کلیدستان

نسخه‌ی کامل: وایت برد مغناطیسی چه ویژگی هایی دارد؟
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
تخته وایت بردهای شیشه ای؛ در زمان پاک کردن ماژیک، شما هیچ نشانه ای از رد و اثر ماژیک را مشاهده نخواهید کرد. وایت بردها با گذر زمان و در اثر بهره گیری زیاد؛ به هیچ عنوان کدر نشده و شفافیت آنها کاهش پیدا نمی کند. علاوه بر تمامی این موارد؛ وجود فلز و خاصیت مغناطیسی این نوع تخته وایت بردها، اجازه استفاده از مکنت برای نمایش اوراق بر روی تخته را نیز فراهم می آورد.
حال دانستید گلس بردها چه کاربردهایی را با خود به همراه دارد و از چه ویژگی هایی برخوردار است؟
مشخصات تخته وایت برد مغناطیسی
برای اینکه بتوانید در خرید تخته وایت برد مغناطیسی عملکردی موفق داشته باشید؛ باید به موارد زیر توجه کنید:
  • وزن وایت برد
    خب سبک بودن وایت برد شیشه ای مغناطیسی به این معناست که شیشه به کار رفته در آن از کیفیت بالایی برخوردار است و میتوان به راحتی از آن در محیط های متفاوت استفاده نمود. از طرفی وزن پایین آن؛ حمل و نقل را راحت تر می کند.
  • قیمت وایت برد
    آن چیزی که علاوه بر موارد گفته شده در حین خرید تخته وایت برد شیشه ای مغناطیسی به آن به شدت توجه می شود؛ قیمت وایت برد است. باید بدانید تا زمانی که از رنگ، اندازه و ابعاد وایت برد مطمئن نیستید؛ نمیتوان قیمت دقیقی را در این زمینه ارائه داد. شما باید براساس بودجه ای که برای خرید وایت برد در نظر گرفته اید؛ تخته شیشه ای تان را سفارشی سازی کنید.
  • جنس، ابعاد و رنگ وایت برد شیشه ای
    خب ما گفتیم برای مشخص کردن قیمت تخته وایت برد باید رنگ، ابعاد و وزن آن را مشخص کنید. برای این کار در ابتدا از خود بپرسید؛ گلس برد مغناطیسی را برای چه کاری میخواهید؟ به عنوان مثال اگر میخواهید از آنها در محیط منزل استفاده کنید؛ گلس برد کوچک میتواند نیاز شما را برآورده سازد. برای محیط های آموزشی اما حتما باید به سراغ گلس بردهای بزرگ بروید.
درخصوص وزن نیز حواستان را جمع کنید؛ گلس برد شما آنچنان وزن زیادی نداشته باشد تا حمل و نقل برای شما راحت شود. رنگ شیشه نیز با توجه به محیط و دکوراسیونی که در نظر گرفته ای میتواند متفاوت باشد.