کلیدستان

نسخه‌ی کامل: انواع پارتیشن اداری متحرک
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
انواع مختلفی از پارتیشن اداری متحرک در بازار موجود می‌ باشد که بر اساس نوع نیاز می‌ توانید از آنها استفاده کنید. شما باید با توجه به فضای مورد استفاده و نکات دیگری مانند توجه به دکوراسیون و زیبایی ظاهری و بودجه خود مناسب‌ ترین مدل را انتخاب کنید.
  1.  پارتیشن اداری متحرک ریلی
    شاید بتوان گفت بهترین نوع پارتیشن متحرک مدل ریلی آن است زیرا بخاطر قابلیت حرکت بر روی ریل و جمع شدگی، در فضاهای مختلف حتی فضاهای کوچک و بسته به راحتی می‌ توان از آن استفاده کرد. برای نصب پارتیشن متحرک ریلی از پنل‌ های مختلف چوبی، شیشه‌ ی و ... با فرم آلومینیومی بهره گرفته می‌ شود. این پنل‌ ها که دارای چرخ‌ های مخصوص هستند، بر روی ریل‌ هایی که در سقف و کف قرار می گیرند نصب شده و می‌ توانند به جهت‌ های چپ و راست حرکت کنند.
    پارتیشن اداری شیشه ای را می‌ توان هم به صورت ثابت و هم به صورت ریلی طراحی کرد و باعث زیباسازی محیط و ایجاد فضایی حرفه‌ ای و مدرن شد. ریل‌ ها از جنس آلومینیوم درجه یک هستند و از مقاومت خوبی برخوردارند.

  2. پارتیشن اداری متحرک آکاردئونی
    در این مدل پارتیشن هم برای حرکت دادن پنل‌ ها از ریل استفاده می‌ شود اما نوع حرکت آنها کمی متفاوت می‌ باشد. باز و بسته شدن پارتیشن شیشه ای اداری آکاردئونی به صورت لایه‌ هایی روی یکدیگر و مشابه ساز آکاردئون روی ریلی از جنس آلومینیوم صورت می‌ گیرد. از پارتیشن متحرک آکاردئونی به دلیل ظاهری زیبا و مقاومت زیاد در برابر صدا، سرما، گرما و رطوبت، برای مکان‌ های مختلفی مانند جداسازی فضاهای اداری و آموزشی، درب ورودی ساختمان‌ ها، بالکن شیشه‌ ای‌ و پنجره استفاده می‌ شود.
    پنل‌ های این نوع پارتیشن می‌ تواند از جنس‌ های مختلف چوب، شیشه، چرم، پی وی سی، پارچه یا ترکیبی باشد. برای مثال جهت جداسازی فضایی در دفتر کار که نمی‌ خواهیم ارباب رجوع آن را ببیند، می‌ توانیم از پارتیشن آکاردئونی چوبی استفاده کنیم.

  3. پارتیشن اداری متحرک چرخ دار
    برای حرکت دادن این مدل پارتیشن اداری از چرخ‌ های مخصوص و با کیفیتی استفاده می‌ شود. این چرخ‌ ها در زیر پنل‌ ها نصب شده و می‌ توان به هر جهتی پارتیشن را حرکت داد. از پارتیشن چرخ دار در بیمارستان‌ ها و فضاهای آموزشی بسیار استفاده می‌ شود.
[عکس: par120.jpg]