کلیدستان

نسخه‌ی کامل: نحوه نصب پرده زبرا
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
نحوه نصب پرده زبرا

[عکس: %D9%BE%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D8%B2%D8%A8%D8...20x120.jpg]

پرده زبرا
از جدیدترین پرده‌ های مورد استفاده در محل‌ های مختلف پرده زبرا است که به صورت دولایه موازی روی هم قرار می گیرد. پرده زبرا ترکیبی از پرده‌ های توری، شید رولی و پرده کرکره است که به صورت راه راه و دوبل تولید و مونتاژ می‌ گردد و امکان سایه و روشن شدن پرده را فراهم می‌ کند.

با بالا و پایین کردن پرده زبرا توسط نوارهایی که بر روی آن قرار دارد، می‌ توان مقدار نور را به صورت دلخواه از 10 تا 50 درصد تنظیم نمود و در صورت نیاز می‌ توان پرده را کاملا جمع نمود و از نور کامل استفاده کرد. زیبایی و کارایی پرده زبرا باعث محبوبیت آن شده است و نقش برجسته‌ ای در زیبایی دکوراسیون داخلی دارد.

پارچه پرده‌ ای پرده‌ های زبرا، تنها تفاوت آنها با پرده‌ های کرکره‌ ای هستند و از سایر جهات بسیار شبیه یکدیگر می‌ باشند. همچنین پرده زبرا از انعطاف پذیری و دوام بیشتری نیز برخوردار است. ساختار پرده زبرا از تور و پارچه است که به صورت راه راه افقی بافته شده است.

نقل قول:
"جهت خدمات نصب تخصصی پرده زبرا با کارشناس مجموعه بارون مدرن دیزاین در تماس باشید: 88820078-021"
راهنمای نصب پرده زبرا
قبل از اینکه اقدام به خرید پرده کنید، ابتدا مشخص کنید که می خواهید پرده را روی دیوار نصب کنید و یا اینکه از سقف آویزان کنید. لوازم مورد نیاز برای نصب پرده پیچ گوشتی، متر و دریل هستند که اگر پرده زبرا سقفی باشد به پایه سقفی هم نیاز دارید که باید هنگام خرید پرده آن را تهیه کنید. البته معمولاً در بسته بندی لوازم موجود است.
  • طریقه نصب پرده زبرا سقفی
    برای این کار باید ابتدا محل قرار گیری پرده بر روی سقف را به طور دقیق مشخص و علامتگذاری کنید و پایه ها را به سقف نصب کنید. پس از آن پرده را توسط شیارهایی که در پشت قاب آن قرار دارد داخل پایه سقفی قرار داده و قسمت جلو پرده را به بالا فشار داده و محکم کنید.
  • نحوه نصب پرده زبرا دیواری
    مانند زبرا سقفی است و باید ابتدا محل قرار گیری ریل مشخص و پایه ها نصب شوند، فقط با این تفاوت که این بار مراحل نصب بر روی دیوار انجام می شود. اگر عرض پنجره بیشتر از 3 متر باشد، باید از سه بست استفاده کنید. برای شستشوی پرده نیز می توانید به آسانی پرده را از بست ها جدا کرده و بشویید. برای اینکه پرده چروک نشود می توانید پرده را صاف روی زمین پهن کنید.

نقل قول:منبع: