کلیدستان

نسخه‌ی کامل: آبسردکن استیل نگیر تک شیر فشاری صنعتی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
آبسردکن استیل تک شیر : آبسردکن های صنعتی از تجهیزات ضروری آشپزخانه های صنعتی، رستوران و کافی شاپ ها هستند که در اماکن عمومی، مساجد، رستوران ها و همچنین کافه رستوران ها بسیار کاربرد دارند. بدنه و مخزن آبسردکن های صنعتی تمام استیل میباشند که از مقاومت بالایی برخوردار هستند؛ به همین خاطر زنگ نمی زنند و طول عمر بالایی دارند. جنس استیل این آبسردکن ها از جنس نگیر و ضد آهنربا می باشد. این دستگاه ها با توجه به سبک و نوع نیاز شما در انواع تک شیر، دو شیر، سه شیر، چهار شیر و حتی در تعداد بیشتر تولید و عرضه میشوند. فروشگاه گوارنوش عرضه کننده انواع آبسردکن های صنعتی و اداری با قیمت عمده است. جهت خرید دستگاه آبسردکن در نوع صنعتی و اداری به فروشگاه گوارنو مراجعه کنید.
آبسردکن صنعتی تمام استیل تک شیر فشاری نگیر
 تک شیر تمام استیل نگیر دارای موتور ¼ با برند subcool و ۱سال گارانتی که برای مکان هایی همچون کافه رستوران ها، رستوران ها و آشپزخانه های کوچک کاربرد دارد. مخزن این دستگاه از جنس استیل با گنجایش ۳۰ لیتر است. این دستگاه از آنجا که از جنس استیل نگیر می باشد در دراز مدت زنگ نمی زند و در شرایط آب و هوایی مختلف بسیار مقاوم است. عملکرد و نوع کارکرد این آبسردکن کاملا اتوماتیک بوده و به لوله کشی و برق شهری متصل میشود. از دیگر مزایای این دستگاه این است که میزان دمای آب خروجی و قدرت موتور آن قابلیت تنظیم دارد. علاوه بر این جهت افزایش راندمان دستگاه، شیر آبسردکن های صنعتی از نوع ضد چکه می باشند.
قیمت آبسردکن استیل تک شیر صنعتی
قیمت آبسردکن های تمام استیل صنعتی به تعداد شیر، ابعاد و قدرت موتور آن بستگی دارد که قیمت مدل تک شیر آن نسبت به دو، سه و چهر شیر آن پایین تر و مناسب تر است. برای خرید آبسردکن می‌بایست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید و سفارش خود را ثبت کنید و از زمان سفارش تا تحیل ۱ الی ۵ روز زمان لازم است:
آیا به مشاوره رایگان پیش از خرید نیاز دارید؟
برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی و خانگی و اطلاع از قیمت با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.
https://govarnosh.ir/product/%d8%a2%d8%a...%aa%db%8c/