کلیدستان

نسخه‌ی کامل: خرید بهترین فیلتر تصفیه آب خانگی ایزی ول مجهز به تکنولوژی QCC
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
فیلتر تصفیه آب خانگی ایزی ول easywell مدل quick change مجهز به تکنولوژی QCC یکی از بهترین فیلترهای پیش تصفیه با قابلیت نصب و تعویض سریع و آسان برای دستگاه های تصفیه خانگی به شمار می‌آید. این پکیج شامل دو عدد فیلتر تصفیه آب الیافی یا پلی پروپیلن (pp) و یک عدد فیلتر کربن پودری است که وظیفه حذف ذرات درشت، طعم و بو نامطبوع آب را دارند.
پکیج ۳ عددی فیلتر تصفیه آب خانگی ایزی ول مدل quick change مجهز به تکنولوژی تعویض فیلتر QCC شامل ۲ عدد فیلتر الیافی (پلی پروپیلن) و یک فیلتر کربن پودری ( کربن فعال و کربن بلاک/جامد) می‌باشد. فیلتر های تصفیه آب ایزی ول easywell ساخت کشور تایوان و وارداتی می‌باشند. با توجه به نام این فیلترها، بسیار سریع و آسان قابل تعویض و جا به جایی هستند.

پکیج ۲ عددی فیلتر های پیش تصفیه آب خانگی ایزی ول easywell مدل QCC
در دستگاه‌های تصفیه آب پنج یا شش مرحله‌ای و همچنین برخی دستگاه‌های تصفیه آب با ۷ یا ۸ مرحله، آب پس از ورود به دستگاه در ۳ مرحله اول توسط فیلترهای مخصوص تصفیه می شود تا ذرات درشت، ترکیبات کلردار، بو و طعم نامطبوع آن حذف می‌شود. پکیج سه عددی فیلتر تصفیه آب خانگی ایزی ول easywell مجهز به تکنولوژی تعویض فیلتر QCC با کاربری و نصب آسان، عمل پیش تصفیه را به خوبی انجام می‌دهند. تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی ایزی ول به راحتی و بدون نیاز به نیروی متخصص انجام می شود.


                                        نصب راحت و آسان

فیلتر پیش تصفیه آب الیافی (پلی پروپیلن) ایزی ول
اولین فیلتر تصفیه آب بعنوان فیلتر پیش تصفیه در مرحله اول و سوم دستگاه تصفیه آب خانگی، فیلتر تصفیه آب الیافی یا پلی پروپیلن با تکنولوژی تعویض QCC است. این فیلتر یک فیلتر الیافی پلیمری است که با در هم تنیده شدن الیاف به دور یکدیگر، سطوحی فشرده با حفره های فراوان ایجاد می کند. این حفره ها مانع عبور ذرات بزرگتر از ۱ میکرون نظیر گرد و خاک، لجن، گل و لای، ذرات آلی و … می گردد. این فیلتر تصفیه آب با حذف این ذرات موجب افزایش طول عمر دیگر فیلتر های تصفیه آب می شود.

فیلتر پیش تصفیه کربن پودری فعال ( کربن اکتیو ) ایزی ول
فیلتر تصفیه آب کربن پودری ultrafine depth filtration فیلتر تصفیه آب مرحله دوم دستگاه تصفیه آب خانگی است. این فیلترها از دانه های کربن فعال تشکیل شده است که موجب حذف کلر، آلاینده های شیمیایی (هالومتان)، ترکیبات کلردار، رنگ، بو و طعم نامطبوع آب می شود. این فیلتر باعث شفافیت آب نیز می شود. این فیلتر قادر به حذف ذرات تا ۵ میکرون می باشد.

تعویض فیلتر تصفیه آب ایزی ول
تعویض فیلتر تصفیه آب ایزی ول مدل quick change با تکنولوژی QCC بسیار آسان می‌باشد. تعویض فیلتر های تصفیه آب ایزیول نیاز به حضور متخصص نداشته و شما عزیزان می توانید به راحتی و با سرعت بالا فیلترها را تعویض کنید.

خرید از govarnosh.ir