کلیدستان

نسخه‌ی کامل: فیلتر یخچال ساید با ساید سامسونگ Aqua pure
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
فیلتر یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل Aqua pure یکی از موارد ضروری جهت استفاده برای تصفیه آب در یخچالهای سامسونگ می باشد. در ادامه به معرفی و بررسی این مدل پرداخته شده است. فروشگاه اینترنتی تصفیه آب گوارنوش عرضه کننده انواع فیلتر تصفیه یخچال با بهترین برندها و نازل ترین قیمت می باشد.
فیلتر یخچال سای بای ساید سامسونگ مدل Aqua pure:
این فیلتر ها از مواد ۱۰۰% گیاهی تولید شده اند که می توان گفت برای از بین بردن املاح، جرم ها، رسوبات و آلاینده های موجود در آب یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار می‌باشد. تمامی فیلترهای تصفیه وظیفه حذف برخی از آلاینده ها را دارند که در کیفیت، قیمت و برند با یکدیگر متفاوت هستند. در قسمت فروشگاه گوارنوش قادر به بررسی و  با برندها و قیمت های مختلف می باشید.
چگونگی عملکرد فیلتر داخلی یخچال سامسونگ:
فیلتر یخچال ساید بای ساید دارای بهترین کیفیت و دارنده استاندارد های جهانی NFS ، CE و Waterquality می باشند. این استانداردها نشانگر سلامت محصول و مرغوبیت کالا است. فیلتر سامسونگ با حذف ذرات معلق، رسوبات، شن و ماسه های ریز، زنگ های لوله، کلر، گل و لای و بعضی گازهای شیمیایی موجود در آب باعث از بین رفتن طعم و بوی نامطبوع آب می شوند.
زمان تعویض فیلتر سامسونگ :
عمر مفید فیلتر یخچال ساید بای ساید ۶ ماه است که پس از اتمام زمان تعیین شده چراغ آبی رنگ مختص فیلتر در صفحه نمایشگر یخچال به رنگ قرمز تغییر پیدا می کند. این چراغ قرمز هشداردهنده زمان تعویض فیلتر یخچال می‌باشد.
نحوه تعویض فیلتر یخچال سامسونگ :
فیلترهای یخچال ساید بای ساید سامسونگ در ۲ مدل لیوانی و موشکی در بازار موجود هستند. ابتدا بهتر است که برای خارج کردن فیلتر از جایگاه مخصوص شیر آب ورودی را ببندید؛ هر چند که اگر شیر آب ورودی را نبندید با خارج کردن فیلتر جریان آب قطع می گردد. هنگام نصب فیلتر به علامت قفل روی آن توجه کنید و از حالت قفل به حالت باز در بیاورید. ابتدا فیلتر را فشار دهید و به سمت راست بچرخانید تا محکم در جای خود قرار بگیرد.
دقت کنید که بعد از نصب، علامت قفل و محفظه روبروی یکدیگر قرار بگیرند. در آخر توجه کنید که از کنارهای فیلتر آب نشتی نکند و اگر نشتی مشاهده کردید، فیلتر را دوباره نصب کنید. شما می توانید این محصول را از  به صورت غیر حضوری و همچنین به صورت فیزیکی و حضوری از فروشگاه گوارنوش تهیه کنید.
خرید فیلتر یخچالی ساید بای ساید سامسونگ https://govarnosh.ir/product/%d9%81%db%8...%8c%d8%af/