کلیدستان

نسخه‌ی کامل: چاپ جعبه چه کمکی به فروش بیشتر می کند؟
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
امروزه با پیشرفت صنعت چاپ و بسته بندی امر فروش محصولات مختلف بهبود یافته است. اولین چیزی که در نظر یک مشتری می آید نوع بسته بندی آن کالا می باشد.
با بسته بندی شکیل و مناسب در جعبه هایی از جنس مرغوب نه تنها در امر حمل و نقل کالا سهولت ایجاد شده بلکه کلاس کاری محصول بالا می رود.
چگونه می خواهید محصول خود را بفروشید؟ آیا به همین سادگی است؟ بدون هیچ جعبه و چاپ خاصی یا چیزی؟ 

باید گفت که این روزها آنقدر روی کیفیت محصول خود حساس هستید که باید مراقب بسته بندی آن باشید. دلیل آن بسیار واضح است: اول از همه، این بسته بندی یا چاپ جعبه محصول شما است که توجه کاربر را به خود جلب می کند. هر چه شیک تر باشد، 

خیره کننده تر است و بنابراین بهتر می تواند مشتریان را از هزاران محصول موجود در فروشگاه ها جذب کند. دوم، محصول شما باید سالم برسد. این ورود سالم به بسته بندی و جعبه مقوایی محکم همراه با زیبایی بستگی دارد. استفاده از متریال نامرغوب و چاپ باکس بی کیفیت علاوه بر تاثیر منفی بر کیفیت نهایی بلکه بر تصمیم خریدار نیز تاثیر می گذارد.

[عکس: box2.jpg]

چاپ جعبه شیرینی

در گذشته قنادی ها معمولاً شیرینی ها را در ظروف پلاستیکی قرار می دادند و با کشیدن سلفون روی آن ها به دست مشتری می رسیدند که با این نوع بسته بندی ممکن بود هر اتفاقی برای شیرینی بیفتد. اما امروزه برای شیرینی از جعبه های مقوایی استفاده می شود که علاوه بر حمل آسان از شیرینی ها نیز محافظت می کند.

چرا طراحی جعبه مهم است؟

طراحی جعبه نقش مهمی در نمایش محصول به مخاطب و افزایش فروش دارد، یعنی طراحی جعبه زیبا این قابلیت را دارد که مشتری بدون نیاز اولیه آن را خریداری کند و همچنین این قابلیت را دارد که با مشتریان صحبت کرده و به آنها بگوید.

چاپ جعبه ارزان

چاپ جعبه ارزان سوالی است که اغلب مطرح می شود، جعبه ارزان از این منظر که برخی از محصولات به دلیل سود تولید پایین (قیمت مناسب برای مصرف کننده) و تیراژ از جعبه های ارزان قیمتی استفاده می کنند که شامل چاپ 1 یا 2 رنگ هستند. مقوا پشت خاکستری در دمای 230 گرم به بالا بدون روکش و سایز سرویس های تکمیلی استفاده می شود.

[عکس: on-the-box-min-min.jpg]

تاثیر چاپ جعبه در فروش 

تأثیر تمام کارهای گرافیکی و چاپی که انجام می دهید در نهایت تأثیر زیادی بر برندسازی و رشد فروش شما خواهد داشت. اما این افزایش فروش و اعتبار از طریق روش های زیر حاصل می شود:

اول از همه چاپ جعبه و بسته بندی شما قابل مشاهده است. این بدان معنی است که بسته بندی شما در نگاه اول با مشتریان شما صحبت می کند. رنگ، اندازه، شکل، فونت و... همه در کنار هم قرار می گیرند تا چشم رهگذر را به خود جلب کنند، او را مجذوب خود کرده و در نهایت تبدیل به مشتری کنند.

مدت زمانی که مشتری برای تصمیم گیری برای خرید یک محصول صرف می کند چند ثانیه است. دریافت محصول چند ثانیه طول نمی کشد، زیرا هنوز از آن برای اظهار نظر استفاده نکرده است. در عوض، به چاپ جعبه نگاه کنید. از نزدیک بررسی می کند. اگر جعبه زیبا و جذاب بود، آن را می خرید.

چاپ جعبه خوب به کسب و کار شما ارزش می دهد. یک ارزش معنوی است. ارزش معنوی در دل مشتری است و وقتی وارد قلب او می شوید همه چیز تمام می شود.