کلیدستان

نسخه‌ی کامل: بازاریابی آنلاین اینترنتی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
بازاریابی آنلاین اینترنتی
بازاریابی آنلاین اینترنتی برای کاربران آنلاینی که به دنبال دریافت خدمات بازاریابی و مشاوره در این زمینه هستند ، روش بسیار مناسبی است.
بازاریابی آنلاین اینترنتی
بازاریابی آنلاین اینترنتی روشی است که از کانال های مبتنی بر وب برای انتشار پیامی در مورد برند، محصولات یا خدمات یک شرکت به مشتریان بالقوه آن استفاده می کند. روش ها و تکنیک های مورد استفاده برای بازاریابی آنلاین اینترنتی شامل ایمیل، رسانه های اجتماعی، تبلیغات نمایشی، بهینه سازی موتور جستجو، گوگل ادوردز و غیره است. هدف بازاریابی دستیابی به مشتریان بالقوه از طریق کانال هایی است که در آن زمان خود را صرف مطالعه، جستجو، خرید و معاشرت آنلاین می کنند.
[caption id="attachment_1779" align="aligncenter" width="431"][عکس: -آنلاین-اینترنتی-300x179.jpg] بازاریابی آنلاین اینترنتی[/caption]
ابزارهای بازاریابی آنلاین اینترنتی
تعدادی ابزار وجود دارد که می توان از آنها برای ایجاد و حفظ یک برنامه بازاریابی آنلاین اینترنتی قوی استفاده کرد:
  • بازاریابی ایمیلی
  • بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
  • بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
  • نمایش تبلیغات
  • بازاریابی موتورهای جستجو (SEM)
  • رویدادهای مجازی و وبینارها
  • تست A/B و بهینه سازی وب سایت
  • بازاریابی محتوا
  • بازاریابی ویدئویی
  • تجزیه و تحلیل بازاریابی
  • اتوماسیون بازاریابی
  • مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
  • سیستم مدیریت محتوا (CMS)
  • تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC)
  • تبلیغات لینکدین
  • بازاریابی وابسته
نقش بازاریابی آنلاین اینترنتی چیست؟
نقش بازاریابی آنلاین اینترنتی این است که به شما کمک می کند تا ترافیک، سرنخ و فروش جدیدی را برای کسب و کار خود از طریق دسترسی به افرادی که به دنبال محصولات و خدمات شما هستند ، به دست آورید. فرآیند بازاریابی آنلاین شرکت شما برای مشتریان بالقوه و مشتریان با ارزش است.
بازاریابی آنلاین نقشی حیاتی در کمک به رشد کسب و کار شما دارد. با توجه به اینکه بیش از 4.3 میلیارد نفر در وب هستند و دو میلیارد از آنها خریداران آنلاین هستند، ده ها فرصت برای دسترسی به افرادی که به شرکت شما علاقه مند هستند وجود دارد.
مزایای بازاریابی آنلاین اینترنتی
مزایای بازاریابی بازاریابی آنلاین اینترنتی در زیر یک به یک آورده شده است.
  1. دسترسی جهانی به مخاطب:
    تبلیغات و بازاریابی آنلاین اینترنتی به سازمان ها و افراد کمک می کند تا به راحتی به مخاطبان در سطح جهانی دست یابند. همانطور که تکنولوژی مدرن روز به روز پیشرفت می کند و به سمت دستگاه های مفید حرکت می کند، برای کسب و کارها بسیار آسان است که در زمان کمتر و بدون توجه به مرزهای جغرافیایی به مخاطبان جهانی دست یابند. پلتفرم‌ها و وب‌سایت‌های رسانه‌های اجتماعی به شما امکان می‌دهند تا بازارهای جدیدی را پیدا کنید و در سطح جهانی در جهان تجارت کنید.
  1. افزایش تعامل:
    استفاده از تبلیغات و استراتژی های بازاریابی سنتی ممکن است تعاملی را که ممکن است در تبلیغات و بازاریابی دیجیتال آنلاین به دست آورید، فراهم نکند. به شما این امکان را می دهد که توجه بیشتری به خریداران و مشتریان خود داشته باشید. مشارکت‌های مشاجره‌آمیز به شما کمک می‌کند در بازارهای رقابتی زنده بمانید. بازاریابی آنلاین اینترنتی به شما کمک می‌کند تا از طریق کانال‌های رسانه‌ای مختلف با مشتری خود به طور فعال مشارکت کنید.
  1. بدون موانع زمانی:
    زمان دیگر مانعی برای بازاریابی با بازاریابی دیجیتال آنلاین نیست. مشتریان شما می توانند در هر زمانی که بخواهند وارد وب سایت یا پروفایل شبکه های اجتماعی شما شوند و می توانند با کسب و کار شما تعامل داشته باشند.
  1. توسعه برند:
    مزیت اصلی بازاریابی آنلاین اینترنتی ، توسعه برند کسب و کار شما است. این می تواند ارزش برند شما را با محتوای شخصی سازی شده و کمپین مستقیم از دیدگاه مشتریان شما افزایش دهد. یک برند در مورد نام یا محصولات آن نیست، بلکه به صدای آن و پیام مورد نیاز برای ایجاد در بازار است. یک برند نه تنها دامنه وسیع تری را دریافت می کند، بلکه مردم به نام مورد اعتماد برند نیز نگاه می کنند.
  1. بازاریابی آنلاین اینترنتی مقرون به صرفه است:
    یکی از بهترین مزایای بازاریابی آنلاین اینترنتی مقرون به صرفه بودن آن است. بازاریابی دیجیتال آنلاین در مقایسه با بازاریابی سنتی، پول زیادی را برای کسب و کار و شرکت ها صرفه جویی می کند تا به مخاطبان هدف خود دست یابند. کمپین‌های تبلیغاتی و بازاریابی دیجیتال با هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی مناسب می‌توانند در زمان کمتر و بازیگران کمتری به کاربر مناسب دست یابند. دیجیتال مارکتینگ آنلاین می تواند پول زیادی را برای تجارت و شرکت های بازاریابی صرفه جویی کند.
  1. راه اندازی و مدیریت آسان:
    سازماندهی و راه اندازی حساب های تمام رسانه های اجتماعی و پلتفرم های آنلاین بسیار آسان و رایگان است. برای باز کردن و سازماندهی یک حساب کاربری در سیستم عامل های آنلاین به دانش متوسط نیاز دارد. هر کسی می تواند به راحتی از طریق تلفن همراه خود یک کمپین آنلاین راه اندازی و اجرا کند.
  1. فروش آنلاین:
    تبلیغات دیجیتال و کمپین های بازاریابی آنلاین می تواند بر تصمیم خرید مشتریان تأثیر بگذارد. به طور معمول، مردم داستان ها و اطلاعات خود را به صورت آنلاین با افراد دیگر به اشتراک می گذارند که آنها را به خرید آنلاین سوق می دهد. اگر یک وب سایت آنلاین و نمایه های رسانه های اجتماعی دارید، مشتریان شما با چند کلیک از خرید آنلاین شما فاصله دارند. بازاریابی آنلاین اینترنتی مانند سایر رسانه ها نیست که از جای خود بلند شوند و برای خرید به فروشگاه بروند. بازاریابی دیجیتال آنلاین می تواند یکپارچه و سریع باشد.
  1. بازاریابی آنلاین اینترنتی فوق العاده سریع است:
    یکی دیگر از مزایای بازاریابی آنلاین اینترنتی برای کسب و کارها برای استفاده از بازاریابی دیجیتال، سرعت فوق العاده آن نسبت به بازاریابی سنتی است. به جای بازاریابی سنتی، بازاریابی دیجیتال آنلاین بسیار سریع و موثر است. با کمک دیجیتال مارکتینگ آنلاین، می توانید در زمان و تلاش کمتری به مخاطبان مناسب خود برسید. فقط در چند دقیقه می توانید یک کمپین بازاریابی ایجاد کنید و آن را منتشر کنید و به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید.
  1. بازاریابی آنلاین اینترنتی قابل اندازه گیری است:
    با کمک دیجیتال مارکتینگ، می‌توانید به راحتی میزان پیشرفت کمپین بازاریابی خود را اندازه‌گیری کنید و افراد زیادی از وب‌سایت شما بازدید کرده‌اند و چگونه با کسب و کار شما تعامل دارند. شما می توانید آن را به راحتی از گوگل آنالیتیک پیدا کنید و جالب اینکه گوگل آنالیتیک کاملا رایگان و توسط گوگل ارائه شده است. بنابراین، بسیاری از مشاغل تعیین بودجه تبلیغات آنلاین خود را موثر و به راحتی قابل اندازه گیری می دانند.
  1. رویکردهای شخصی:
    مزیت ضروری بازاریابی آنلاین اینترنتی ، توانایی آن در یافتن و هدف قرار دادن مخاطبان مناسب است. و با آنها تعامل کنید و بفهمید که آنها به دنبال چه هستند. فهمیدن اینکه مخاطب شما چه می خواهد و تعامل با آنها برای شهرت و وفاداری برند شما بسیار مهم است. بازاریابی دیجیتال آنلاین نسبت به بازاریابی سنتی سازگارتر با محیط زیست است. هر زمان که مخاطبان از وب سایت شما بازدید می کنند، می توانید از آنها با پیشنهادات جدید و علاقه آنها استقبال کنید.
    هرچه بیشتر از شما خرید کنند، می توانید پروفایل آنها را اصلاح کنید و بر این اساس برای آنها بازاریابی کنید. بازاریابی دیجیتال آنلاین به شما پلتفرم هایی را در اختیار کسب و کارها و شرکت های شما برای بازاریابی فردی، طراحی محتوا و تبلیغات می گذارد. این به مشتریان این احساس را می دهد که برند در حال رفع نیازهای آنهاست.
  1. ارز اجتماعی:
    بازاریابی آنلاین اینترنتی شما را قادر می سازد تا با استفاده از راه های بازاریابی محتوا، محتوا و کمپین های جذاب ایجاد کنید. مطالب محتوا شامل عکس‌ها، فیلم‌ها و وبلاگ‌ها، مقالاتی است که می‌تواند به شما در دستیابی به ارز اجتماعی کمک کند. از کاربری به کاربر دیگر منتقل می شود و ویروسی می شود.
  1. دسترسی به بازاریابی آنلاین اینترنتی :
    دیجیتال مارکتینگ آنلاین باعث می شود که برند از هر کجا و در هر زمان در دسترس مشتریان باشد. و این شانس را برای مشتریان موجود افزایش می دهد تا برای یک تجربه خوب نظر بدهند و همچنین برای همه توصیه هایی ارائه دهند. بنابراین بازاریابی آنلاین اینترنتی بستری را برای مشتریان فراهم می کند تا نظرات و توصیه هایی را برای کسب و کارها ارائه دهند. همچنین، ممکن است مشتریان بخواهند در مورد موقعیت فروشگاه، خدماتی که ارائه می‌دهند، ساعات باز و بسته شدن، در دسترس بودن، برند تخصصی و بسیاری اطلاعات دیگر بدانند. بازاریابی دیجیتال آنلاین به مشتریان شما کمک می کند تا با کسب و کار شما ارتباط برقرار کنند.
  1. ارتباط بهتر با مشتری:
    بازاریابی آنلاین اینترنتی به شما کمک می کند تا با آنها تعامل داشته باشید و رفتار و نیاز مشتری خود را درک کنید و ارتباط بهتری با آنها برقرار کنید. یک بازاریاب دیجیتال آنلاین می تواند با توجه به نیاز و رفتارشان با آنها رفتار کند و رضایت آنها را جلب کند. این به بسیاری از مشاغل کمک می کند تا روابط بهتری با مشتری ایجاد کنند و شهرت و وفاداری برند خود را ارتقا دهند.
  1. ریسک کمتر:
    یکی از چیزهای خوب در مورد بازاریابی آنلاین اینترنتی این است که خطرات زیادی در بر ندارد. در مقایسه با بازاریابی سنتی، تلویزیون، تبلیغات روزنامه، بیلبورد و بسیاری دیگر، بازاریابی دیجیتال آنلاین و بازاریابی رسانه های اجتماعی بسیار ارزان تر هستند. با دیجیتال مارکتینگ آنلاین، باید ریسک های زیادی را متحمل شوید.
معایب بازاریابی آنلاین اینترنتی :
قبل از شروع کار بر روی بازاریابی آنلاین اینترنتی ، بسیار مهم است که در مورد محدودیت های آن صحبت کنید. در غیر این صورت، ممکن است بعد از آن پشیمان شوید. بنابراین، قبل از شروع دیجیتال مارکتینگ آنلاین، محدودیت ها و چالش هایی در بازاریابی دیجیتال آنلاین وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید.
[caption id="attachment_1780" align="aligncenter" width="430"][عکس: -بازاریابی-آنلاین-اینترنتی-300x189.png] معایب بازاریابی آنلاین اینترنتی[/caption]
1. بازخورد و بررسی منفی:
در بازاریابی آنلاین اینترنتی ، هر گونه بازخورد، بررسی یا انتقاد منفی در مورد برند شما می تواند در سراسر وب سایت های بررسی و پلت فرم های رسانه های اجتماعی قابل مشاهده باشد. اگر مشتری شما تجربه بدی از کسب و کار شما داشته باشد و ممکن است تصمیم بگیرد که درباره کسب و کار شما نظر منفی بدهد، می تواند تصویر بدی از برند تجاری شما ایجاد کند. یک بازخورد منفی، نظر و بررسی می تواند اعتبار برند تجاری شما را از بین ببرد.
2. رقابت جهانی:
همانطور که با کمک بازاریابی آنلاین اینترنتی می توانید به مخاطبان خود در سطح جهانی دسترسی پیدا کنید، در مقابل رقابت جهانی نیز قرار می گیرید. این بدان معناست که شما در مقابل تعداد زیادی از رقبا قرار می گیرید که همان مخاطبان را نیز هدف قرار می دهند. در واقع، دستیابی جهانی به مخاطب با رقابت جهانی نیز همراه است. مقابله با تعداد زیادی از رقبا و جلب توجه مشتریان می تواند چالش بزرگی برای کسب و کار باشد.
3. مهارت ها و آموزش های مختلف:
برای بازاریابی آنلاین اینترنتی ، به مهارت ها و آموزش مناسب در زمینه ابزارها و استراتژی های دیجیتال مارکتینگ آنلاین نیاز دارید. توسعه وب، سئو (بهینه سازی موتورهای جستجو)، عکاسی، ویرایش ویدئو، مهارت های نوشتن خوب و بسیاری موارد دیگر برای بازاریابی دیجیتال آنلاین موثر مورد نیاز است. همچنین، بازاریاب باید بسیاری از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند لینکدین، توییتر، فیس‌بوک و پینترست را مدیریت کند تا محصولات و خدمات کسب‌وکار شما را به درستی تبلیغ کند.
4. تکیه بر فناوری:
بازاریابی آنلاین اینترنتی کاملاً مبتنی بر دستگاه های تکنولوژیک مدرن، گجت ها و فناوری اینترنت است. بدون استفاده از فناوری و اینترنت، نمی توانید دیجیتال مارکتینگ آنلاین انجام دهید. اینترنت در دسترس نیست، خرابی وب سایت، سرعت پایین بارگذاری صفحه و طراحی ناصحیح سایت می تواند از دلایل ناکارآمدی بازاریابی باشد. این می تواند مشتریان شما را به سمت برندهای دیگر سوق دهد، بنابراین، برای جلوگیری از این امر، باید وب سایت خود و تمام اجزای بازاریابی دیجیتال آنلاین را آزمایش کنید.
5. وقت گیر بودن:
یکی از بزرگترین معایب بازاریابی آنلاین اینترنتی زمان بر بودن آن است. تاکتیک‌های سازمان‌یافته و استراتژی‌های نادرست ممکن است زمان زیادی را صرف کنند. این در نهایت منجر به نتایج منفی خواهد شد، بنابراین قبل از ورود به دیجیتال مارکتینگ آنلاین باید روی استراتژی های مناسب و برنامه ریزی مناسب تمرکز کنید.
6. مسائل امنیتی و حریم خصوصی:
امنیت و حفظ حریم خصوصی، نیاز اصلی است، الزامات اصلی برای برندها و مشاغلی که توسط بازاریاب دیجیتال اجرا می شوند. امنیت داده های مشتری و حریم خصوصی برخی از مسائل مهم در بازاریابی دیجیتال آنلاین است. به همین دلیل است که مشتریان برای پیوستن به پلتفرم‌های جدید آنلاین و رسانه‌های اجتماعی تردید دارند و برای کسب و کارها و شرکت ها جذب مشتری برای کسب و کارشان بسیار دشوار است.
7. بازاریابی آنلاین اینترنتی جدی گرفته نخواهد شد:
اگر کمپین های بازاریابی آنلاین اینترنتی به صورت حرفه ای انجام نشوند، توسط مخاطبان هدف آنها جدی گرفته نمی شود. کسب‌وکارها، شرکت‌ها و بازاریابان دیجیتال باید بر رساندن کمپین دیجیتال آنلاین به سطوح حرفه‌ای تمرکز کنند. اگر کمپین شما حرفه ای به نظر نمی رسد، مشتریان هدف شما آن را جدی نخواهند گرفت. بسیاری از کسب و کارها و شرکت ها روی سطح حرفه ای کمپین های بازاریابی تمرکز نمی کنند و مشتریان خود را از دست می دهند.
8. قابل اجرا نبودن بازاریابی اینترنتی برای محصولات شما:
برخی از کسب‌وکارها و شرکت‌ها و ارائه‌دهندگان خدمات، مخاطبانی را هدف قرار داده‌اند که ممکن است پلتفرم‌های دیجیتال آنلاین و اینترنت به آنها دسترسی نداشته باشند. برخی از محصولات و خدمات مخاطبان اشتباهی را هدف قرار داده‌اند، تنها تعداد کمی از آن‌ها فناوری هستند و ممکن است ندانند چگونه از این فناوری استفاده کنند یا به آن دسترسی داشته باشند. در این صورت، فقط وقت و دارایی خود را در بازاریابی دیجیتال هدر خواهید داد.
دیجیتال مارکتینگ آنلاین کاملا مبتنی بر استراتژی ها و برنامه ریزی های کسب و کار است، شما باید ابتدا انواع کسب و کار خود را شناسایی کرده و بر این اساس استراتژی و برنامه ریزی را اجرا کنید و بازاریابی دیجیتال را برای خود موثر کنید.
9. هزینه تعمیر و نگهداری:
بازاریابی آنلاین اینترنتی بسیاری از هزینه ها را کاهش می دهد، اما می تواند هزینه خرید ابزار و هزینه های نگهداری را افزایش دهد. برای مدیریت پلتفرم های آنلاین خود باید متخصصان و توسعه دهندگان فنی را استخدام کنید. و همچنین باید ابزارهای درونی زیادی را برای بازاریابی دیجیتال خریداری کنید که می تواند هزینه زیادی داشته باشد. وقتی تمام هزینه‌های اجزای بازاریابی دیجیتال آنلاین را با هم ترکیب می‌کنید، هزینه زیادی برای بازاریابی دیجیتال آنلاین سرمایه‌گذاری می‌کنید.
10. می تواند کنترل را از دست شما خارج کند:
بازاریابی آنلاین اینترنتی می تواند چیز بدی باشد زمانی که شخصی بازخورد و نقدهای منفی در مورد کسب و کار شما به جا می گذارد و ویروسی می شود. هیچ راهی برای متوقف کردن واکنش های منفی وجود نخواهد داشت و می تواند کل شهرت تجاری شما را از بین ببرد.
7 دلیل اهمیت بازاریابی آنلاین اینترنتی
با رشد تکنولوژی، داشتن یک برنامه بازاریابی آنلاین اینترنتی موثر بسیار مهم است. بازاریابی اینترنتی به شما کمک می کند تا به رشد کسب و کار خود ادامه دهید. در اینجا هفت دلیل برای اهمیت بازاریابی وجود دارد.
  1. مشتریان شما آنلاین هستند
    بازاریابی آنلاین اینترنتی بسیار مهم است زیرا مشتریان شما آنلاین هستند. با توجه به اینکه بیش از 4.2 میلیارد نفر در اینترنت هستند، این یک فرصت عالی برای شماست تا به سرنخ هایی برسید که به دنبال کسب و کار شما هستند. میلیاردها نفر آنلاین هستند که منتظرند تا شرکت شما را پیدا کنند.
    مردم از اینترنت برای یافتن انواع اطلاعات استفاده می کنند. آنها دائماً در حال جستجو برای یافتن اطلاعات مرتبط در مورد مشاغل، محصولات و خدمات هستند. با سرمایه گذاری در بازاریابی اینترنتی، به شرکت خود کمک می کنید تا به افراد علاقه مند دست یابد.
  1. ارتباط دو طرفه ایجاد می کند
    با تبلیغات سنتی، ارتباط یک طرفه است. شما یک تبلیغ تلویزیونی ایجاد می کنید یا در یک روزنامه تبلیغ چاپ می کنید، و تمام. شما منتظر می مانید و امیدوارید که مخاطبان آگهی شما را ببینند و از کسب و کار شما بازدید کنند.
    بنابراین، اگر مخاطب شما سؤال یا نگرانی داشته باشد، چه اتفاقی می‌افتد؟ اگر بخواهند درباره کسب و کار، محصول یا خدمات شما اطلاعات بیشتری کسب کنند، چی؟ وقتی مکالمه دو طرفه ندارید تکمیل کردن آن کار سختی است. اهمیت بازاریابی اینترنتی در توانایی ایجاد ارتباط دو طرفه نهفته است.
  1. تجربه مخاطبان شما را شخصی می کند
    همانطور که قبلاً بیان کردیم، مخاطبان شما می خواهند احساس کنند که برای کسب و کار شما مهم هستند. بازاریابی آنلاین اینترنتی موثر یک تجربه سفارشی برای هر یک از اعضای مخاطب ایجاد می کند. بازاریابی شخصی شما را قادر می سازد تا تجربه مخاطبان خود را شخصی سازی کنید. شما می توانید یک تجربه متناسب با علایق آنها ایجاد کنید. وقتی مردم کسب و کار شما را پیدا می کنند، به دلایل مختلف به شرکت شما می آیند.
  1. به شما اجازه می دهد تا ترافیک با کیفیتی را هدایت کنید
    یکی از بزرگترین موانع تبلیغات سنتی، به دست آوردن علاقه مندی های مشتریان است. وقتی از تبلیغات سنتی استفاده می‌کنید، نمی‌دانید به چه تعداد مشتری ارزشمند خواهید رسید. تبلیغات شما در مقابل مشتریان علاقه‌مند و بی‌علاقه ظاهر می‌شود، که باعث می‌شود ترافیک فراوانی با کیفیت را دشوار کنید.
  1. دید کسب و کار شما را افزایش می دهد
    وقتی می خواهید افراد بیشتری کسب و کار شما را بررسی کنند، باید دید کسب و کار خود را افزایش دهید. انجام این کار از طریق تاکتیک‌های آفلاین می‌تواند چالش برانگیز باشد، زیرا کنترل زیادی روی افرادی که مطالب بازاریابی شما را می‌بینند، ندارید. با بازاریابی آنلاین اینترنتی ، کسب و کار خود را در معرض دید صدها نفر قرار می دهید. اینترنت به طور مداوم برای کسب و کار شما بازاریابی می کند. مردم می توانند به وب سایت یا رسانه های اجتماعی شما 24/7 دسترسی داشته باشند. این بدان معناست که کسب و کار شما همیشه برای مخاطبان قابل مشاهده است.
  1. به شما امکان انجام چند کار را می دهد
    اهمیت بازاریابی آنلاین اینترنتی همچنین شامل توانایی آن برای اجرای چندین کمپین به طور همزمان است. اینترنت به شما این امکان را می دهد که سطح بالایی از مشتریان را جذب کنید و تجربه ای با کیفیت را برای آنها فراهم کنید.
    وقتی میلیون‌ها مشتری در وب‌سایت شما هستند، می‌توانید در یک زمان مدیریت کنید. وب سایت شما می تواند چندین تراکنش انجام دهد که به شما امکان می دهد تبدیل های بیشتری را برای کسب و کار خود به دست آورید. این یک فرصت عالی برای رشد کسب و کار شما است.
  1. رقابت با سایر کسب و کارها
    اگر می خواهید در رقابت با رقبای خود باقی بمانید، باید در بازاریابی آنلاین اینترنتی سرمایه گذاری کنید. رقبای شما در حال حاضر روی روش‌های مختلف بازاریابی اینترنتی سرمایه‌گذاری می‌کنند و برای به دست آوردن سرنخ‌های جدید تلاش می‌کنند. اگر در بازاریابی اینترنتی سرمایه گذاری نمی کنید، از رقبای خود عقب می مانید.
دلایل استفاده کسب و کارها از بازاریابی آنلاین اینترنتی
اکنون که بینشی در مورد اهمیت بازاریابی آنلاین اینترنتی دارید، بیایید به دلایلی نگاه کنیم که چرا بازاریابی آنلاین یک استراتژی هوشمندانه و موثر برای کسب و کار شما است.
[caption id="attachment_1781" align="aligncenter" width="398"][عکس: -استفاده-کسب-و-کارها-از-بازاریابی-آنلاین...00x200.jpg] دلایل استفاده کسب و کارها از بازاریابی آنلاین اینترنتی[/caption]
مقرون به صرفه است
بازاریابی آنلاین اینترنتی بسیار مقرون به صرفه است. بخش مهم بازاریابی اینترنتی این است که مقرون به صرفه است و باعث بازگشت سرمایه با کیفیت می شود. وقتی روی این روش ها سرمایه گذاری می کنید، بازده خوبی از آن ها دریافت خواهید کرد. بودجه شما بخش مهمی از کسب و کار شما است.
هنگامی که در بازاریابی کسب و کار خود سرمایه گذاری می کنید، می خواهید روی روش های مقرون به صرفه ای سرمایه گذاری کنید که به شما بازده خوبی از سرمایه شما می دهد. روش های دیجیتال مارکتینگ در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی مقرون به صرفه هستند.
اینترنت همیشه در دسترس است
همانطور که قبلاً بیان کردیم، اینترنت به صورت 24 ساعته در دسترس مخاطبان شماست. آنها می توانند هر زمان که بخواهند به سایت شما دسترسی پیدا کنند. اساسا، وب سایت شما به عنوان یک نماینده بازاریابی ثابت عمل می کند که به افراد جدید کمک می کند تا در مورد کسب و کار شما اطلاعات کسب کنند. آنها می توانند در هر زمان به سایت شما دسترسی داشته باشند و در مورد کسب و کار شما اطلاعات کسب کنند.
این برای کسب و کار شما عالی است زیرا مشتریان برنامه کاری، خواب و اجتماعی متفاوتی دارند. همیشه زمان مشخصی برای دسترسی به افراد وجود ندارد. دسترسی به همه آنها به طور همزمان دشوار است، اما بازاریابی اینترنتی به مردم اجازه می دهد تا در هر زمانی از روز به کسب و کار شما دسترسی داشته باشند.
می تواند کمپین ها را سریعتر ایجاد کند
وقت شما ارزشمند است هر زمانی که بتوانید پس انداز کنید به این معنی است که زمان بیشتری برای کار روی پروژه های مهم دیگر دارید. با بازاریابی اینترنتی، می توانید کمپین ها را به سرعت ایجاد و اجرا کنید. به عنوان مثال، ایجاد یک کمپین PPC می تواند زمان بسیار کمی را ببرد. شما کلمات کلیدی خود را انتخاب می کنید، پیشنهاد خود را انتخاب می کنید، آگهی خود را قالب بندی می کنید و راه اندازی می کنید. این یک راه سریع و آسان برای شروع به دست آوردن سرنخ های ارزشمند است.
این فرآیند بسیار سریعتر از ایجاد یک تبلیغ تلویزیونی است. با یک تبلیغ تلویزیونی، باید ساعت ها وقت صرف کنید تا آن را بگیرید، آن را ویرایش کنید و آماده انتشار کنید. این امر مستلزم زمان، تلاش و نیروی انسانی است که می‌توانید با سرمایه‌گذاری در روش‌های بازاریابی دیجیتال صرفه‌جویی کنید.
تجزیه و تحلیل کنید
هنگامی که یک کمپین تبلیغاتی سنتی اجرا می کنید، دیدن اینکه چگونه نتیجه می گیرید، چالش برانگیز است. حتی اگر افراد به دلیل تبلیغات رادیویی شما وارد کسب و کار شما شوند، اندازه گیری تعداد افرادی که به دلیل آن تبلیغ از کسب و کار شما بازدید می کنند دشوار است مگر اینکه از هر شخصی که وارد فروشگاه شما می شود بپرسید.
با بازاریابی آنلاین اینترنتی ، می توانید تجزیه و تحلیل هر یک از کمپین های خود را اندازه گیری کنید تا عملکرد آنها را ببینید. لازم نیست حدس بزنید که آیا کمپین های شما موفق هستند یا خیر. تجزیه و تحلیل به شما این امکان را می دهد که معیارهای مختلف کمپین خود را ببینید و عملکرد کمپین خود را ببینید.





منبع : دولوپرز پرو