کلیدستان

نسخه‌ی کامل: درمان قطعی خانگی بی خوابی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
بهترین و جدیدترین درمان بی خوابی توسط فلوشیپ اختلالات خواب - نسخه 2021 (1399) درمان قطعی خانگی بی خوابی

معجزه جدیدترین درمان بی خوابی چیست؟
اگر برای درمان بی خوابی منتظر معجزه هستید، شاید واقعا حق داشته باشید چون احتمالا تا این لحظه نمی دانستید بی خوابی قابل درمان است و هیچکس هم مشکل شما را درک نمی کند.

این دوره توسط دکتر مصطفی امیری متخصص مغز و اعصاب و فلوشیپ اختلالات خواب  (دارای بیش از 10 سال سابقه درمان اختلالات مغز و اعصاب و خواب در ایران و اروپا) تهیه شده است.
نقل قول:
خرید و شروع دوره از همین الان از طریق سایت ویکی چرا
این دوره جامع ترین و علمی ترین دوره درمان غیردارویی بی خوابی به زبان فارسی است.
بخش هایی از محتویات دقیقا مشابه همین دوره در کلیه مراکز پزشکی معتبر دنیا نیز برای درمان اختلالات خواب استفاده می شود. مثلا در همه مراکز درمانی لیست زیر که بهترین مراکز درمانی آمریکاست، از همین درمان برای بی خوابی مزمن استفاده می شود:
  • Mayo Clinic, Rochester,
  • Cleveland Clinic
  • Johns Hopkins Hospital
  • Massachusetts General Hospital
  • University of Michigan Hospitals-Michigan Medicine
  • UCSF Medical Center
  • UCLA Medical Center
 
این دوره شامل دهها فایل صوتی، دهها صفحه متن و فایل های ویدئویی است. این دوره بصورت کامل توسط دکتر مصطفی امیری متخصص مغز و اعصاب و فلوشیپ اختلالات خواب از اسپانیا ایجاد شده است. دکتر مصطفی امیری بیش از 10 سال است که در زمینه اختلالات خواب و مغز و اعصاب در ایران فعالیت می کند و تابحال بیش از هفت هزار نفر از هموطنان عزیز با مشکلات خواب، نزد ایشان درمان شده اند. ایشان در حال حاضر در ایران ویزیت نمی کنند و تنها راه استفاده از مهارت 

ایشان، دوره حاضر است که حاصل تلاش همه اعضای تیم تخصصی درمان اختلالات خواب جایروس کلینیک است. این دوره بصورت مرحله به مرحله است و در هریک از مراحل بخشی از تکنیک ها آموزش داده می شوند.

"خوشبختی یعنی خواب کافی. فقط همین ، دیگر هیچ"
رابرت ا. هاین لاین

منبع: ویکی چرا
به نظر من برای مشکل بی خوابی اصلا از قرص استفاده نکنید