کلیدستان

نسخه‌ی کامل: نصب توری پلسه ای
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
توری پلیسه بهترین و مناسب ترین توری برای تمامی پنجره‌ها، درب‌ها و تراس‌ها است
توری پلیسه ای از یک چارچوب آلومینیومی و توری از جنس پلی استرین تشکیل شده و مانند توری های قدیمی تحت تاثیر شرایط دمایی مثل باران و آفتاب مستقیم زنگ زده، کثیف و یا پوسیده نمی‌شود.
از این نوع توری تحت عنوان های توری آکاردئونی و توری تاشو نیز یاد می‌کنند. توری پلیسه در هنگام جمع شدن مثل یک آکاردئون شده، که به این دلیل نیز به آن آکاردئونی می‌گویند.
توری پلیسه چیست؟
برای ورود هوای تازه به منزل ممکن است بخواهیم درساعاتی از روز درب و پنجره ها را باز بگذاریم و از استشمام هوای تازه لذت ببریم،اما در فصل های گرم سال اغلب ورود حشرات و حیوانات موذی یکی از معضلاتی است که ما را کلافه میکند و استفاده از توری های ثابت هم مانع مشاهده کامل محیط بیرون میشود. در این مواقع توری پلیسه توصیه میشود که جانشین مناسبی برای توری های ثابت و لولایی است. این توری ها علاوه بر جلوگیری از ورود حشرات ریز مانع نفوذ گرد و خاک و آلودگی هوا میشود و در برابر نورخورشید و رطوبت هوا نیز مقاوم است.
توری پلیسه پنجره upvc با نام های دیگری از جمله توری تاشو و توری آکاردئونی در بازار موجود میباشد، این توری ها از جنس توری پلی استایرن هستند که به آن مش آکرلیک نیز می گویند. توری های پلیسه قابلیت انعطاف پذیری فوق العاده ای دارند و این ویژگی سبب باز و بسته شدن راحت این توری ها در قاب آلومینیومی میشود درحالی که توری های ثابت فقط هنگام شستشو و نظافت از فریم خود جدا میشود.
دو نوع توری پلیسه وجود دارد: توری های آلفا که برای پنجره های کوچک و کم ارتفاع در جهت عمودی ساخته میشود و توری های بتا که برای درب و پنجره های بزرگ در جهت افقی ساخته میشود.
توری های پلیسه هنگامی که در داخل قاب آلومینیومی خود قرار میگیرند هیچ مزاحمتی برای شیشه ایجاد نمی کنند. در نتیجه هنگام مشاهده از داخل ساختمان اینطور به نظر می آید که توری وجود ندارد. توری های پلیسه بخاطر سهولت و راحتی در نصب زبان زد هستند.
ویژگی اصلی توری پلیسه ای
  • مشخصات آلومینیومی با کیفیت بالا است که ثبات و دوام می بخشد.
  • عملکرد عالی و طول عمر بالایی دارد.
  •  در برابر انواع شرایط آب و هوایی مقاوم است.
  • با آب قابل شستشو است.
 
توری پلیسه ای با نام های دیگری از جمله توری تاشو و توری آکاردئونی در بازار موجود می باشد. توری های پلیسه قابلیت انعطاف پذیری فوق العاده ای دارند و این ویژگی (متحرک بودن) سبب باز و بسته شدن راحت این توری ها در قاب آلومینیومی میشود. درحالی که توری های ثابت فقط هنگام شستشو و نظافت از فریم خود جدا می شوند.
نصب توری پلیسه ای

این توری در دو نوع افقی و عمودی تولید می شود. به طور معمول توری های عمودی برای پنجره هایی نیمه و کوتاه تر تناسب بیشتری دارد و توری پلیسه ای افقی بر روی پنجره های بزرگ و با ارتفاع زیاد نصب می شود. قابلیت جع شدن این پرده زیبا موجب شده تا توری تاشو هم به نام های آن اضافه شود. اگر چه توری متحرک و جمع شونده است اما فریم و قاب توری کاملا ثابت و بدون حرکت است. توری های لولایی تفاوت زیادی با این توری های مدرن دارند.، فریم پلیسه ای روی انواع پنجره ها قابل نصب از سمت راست یا چپ است. به این ترتیب امکان انتخاب با توجه به سلیقه و قابلیت دسترسی برای نظافت، بیشتر است. سرویس نصب توری پلیسه ای در همه مناطق تهران به صورت دائمی و همه فصول سال فعال است.
عوامل موثر بر قیمت توری پلیسه
  • متراژ و اندازه قاب پنجره 
از مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت توری پلیسه ای ابعاد چارچوب در و پنجره است. همچنین ممکن است نوع و جنس پنجره بر سهولت نصب توری اثر بگذارد و در مواردی سختی کار را بالا ببرد. این موارد در زمان مراجعه نصاب برای بازدید، برآورد قیمت توری پلیسه و اندازه ‌زدن چهارچوب‌‌ها مطرح شده و به میزان زیادی از بالا رفتن زمان کار نصب خواهد کاست.
برای داشتن برآورد بهتری از قیمت توری پلیسه پنجره دوجداره در هنگام ثبت سفارش تصاویری از پنجره‌‌های خود برای متخصص ارسال کنید. حتی می‌توانید به منظور صرفه‌جویی در زمان و سریع‌ پیش رفتن کار، با راهنمایی متخصص اندازه‌ زدن پنجره‌‌ها را خودتان انجام دهید. در این صورت راحت‌تر می‌توانید قیمت توری پلیسه را تخمین بزنید.
  • تعداد پنجره 
واضح است که هر چه تعداد پنجره‌ها بیشتر باشد قیمت توری پلیسه افزایش می‌یابد اما این نکته را هم در نظر داشته باشید که در صورتی که نصب توری پنجره همه واحدهای یک ساختمان انجام شود احتمالا شامل تخفیف مطلوبی در قیمت توری پلیسه پنجره دوجداره برای همه واحدها می‌شود. نصب توری برای پنجره‌های تمامی واحدهای ساختمان، علاوه بر پایین آوردن قیمت توری پلیسه ای برای پنجره‌ تک، بر هزینه‌های حمل و نقل و ایاب و ذهاب هم اثر می‌گذارد و باعث می‌شود که هزینه‌ها سرشکن شوند.
  • متریال به کار رفته 
جنس توری و متریال به کار رفته در آن نیز از عوامل موثر بر قیمت توری پلیسه ای محسوب می‌شود. برندهای متنوعی اقدام به تولید توری کرده‌‌اند، طبیعی است که هر چه مواد اولیه از کیفیت بیشتری برخوردار باشد، قیمت توری پلیسه نیز بالاتر خواهد رفت. برای بسیاری از پنجره‌های دوجداره می‌توان از توری پلیسه ای بین دو پنجره که ظاهر جذابی نیز دارند، استفاده کرد. قیمت توری پلیسه پنجره دوجداره نیز بر اساس تعداد و اندازه پنجره‌ها تعیین می‌شود.
در برخی موارد به منظور نصب راحت‌تر و جدا شدن آن از توری پلیسه ای مگنتی استفاده می‌شود. قیمت توری پلیسه مگنتی نیز به برند توری و شرایط نصب و متراژ آن بستگی دارد
  • حمل و نقل 
از دیگر عوامل موثر بر قیمت توری پلیسه ای می‌توان به حمل و نقل و مسافت و هزینه ارسال اشاره کرد. بدیهی است که هر چه مسافت شما با مرکز خریداری و نصب توری بیشتر باشد، قیمت توری پلیسه نیز افزایش خواهد یافت. همچنین هزینه ایاب و ذهاب نصاب توری نیز عاملی تعیین‌کننده است.