کلیدستان

نسخه‌ی کامل: مشاوره بازاریابی تخصصی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
مشاوره بازاریابی تخصصی
مشاوره بازاریابی تخصصی اصطلاحی است که در سال های اخیر جذابیت بیشتری پیدا کرده است. در گذشته معمولا نقش
مشاور بازاریابی توسط شرکت های مشاوره مدیریت استفاده می شد. با ظهور فناوری اطلاعات، شرکت های مشاوره مدیریت
شروع به گسترش خدمات خود شامل مشاوره بازاریابی و همچنین مشاوره فناوری اطلاعات کردند. این اصطلاح به تدریج تحت
عنوان (مشاوره بازاریابی تخصصی و فروش) اجرا شد.
مشاوره بازاریابی تخصصی
در نهایت مشاوره بازاریابی تخصصی در طی سال ها شکل گرفته و متناسب با نیازهای تجاری، سفارشی سازی شد. با ورود بازاریابی
دیجیتال به صحنه، مشاوره بازاریابی به عنوان یک اصطلاح شروع به تکامل کرد. بازاریابی دیجیتال این فناوری را در اختیار مشاغل
قرار داده و صنعت بازاریابی تغییر کرد. داده های فنی به عنوان بنا اصلی فعالیت های بازاریابی قرار گرفت و وظایف مشاوره بازاریابی تخصصی
شروع به تکامل کرد.
[caption id="attachment_1813" align="aligncenter" width="300"][عکس: AdobeStock_164972173-300x174.jpeg] مشاوره بازاریابی تخصصی[/caption]
سه مورد از لغزنده ترین زمینه ها برای یک بازاریاب دیجیتال جدید
 چگونه از بازاریابی محتوا برای افزایش ترافیک استفاده کنید ، چگونه از فناوری برای ایجاد کمپین های کارآمدتر و تاثیرگذارتر
استفاده کنید و چگونه محتوای تولید شده را به بهترین نحو با پلتفرمی که بر روی آن تولید می شود تنظیم کنید. ظاهر می شود.
احساس ایجاد محتوای موثر
در حالی که بازاریابی محتوا یکی از جدیدترین گرایش ها نیست ، ولی همچنان یکی از محبوب ترین ها است. بر اساس داده های
بررسی مهارت های دیجیتال ، بازاریابی محتوا پرکاربردترین کانال بازاریابان دیجیتال است و 79 درصد از متخصصان بازاریابی محتوا
را در استراتژی خود گنجانده اند. پاسخ دهندگان نظرسنجی همچنین استراتژی محتوا را به عنوان یکی از تمرکزهای اصلی خود
ذکر کردند.
دریافت اطلاعات از کدام راه بهتر است
هنگامی که این کار به درستی انجام شود ، نمی توان تأثیر بازاریابی محتوا را نادیده گرفت. تحقیقات نشان می دهد 70 درصد از
مصرف کنندگان ترجیح می دهند در مورد یک شرکت از طریق محتوا اطلاعات کسب کنند تا از طریق تبلیغات. محتوا باید مشتریان
را به گونه ای جذب کند که ارزش افزوده را ایجاد کند و این به نوبه خود روابطی ایجاد می کند که بیش از ارتباطات فروش یک طرفه
ایجاد شده است.
اهمیت تولید محتوا
در حالی که مشاوره بازاریابی تخصصی محتوا می تواند موثر باشد ، توسعه یک استراتژی محتوا می تواند نسبت به سایر تلاش های بازاریابی
بیشتر کار کند. و تولید محتوای اصلی نه تنها زمان بر است ، بلکه شش تا نه ماه طول می کشد تا نتایج را مشاهده کنید. به
همین دلایل ، شرکت هایی که به دنبال ایجاد یک استراتژی قوی هستند که به طور مداوم ارائه دهد ، اغلب به دنبال ایجاد محتوای
برون سپاری هستند.
[caption id="attachment_1603" align="aligncenter" width="300"][عکس: -سفارش-سایت-300x158.jpeg] مشاوره بازاریابی تخصصی[/caption]
بنابراین گرچه تسلط بر آن می تواند یک مهارت دشوار باشد ، اما احساس اینکه چه چیزی بازاریابی محتوا را به کار می اندازد چه
خودتان آن را تولید کنید و چه بر کارکرد آن نظارت کنید تقریباً برای هر شرکتی ارزشمند خواهد بود.
آگاهی از نحوه استفاده از داده های کاربر
مجموعه داده های کاربر که ابزارهای تجزیه و تحلیل تولید می کنند ، منبع بی نظیری از بینش های کاربردی هستند ، اما مرتب سازی
آنها زمان بر است و تشخیص آنچه که شما به دنبال آن هستید دشوار است. بنابراین نباید تعجب کرد که طبق نظرسنجی مهارت های
دیجیتالی ، بازاریابان دیجیتال به دنبال هوش مصنوعی هستند که در سالهای آینده بیشترین تأثیر را بر حوزه خود خواهد گذاشت.
به نظر می رسد بدون در نظر گرفتن صنعت شما در مورد هوش مصنوعی صحبت می شود ، اما اکنون تحقیقات در حال نشان دادن این
است که چگونه هوش مصنوعی می تواند در دنیای بازاریابی تغییر ایجاد کند.
کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی
مقدار زیادی از ارزش هوش مصنوعی برای بازاریابان دیجیتال در حجم وسیعی از داده های موجود در شرکت ها نهفته است ، که به
بازاریابان اجازه می دهد از بخش بندی اصلی فراتر رفته و کمپین های بسیار شخصی ایجاد کنند. این درجه از هدف گذاری باعث ایجاد
کمپین های کارآمدتر و موثر می شود ، اما همچنین به مجموعه مهارت های خاص تری نیاز دارد و به زمان زیاد.
طراحی محتوای بومی برای رسانه های اجتماعی
ما مشاوره بازاریابی تخصصی قبلاً به این واقعیت اشاره کرده ایم که هر بستر رسانه های اجتماعی ویژگی های خاص خود را دارد. اینکه
چقدر باید از لحن رسمی استفاده کنید ، چه برای متن یا تصویر پیش زمینه و چه میزان تعامل با مشتری مناسب است ، از پلت فرم به پلتفرم
دیگر متفاوت است. برای سازگاری کامل با سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی و "یافتن صدای خود" به گوش دادن دقیق و
زمان زیادی نیاز است.
شاید در مورد ویدئو صحبت از بالاترین میزان باشد که می تواند تأثیرگذارترین باشد ، اما در عین حال پرهزینه ترین نوع محتوا برای ایجاد
است. و در حالی که ویدئو اغلب زیر مجموعه بازاریابی محتوا محسوب می شود ، از بسیاری جهات حیوان خود آن است.
اهمیت شبکه های اجتماعی
یوتیوب در حال حاضر پرکاربردترین پلتفرم رسانه های اجتماعی در ایالات متحده است. بر اساس تحقیقات ، 73 درصد از بزرگسالان
آمریکایی از Youtube و 94 درصد از آمریکاییان بین 18 تا 24 سال استفاده می کنند. این بخشی از جمعیت است که نمی توانید نادیده بگیرید.
ویدئو در سایر رسانه های اجتماعی نیز نیروی قدرتمندی است در حقیقت ، در سراسر رسانه های اجتماعی
(از جمله TikTok ، Facebook و Instagram Stories) ، ویدیوها تقریباً 1200 درصد بیشتر از متن و تصاویر به اشتراک گذاشته می شوند.
ایجاد محتوا در شبکه های اجتماعی
همه می گویند که ایجاد محتوای رسانه های اجتماعی خیلی ساده نیست. ممکن است نیاز به کمی سرمایه گذاری داشته باشد و همیشه
به دانش عمیقی در مورد نحوه جفت شدن رسانه و پیام نیاز دارد. اینها تنها سه مورد از چالش برانگیزترین حوزه های بازاریابی دیجیتال امروز
هستند بدون شک فردا متفاوت خواهند بود.
یادگیری بازاریابی دیجیتال
مانند بسیاری از صنایع خلاق ، هیچ پاسخ ساده ای برای یادگیری بازاریابی دیجیتال دشوار وجود ندارد. برای اکثر مردم ، ممکن است اصول
اولیه را در چند ماه یاد بگیرند. بوت کمپ های اختصاصی آنلاین می توانند مهارت های فنی اصلی مورد نیاز برای شروع کار در بازاریابی
دیجیتال را در 12 هفته ارائه دهند. اما این همچنین زمینه ای است که به شما امکان می دهد با گذشت زمان به یادگیری ادامه دهید
مهارت های نرم جدید و درک عمیق تری از مخاطبان خود کسب کنید و با چشم انداز دیجیتال تکامل پیدا کنید.
[caption id="attachment_1781" align="aligncenter" width="300"][عکس: -استفاده-کسب-و-کارها-از-بازاریابی-آنلاین...00x200.jpg] مشاوره بازاریابی تخصصی[/caption]
به همین دلیل ، حتی مشاوره بازاریابی تخصصی دیجیتالی مستقر نیز به طور دوره ای مهارت های خود را به روز می کنند تا اطمینان
حاصل کنند که روش هایی که زمان و سرمایه شرکت خود را سرمایه گذاری می کنند بیشترین تأثیر ممکن را دارند.
دیجیتال مارکتینگ چیست؟
بازاریابی دیجیتال عبارت است از بازاریابی ارتقاء کالاها و خدمات مورد نظر شما با استفاده از کانال های دیجیتالی. وقتی شرکتی برای
شما ایمیل های تبلیغاتی ارسال می کند ، یا وقتی آگهی ای را در YouTube تماشا کرده اید یا نتایج جستجویی که هنگام جستجوی
چیزی در Google ظاهر می شود ، بخشی از تلاش های مشاوره بازاریابی تخصصی دیجیتال است. 
مشاوره بازاریابی تخصصی دیجیتال نحوه عملکرد مشاغل را تغییر داده است و به ویژه از زمان COVID-19 ، مزایای ٖٖمشاوره بازاریابی تخصصی
دیجیتال بی شمار است. به تعداد فرصت هایی که تحت بازاریابی دیجیتال قرار می گیرد انواع آن می گویند.
انواع بازاریابی دیجیتال
بازاریابی دیجیتال یک اصطلاح چتری وسیع است و انواع مختلفی دارد که به شما امکان می دهد از طریق کانال های مختلف و
پیام های ارتباطی مختلف با مخاطبین مورد نظر خود ملاقات کنید. در اینجا انواع گسترده بازاریابی دیجیتال وجود دارد: 
  • بازاریابی رسانه های اجتماعی - ارگانیک 
  • بازاریابی رسانه های اجتماعی - تبلیغات 
  • بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)
  • بازاریابی موتورهای جستجو (SEM)
  • بازاریابی ایمیلی
  • تجارت الکترونیک 
  • بازاریابی تأثیرگذار
  • بازاریابی محتوا
  • بازاریابی لحظه ای
  • بازاریابی وابسته 
  • بازاریابی ارجاعی
  • بازاریابی چریکی
مشاوره بازاریابی تخصصی مستقیم چیست؟ 
مشاوره بازاریابی تخصصی مستقیم شامل یک پیام شخصی تر برای ایجاد رابطه خوب بین مشتری و مارک ها است. تبلیغات آنلاین ، ایمیل ها ، کالاهای
تبلیغاتی ، روزنامه ها ، تبلیغات در فضای باز برخی از نمونه های بازاریابی مستقیم هستند.
مشکلات رایج که بازاریابی دیجیتال می تواند حل کند
برای بهینه سازی استراتژی های بازاریابی ، استفاده از دیجیتال الزامی است. بازاریابی دیجیتال می تواند به شما در شناخت
مخاطبان ، یادگیری اطلاعات مهم درباره آنها و ارائه معیارهایی که اعتبار تیم بازاریابی شما را می رساند ، کمک کند.
  • اجزای بازاریابی دیجیتال
مشاوره بازاریابی تخصصی دیجیتالی شامل شبکه ای عظیم از نقاط تماس دیجیتالی است که مشتریان بارها در روز با آنها ارتباط برقرار می کنند. برای
استفاده صحیح از این کانال ها ، باید درک درستی از هر یک داشته باشید.
  • جستجوی پولی 
جستجوی پولی یا تبلیغات با پرداخت کلیک (PPC) ، معمولاً به نتیجه حمایتی در بالای صفحه یا نتایج صفحه نتایج موتورهای جستجو
(SERP) اشاره می کند. این تبلیغات بابت هر کلیک از شما هزینه دریافت می کند و می تواند طوری تنظیم شود که هنگام وارد کردن
عبارات جستجو ظاهر شود ، بنابراین تبلیغات شما برای مخاطبانی که به دنبال چیز خاصی هستند ، هدف قرار می گیرد. این تبلیغات
می توانند بسیار موثر باشند.
  • چرا جستجوی پولی باعث ترافیک وب سایت میشود
زیرا بر داده های جمع آوری شده از رفتارهای آنلاین افراد تکیه می کنند و برای افزایش ترافیک وب سایت با ارائه تبلیغات مربوطه به
افراد مناسب در زمان مناسب استفاده می شوند. این تبلیغات همچنین شامل هدف گیری مجدد است ، بدین معنی که بسته به
اقدامات مشتریان ، ابزارهای اتوماسیون مشاوره بازاریابی تخصصی می توانند تبلیغات منحصر به فرد و شخصی را در سراسر پلت فرم
ایجاد کنند.
  • بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)
سئو فرایند بهینه سازی محتوا ، تنظیمات فنی و دسترسی وب سایت شما است ، به طوری که صفحات شما در بالای نتایج موتور
جستجو برای مجموعه ای خاص از کلمات کلیدی ظاهر می شوند. استفاده از سئو می تواند بازدیدکنندگان را به سایت شما هدایت
کند وقتی رفتارشان نشان می دهد که آنها در جستجوی محصولات مرتبط هستند ، که با توجه به این که 90درصد مردم از افرادی که
جستجو می کنند هنوز نظری در مورد نام تجاری ایجاد نکرده اند ، می تواند تغییر دهنده باشد .
  • افزایش دیدگاه در SEO
با استفاده از کلمات کلیدی و عبارات ، می توانید از SEO برای افزایش چشمگیر دیدگاه و ایجاد یک رابطه پایدار با مشتری استفاده
کنید. سئو به عنوان افزایش رتبه وب سایت در نتایج جستجوی آنلاین تعریف می شود ، و در نتیجه ترافیک ارگانیک سایت آن ، با
استفاده از کلمات کلیدی و عبارات محبوب. استراتژی های سئو قوی در کمپین های بازاریابی دیجیتال بسیار تأثیرگذار است ، زیرا
نمایان شدن اولین گام برای ایجاد ارتباط پایدار با مشتری است.
  • بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا موثر از نظر ظاهری تبلیغاتی نیست ، بلکه به آموزش و الهام بخشیدن به مصرف کنندگان که به دنبال اطلاعات
هستند ، می باشد. وقتی محتوایی را ارائه می دهید که مربوط به مخاطبان شما باشد ، می تواند شما را به عنوان یک رهبر فکری
و یک منبع اطلاعاتی مطمئن ، تضمین کند ، و احتمال اینکه دیگر تلاش های بازاریابی شما در حالت ثابت از بین برود کمتر است. در
عصر خریدار خودگردان ، بازاریابی محتوا سه برابر بیشتر از تبلیغات جستجوی پولی است ، بنابراین ارزش تلاش بیشتر را دارد.
  • بازاریابی رسانه های اجتماعی
کلید بازاریابی موثر در رسانه های اجتماعی بسیار فراتر از داشتن حساب های فعال در رسانه های اجتماعی است. شما همچنین
باید عناصر اجتماعی را در هر جنبه ای از تلاش های بازاریابی خود ببافید تا هرچه بیشتر فرصت اشتراک گذاری همتا به همتا ایجاد
کنید. هرچه مخاطبان شما بیشتر از محتوای شما الهام بگیرند ، احتمال بیشتری دارد که آن را به اشتراک بگذارند و به طور بالقوه
همسالان خود را نیز برای مشتری شدن ترغیب می کند.
  • بازاریابی پست الکترونیک
پس از بیش از دو دهه ، ایمیل هنوز سریع ترین و مستقیم ترین راه برای دستیابی به اطلاعات مهم مشتریان است. امروزه کمپین های
موفق ایمیل باید بسیار جذاب ، مرتبط ، آموزنده و سرگرم کننده باشند تا در صندوق ورودی مشتری شما دفن نشوند. برای موفقیت
ایمیل های بازاریابی شما باید دارای پنج ویژگی اصلی باشد. آنها باید قابل اعتماد ، مرتبط ، محاوره ای ، هماهنگ در کانال ها و
استراتژیک باشند.
  • بازاریابی موبایل
دستگاه های تلفن همراه در جیب ما نگهداری می شوند ، در کنار تخت های ما مشاوره بازاریابی تخصصی می نشینند و به طور مداوم
در طول روز چک می شوند. این امر بازاریابی روی موبایل را بسیار مهم می کند دو سوم مصرف کنندگان می توانند مارک خاصی را که
در هفته گذشته در تلفن همراه تبلیغ کرده اند به خاطر بیاورند اما تلفن همراه نیز با توجه به ماهیت صمیمی خود بسیار ظریف است.
پیامک ، MMS و بازاریابی درون برنامه ای همه گزینه هایی برای دسترسی مشتریان به دستگاه هایشان است ، اما فراتر از آن ، باید
هماهنگی تلاش های بازاریابی خود را در سایر کانال های بازاریابی دیجیتال خود در نظر بگیرید.
  •  اتوماسیون بازاریابی
اتوماسیون بازاریابی یک بستر جدایی ناپذیر  است که همه بازاریابی دیجیتال شما را به هم پیوند می دهد . در حقیقت ، شرکت هایی
که مدیریت سرب را به صورت خودکار انجام می دهند ، در مدت شش تا نه ماه ، 10 درصد یا بیشتر درآمد دریافت می کنند.
نرم افزار اتوماسیون بازاریابی وظایف بازاریابی و گردش کار
را ساده و خودکار می کند ، نتایج را اندازه گیری می کند و بازده سرمایه گذاری (ROI) کمپین های دیجیتالی شما را محاسبه می کند و
به شما کمک می کند تا درآمد را سریعتر افزایش دهید. ما
توماسیون بازاریابی چه کمکی به شما میکند
اتوماسیون بازاریابی می تواند به شما کمک کند بینش ارزشمندی در مورد برنامه هایی که کار می کنند و برنامه هایی که کار می کنند
به دست آورید و معیارهایی را برای شما فراهم می کند تا بتوانید درمورد تلاش های بازاریابی دیجیتال در مورد نتیجه شرکت خود صحبت کنید.
برنامه ریزی ، پیاده سازی و بهینه سازی برنامه بازاریابی دیجیتال خود
راه اندازی برنامه بازاریابی دیجیتالی خود را ابتدا با تعیین مخاطبان و اهداف خود شروع کنید و سپس معیارهایی را برای اطمینان از
پیشرفت همیشگی خود تعیین کنید.
مرحله 1: مخاطبین خود را شناسایی و تقسیم بندی کنید
 امروزه خریداران انتظار تجربه شخصی در هر نقطه تماس را دارند. برای انجام این کار ، شما باید ویژگی های جمعیت شناختی
فیروگرافی و تکنوگرافی آنها و همچنین نحوه پاسخگویی به سوالات و نقاط درد آنها را درک کنید. 
مرحله 2: اهداف و استراتژی اندازه گیری را تعیین کنید
 از اطلاعات مخاطبان برای تعیین شخصیت ها و مشاهده روشنی از سفر، فروش آنها برای تعیین اهداف و استراتژی اندازه گیری
خود استفاده کنید. معیارهای مهم مشاوره بازاریابی تخصصی عبارتند از: تعداد بازدیدها ، کلیک ها ، نرخ کلیک (CTR) ، نرخ مشارکت ، تبدیل ، هزینه برای
سرنخ (CPL) ، هزینه موثر در هزار (eCPM) ، و همچنین معیارهای عقب مانند بازگشت سرمایه (ROI) ) ، بازدهی تبلیغات (ROAS)
نسبت اولین و چند لمسی و ارزش مشتری مادام العمر (LCV).  
مرحله 3: adtech و کانال های خود را تنظیم کنید
 حرکت در فناوری تبلیغات ممکن است مدتی طول بکشد ، بنابراین قبل از شروع به کار مطمئن شوید که سیستم عامل های
مدیریت داده مناسب (DMP) ، سیستم عامل های سمت تقاضا (DSP) ، سیستم عامل های طرف عرضه (SSPS) و تبادلات
تبلیغاتی را در اختیار دارید. تیم خود را هماهنگ کنید ، اهداف همه را بیان کنید و نشان دهید که چگونه کانال های آنها با تصویر
بزرگ بازاریابی دیجیتال مطابقت دارد.
مرحله 4: راه اندازی و بهینه سازی کنید
 بازاریابی دیجیتال را می توان برای کسب ، پرورش ، ایجاد وفاداری مشتری و برندسازی استفاده کرد. معیارها را به طور منظم
مرور کنید ، بنابراین می توانید بدانید که در کجا پیشرفت می کنید و در کجا به کار نیاز دارید تا در این فضای پربازدید و با تقاضای
بالا پیشرو شوید. 
راه حل های نوآورانه بازاریابی دیجیتال را کشف کنید که منطقی هستند
برای رسیدن به اهداف خود و رسیدن به هدف خود، ما مشاوره بازاریابی تخصصی راه حل های پیشرفته و نوآورانه بازاریابی دیجیتال
را ارائه می دهیم. بهینه سازی حضور آنلاین خود، افزایش شهرت و تشویق مردم به صحبت، هدف قرار دادن، گفتگو، تعامل ما متعهد هستیم
که شما را به سمت موفقیت در دنیای دیجیتالی که هر روز پیچیده تر می شود، پشتیبانی و راهنمایی کنیم.
نویسنده ی بازاریاب محتوا
شما به فردی در تیم بازاریابی اختصاصی با مشاوره بازاریابی تخصصی خود نیاز دارید که واقعاً استراتژی های محتوای شما را
اجرا کند و ایده های بازاریابی شما را بیان کند. شما به یک نویسنده محتوا و یا یک بازاریاب محتوا نیاز دارید که بتواند:
  • وبلاگهای بازاریابی ایجاد کنید
  • برنامه های بازاریابی محتوا ایجاد کنید
  • استراتژی و ایجاد محتوای وبسایت
  • کپی های ایمیل بازاریابی بنویسید
  • محتوای عالی برای کتاب های الکترونیکی، اینفوگرافیکها وکاغذهای سفید ایجاد کنید
  • برای انتشار محتوا و بازاریابی محتوا برنامه ریزی کنید
  • با متخصص سئو کار کنید
نویسنده بازاریاب اختصاصی محتوایی که استخدام می کنید باید دانش گسترده سئو را نیز داشته باشد تا بتواند محتوای درخشانی
ایجاد کند که کارایی داشته باشد.
مشاوره بازاریابی تخصصی محتوا
مشاوره بازاریابی تخصصی محتوا به یکی از اجزای حیاتی رویکرد مدرن بازاریابی تبدیل شده است. هر کاری که ما مشاوره بازاریابی تخصصی به‌عنوان بازاریاب
انجام می‌دهیم، شامل نوعی محتوا است که باید به‌عنوان «کانال مناسب» طراحی شود، به این معنی که قالب، طول و ارتباط باید در آن کانال کار کند.
شما نمی توانید یک ویدیوی دو دقیقه ای را در یک تبلیغ نمایشی اجرا کنید. 
به همین دلیل است که ما مشاوره بازاریابی تخصصی یک خانواده کاملاً جدید از مشاغل ایجاد کرده‌ایم که نقش آنها پر کردن شکاف‌ها و کمک به اطمینان از
ارائه محتوای مرتبطی است که مشتریانمان به دنبال آن هستند. افرادی که برای نقش‌های مشاوره بازاریابی تخصصی محتوا به آنها اعتماد داریم، درک
بسیار خوبی از همه کانال‌های مختلف ما، نحوه عملکرد آنها و اینکه چگونه می‌توانند مکمل یکدیگر باشند، دارند.
طراح گرافیک
یک طراح گرافیک تایید شده در تیم بازاریابی دیجیتال اختصاصی شما ضروری است. طراح گرافیک تصاویری را به ایده های بازاریابی
شما اضافه می کند. طراحی وب سایت شما، اینفوگرافیک شما یا سایر کپی های بازاریابی، یک طراح گرافیک اختصاصی یکی از
اعضای مهم تیم شما است. نقش های کلیدی یک طراح گرافیک عبارتند از:
  • ایجاد طراحی سایت
  • توسعه و اجرای ایده های طراحی برای کتابهای الکترونیکی و اینفوگرافیک
  • طراحی کپی تبلیغات نمایشی
  • طراحی کپی ایمیل های بازاریابی
شما نمی توانید به عکس های استوک تکیه کنید و به یک طراح گرافیک نیاز دارید تا به شما در ساخت طرح های سفارشی کمک کند.
متخصص رسانه های اجتماعی
پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به پلتفرم‌های تاثیرگذار توسعه کسب‌وکار تبدیل شده‌اند و مدیریت رسانه‌های اجتماعی اکنون
یک نقش جانبی نیست، بلکه بخش مهمی از استراتژی بازاریابی شما است. آمتخصص رسانه های اجتماعی:
  • یک استراتژی رسانه اجتماعی ایجاد میکند
  • برای جذب مخاطب پست ایجاد میکند
  • حضور یک برند دررسانه ها یا جتماعی را ایجاد میکند
  • استراتژی حفظ مشتری را ایجاد میکند
  • با تأثیر گذاران رسانه ها یا جتماعی ارتباط برقرار میکند
  • برند را درشبکه های اجتماعی تبلیغ میکند
کسب و کارها از استراتژیست های رسانه های اجتماعی به عنوان دارایی های قابل اعتماد حفظ مشتری برای برند خود استفاده می کنند.
نتیجه مشاوره بازاریابی تخصصی
چشم‌انداز مشاوره بازاریابی تخصصی دیجیتال با سرعتی خارق‌العاده در حال تغییر است و امروزه کسب‌وکارها ترجیح می‌دهند بازاریابی دیجیتال
برون سپاری به نمایندگی های تخصصی به جای انجام داخلی. با حرکت یک قدم جلوتر، مدل تیم اختصاصی کنترل بهتری نسبت
به مدل برون سپاری مبتنی بر پروژه ارائه می دهد. علاوه بر این، یک تیم اختصاصی مشاوره بازاریابی تخصصی دیجیتال خودکفا
می‌تواند به آژانس‌های دیجیتال کمک کند تا تجارت خود را به روشی خوب مدیریت شده و مقرون‌به‌صرفه افزایش دهند.
نقش تیم های بازاریابی در مشاوره بازاریابی تخصصی
تیم های مشاوره بازاریابی تخصصی در موفقیت کسب و کار نقش اساسی دارند. آنها وظیفه همه چیز را دارند، از ایجاد آگاهی
از برند شما، ترویج محصولات یا خدمات، و ارائه خدمات به مشتریان و مشارکت در انجمن های عمومی. اما با تغییر چهره بازاریابی
تیم مشاوره بازاریابی تخصصی امروزی بسیار متفاوت از تیم های 20، 10 یا حتی 5 سال پیش به نظر می رسد. همانطور که تیم
خود را می سازید، مطمئن شوید که کتاب الکترونیکی ما را در مورد اجرای های ثابت مطالعه کرده اید تا بتوانید بودجه صرف شده
برای استخدام ها و کمپین های خود را توجیه کنید.



منبع : دولوپرس پرو