تعویض قطعات مصرفي

  • ده سال گارانتی برای فلاش تانک و 5 سال گارانتی برای کلیدها
خدمات نماینده فروش گبریت
این فروشگاه علاوه بر اینکه در نمایشگاه های دائمی خود .محصولات گبریت را عرضه می کند، هر ساله با برگزاری و یا شرکت در نمایشگاه های تخصصی ساختمان امکان آشنایی هرجه بیشتر فعالان حوزه ساختمان را با راهکارهای گبریت فراهم می کند . از دیگر خدمات این نمایندگی ارائه مشاوره قبل از خرید، ارائه راه کار، اطلاعات دقیق و مشخصات .فنی به مهندسان پروژه های ساختمانی است .
شیر توکار هانس گروهه (کلید فلاش تانک گبریت)
همچنین این فروشگاه همواره محصولات جدید گبریت را بررسی. کرده و درصورت کاربردی بودن و نیاز بازار داخلی نسبت به تهیه و ارائه این محصولات اقدام خواهد کرد . تهیه استعلام و لیست قیمت و برآورد ریالی پروژه های ساختمانی و تاسیساتی مبتنی بر محصولات و راهکارهای گبریت از دیگر خدمات این نمایندگی است.
شیر چشمی هانس گروهه
کالاهای بدل، عدم گارانتی مناسب و خدمات پس از فروش نا مطلوب، بالاتر بودن قیمت و پاسخ گو نبودن کارخانه تولید کننده و یا شرکت وارد کننده کالا به شکایت مشتری، از جمله مشکلاتی است که عدم خرید. از نماینده های رسمی و معتبر باعث آن خواهد شد. فروشگاه وثوقی به عنوان نماینده رسمی کلید فلاش تانک گبریت فروش محصولات گبریت تضمین کننده اصالت و گارانتی محصولات جاستایم است.
درباره گبریت GEBERIT
شرکت GEBERIT پیشروترین، باسابقه ترین و معتبرترین نام بین .تولیدکنندگان فلاش تانک در جهان میباشد . این شرکت خوشنام طی سالیان طولانی. فعالیت خود در زمینه صنعت ساخت و تهیه قطعات لوله کشی، تولید و تأمین قطعات بهداشتی و سیستم های وابسته همواره کوشیده است با توجه به کاهش فضای زندگی مدرن و نیز در جهت حفظ محیط زیست محصولاتی مطابق با استانداردهای صنعت بهداشتی، جاگیری. در فضای کم (۸ تا ۱۲ سانتیمتر) و همراه با عمر طولانی تولید نماید.
[عکس: %DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D9%81%D9%84%D8...%DA%A9.jpg]کلید فلاش تانک
قیمت شیرآلات ارزان (کلید فلاش تانک گبریت)
دفتر مرکزی گبریت در Rapperswil-Jona، سوئیس، به مدیریت عامل کریستین بول و .رئیس اجرایی هیئت مدیره، آلبرت ام باهنی {از سال ۲۰۱۵} مشغول بکار می باشد. گبریت توانسته با بکارگیری راهکارهای نوین بازاریابی و .با همکاری نمایندگان فروش، محصولات خود را در سراسر جهان ارائه دهد.
قیمت شیرآلات سکه
Geberit با حدود ۱۱،۶۱۹ کارمند در حدود ۵۰ کشور، در سال ۲۰۱۰ و در طی. نشست سالانه مجمع جهانی اقتصاد در داووس به عنوان پایدارترین شرکت سوئیس انتخاب شده و در رتبه بندی کلی بین المللی مقام دهم را به خود اختصاص داده است و نیز از سال ۲۰۱۲ در شاخص. بازار سوئیس(SMI) حضور یافت.
تاریخچه برند گبریت سوئیس
کاسپار ملچیور آلبرت گبریت در سال ۱۸۷۴ کارخانه قلع کاری. را در انگلپلاتز در محله قدیمی شهر راپرسویلِ سوئیس، تاسیس می کند و ۲۴ سال بعد کارگاه خود را به Phönix انتقال داده و فروشگاهی در طبقه همکف افتتاح می نماید . در سال ۱۹۱۶ کارخانه جدیدی در Falkenstrasse در Rapperswil (CH) ساخته و بر تولید فلاشتانک. سرب دار با مکانیسم های برنجی و سربی و توپی متمرکز شد .
خرید شیرآلات (کلید فلاش تانک گبریت)
در سال ۱۹۰۵ پسرانش آلبرت امیل و لئو گبرت موفق به ساخت اولین فلاشتانک چوبی با اتصالات سربی با نام سیمرغ “Phönix” شده و بطور رسمی اولین فلاشتانک های تولیدشان را در سال ۱۹۰۹ به بازار عرضه نمودند . در همان سال و پس از مرگ کاسپار، پسرانش ادامه تجارت او را بر عهده گرفتند و توانستند در سال ۱۹۱۲ اولین حق ثبت اختراع فلاشتانک چوبی “Phönix” را ثبت نمایند.
قیمت شیرآلات قدیمی
در سال ۱۹۳۵ این شرکت استفاده از یک تکنیک پیشگام را آغاز و شروع به .تولید قطعات و اجزاء پلاستیکی نمود و سرانجام توانست اولین فلاشتانک توالت را از جنس پلی اتیلن خود را در سال ۱۹۵۲ تولید نماید. در بحبوحه جنگ جهانی دوم، شرکت از کار باز نایستاد و با ساخت. سقف های مسطح ساخته شده از کلید فلاش تانک گبریت صفحات پوکه به فعالیت خود ادامه داد.
قیمت شیرآلات hansgrohe
این شرکت از Rapperswil به یک مرکز .بزرگتر در Rapperswil-Jona نقل مکان کرد و در سال ۱۹۶۴ اولین فلاشتانک توکار خود را معرفی نمود . این برند کارخانه سوم خود .را در سال ۱۹۷۲ در Pottenbrunn / Sankt Pölten، اتریش افتتاح نمود . در سال ۱۹۷۶ ساختار شرکت Geberit دوباره سازمان یافته و Geberit Holding SA تأسیس شد.
فلاش تانک توکار گبریت (کلید فلاش تانک گبریت)
برند گبریت در سال ۱۹۸۶، خط تولید اتوماتیک خود را راه .اندازی کرده و سه سال بعد توانست همراه با حقوق انحصاری بازاریابی با پیوستن به شورای سیستم های تامین آب شیرین، سهمی در FAE Fluid Air Energy به دست آورد . در سال ۱۹۸۷ فرایندهای کاری Geberit به مدد طراحی و .ساخت محصولات با کمک مهندسی کامپیوتر و بانک های دسترسی به داده، تغییر یافت.
کلید فلاش تانک گبریت
در سال ۱۹۹۱ با تغییر ساختار، مدیریت عملیاتی شرکت بجای خانواده مالک به شخص خارجی با عنوان مدیرعامل (گانتر اف کلم) واگذار گردید . در سال ۱۹۹۷، سهامداران خانواده این شرکت را به شرکت سرمایه گذاری بریتانیایی Co & Doughty Hanson فروختند. Geberit در طی سالهای ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۴ فعالیتهای خود را در ایالات متحده آمریکا گسترش و کلیه سهام شرکت شیکاگو را به دست آورد و نیز دفاتری در استرالیا و روسیه افتتاح نمود.
شیرآلات فوکوس هانس گروهه
اندکی بعد نیز شرکت WC Technology را در فارمینگتون هیلزِ. میشیگان و شرکت Geberit Mapress Holding GmbH واقع در لانگنفلد را خریداری کرد و به پیشروترین ارائه دهنده در زمینه. سیستم های لوله کشی فلزی با کیفیت بالا و محلول های زهکشی ساخته شده از استنسیل استیل، فولاد کربن و مس تبدیل شد . Geberit International Sales AG (GISA) در سال ۲۰۰۵ تاسیس شد.
شیرالات آکسور هانس گروهه
در حد فاصل سالهای ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۸، گبریت بر گسترش دامنه محصولات متمرکز گردید و در همان سالها نیز به بازار های آسیا همچون هند، شانگهای و دوحه راه یافته و مراکز فروش کلید فلاش تانک گبریت خود را در اسرائیل، اسپانیا و اتریش(۲۰۱۱) افزایش داد.
شیرالات لوگیس هانس گروهه (کلید فلاش تانک گبریت)
در سال ۲۰۱۱ گونتر اف. کلم از سمت رئیس هیئت مدیره کنار می رود. و در ۱ ژانویه ۲۰۱۵، آلبرت ام باهنی به عنوان جانشین وی و کریستین بول، بعنوان مدیرعامل عهده دار مسئولیت گروه گبریت. می شوند و در همان سال شرکت موفق به تصاحب گروه Sanitec فنلاندی (بزرگترین ارائه دهنده لوازم سرامیکی در اروپا و مالک مارک. های معروف مانند Keramag ،Ifö ،Kolo ،Allia و Pozzi) گردید.
شیرالات لوگیس ای هانس گروهه
در سال های آتی، Geberit با سرمایه گذاری بی سابقه در بخش عملیات، بر کارخانه های. سرامیک سازی، مدرنیزاسیون خط تولید، فعالیت های بازاریابی، تلفیق اطلاعات محصول. و ساده سازی تدارکات تمرکز نموده و بدین ترتیب موفق به تثبیت بیشتر موقعیت خود به عنوان تامین کننده. پیشرو محصولات بهداشتی در اروپا و ارتقاء جایگاه خود در خارج از اروپا شد.
Geberit در سال ۲۰۱۸ از اسکنر CT برای اولین بار استفاده نمود . این دستگاه علاوه بر اندازه گیری هندسه های داخلی و خارجی و همچنین ضخامت دیواره، بی نظمی پلاستیک را نیز تشخیص می دهد . دامنه محصولات گبریت بیش از ۸۰ هزار قلم کالا می باشد که در سه دسته عمده تولید و روانه بازار گردیده است.
سازه ها و فلاش تانک های توکار
وقتی صحبت از طراحی حمام می شود، مشتریان اکنون انتظار طراحی مدرن و عملکردهای نوآورانه را دارند . توالت های دیواری در حال حاضر به یک استاندارد تبدیل شده اند زیرا در بحث تمیز کردن، بهداشت و قابلیت اطمینان دارای مزایای خاصی هستند . بنابراین استفاده از سازه و فلاش تانک های توکار ضروری هستند . سیستم های تاسیساتی Geberit ، تقریباً می توانید برای هر پروژه ساختمانی یکی از بهترین انتخاب ها باشد.
سیستم های لوله کشی (کلید فلاش تانک گبریت)
انواع لوله و اتصالات با کاربرد آب آشامیدنی، گرمایشی، گاز و … از مواد مختلف مانند لوله و اتصالات برنجی، مسی و استیل در سایزها و مقاومت های مختلف کلید فلاش تانک گبریت از جمله محصولات شرکت گبریت می باشد.
تجهیزات حمام و چینی بهداشتی
گبریت تولید کننده انواع کاسه توالت، فرنگی زمینی، فرنگی دیواری (Wall-hang)، کاسه روشویی و سایر محصولات مکمل مانند دوش و وان ها و سایر تجهیزات حمام و سرویس های بهداشتی است.
کیفیت محصولات گبریت
این برند با ۱۵۰ سال دانش بهداشتی کیفیت و فناوری و نوآوری را برای ارائه محصولات و خدمات قابل اعتماد ترکیب و از زمان آغاز فعالیت خود تاثیر بسزایی در شکل گیری پیشرفت های صنعت داشته است.
علم دوکاره هانس گروهه (کلید فلاش تانک گبریت)
لوله هایی که آب در آنها برای مدت طولانی راکد بوده و دمای آن بین ۲۵ تا ۵۰ درجه سانتیگراد است. ( مانند اماکن ورزشی، مدارس، بیمارستانها و…)، بستر رشد و نمو نوعی باکتری کوچک میکروسکوپی بنام لژیونلا است. و سالانه چندین هزار نفر با استنشاق آنها به عنوان مثال در دوش، به این باکتری آلوده می شوند.
توالت فرنگی والهنگ
محصولات Geberit به طور خودکار لوله ها را با فواصل منظم به صورت دستی یا از طریق نرم افزارهای موبایلی با آب تازه شستشو داده و از تکثیر میکروب ها کلید فلاش تانک گبریت و باکتری ها جلوگیری می کند.
Geberit همواره کوشیده است تا با تکنیک های خلاقانه و تمرکز قوی بر پایداری در همه تولیدات، بخش ها . و فرآیندها محصولاتی ارائه دهد که موجب صرفه جویی در مصرف آب و انرژی گردد و اولین استراتژی جامع زیست محیطی. خود را در سال ۱۹۸۹ تدوین نمود و به یکی از پیشتازان در این عرصه با هدف کاهش تغییرات آب و هوا و بهبود بهره وری زیست محیطی مبدل گشت.
شیرآلات هانس گروهه (کلید فلاش تانک گبریت)
این برند همچنین به دلیل قدرت خلاقیت ، طراحی محصول و .تمرکز قوی آن بر پایداری ، جوایز مختلفی دریافت کرده است. و کلیه سایتهای تولیدی و تدارکات این برند به طور کلی مطابق با ISO 9001 و ISO 14001 کار می کنند . همچنین همه نیروگاه ها استاندارد OHSAS 18001 را برای مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی و نیز استاندارد ISO 50001 برای مدیریت انرژی دریافت داشته اند.
[عکس: %DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D9%81%D9%84%D8...%D8%AA.jpg]کلید فلاش تانک گبریت
شیرآلات گروهه
قیمت محصولات گبریت با توجه به افزایش قیمت دلار و کاهش ارزش .ریال دستخوش مانند سایر محصولات افزایش قیمت قرار گرفته است . قیمت مناسب فلاشتانک های توکار گبریت و همچنین سایر محصولات این شرکت نسبت به محصولات مشابه و همچنین کیفیت و ارائه راهکارهای کلید فلاش تانک گبریت اختصاصی گبریت باعث شده محصولات. این شرکت در بازار ایران هنوز مشتریان خود را داشته باشد.
فلاش تانک توکار
مشتریان و خریداران گبریت می توانند جهت مشاهده قیمت محصولات گبریت به وب سایت فروشگاهی این شرکت مراجعه کنند . یا از طریق کانال های ارتباطی در بخش تماس با ما با کارشناسان فروش تماس حاصل و از آخرین قیمت محصولات اطلاع پیدا کرده. و در صورت نیاز لیست قیمت را دریافت نمایند.


منبع: هانس گروهه