کلیدستان

نسخه‌ی کامل: هزینه خرید میلگرد
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
هزینه خرید میلگرد 

[عکس: a1a2a3a4-600x300.jpg]
هزینه خرید میلگرد از این نظر در صنعت آهن قابل توجه می باشد که میلگرد در صنعت ساختمان سازی کاربردهای زیادی دارد. اندازه میلگرد برای اهداف کاری متفاوت، تنوع بالایی دارد.
برای خرید آگاهانه در زمینه میلگرد حتماً باید اطلاعات کافی را در این زمینه در دست داشته باشید. چرا که باعث می شود خرید شما آگاهانه و درست باشد. از آنجا که کاربردهای انواع میلگرد در صنایع مختلف و ساختمان سازی بسیار گسترده است، حتماً باید بدانید که برای چه هدفی نیاز به خرید چه نوع میلگردی دارید.

جنس پایه ای میلگرد از فولاد است. سطح مقطع دایره ای شکل دارد. در دو نوع ساده و آجدار تولید می شوند که هرکدامشان مشخصه های منحصر بفرد خود را دارند .

میلگرد های ساده همانطور که از نامشان پیداست سطحشان صاف است. میلگرد های آجدار نیز مانند نامی که برایشان انتخاب کرده اند ،سطحشان از آج هایی تشکیل شده است که این آج ها نیز به شکل های مختلفی بر روی میلگرد قرار می گیرند که نوعشان را از همدیگر متمایز می سازد.

کارخانه های تولید کننده میلگرد ساده و آجدار در ایران کارخانه های ذوب آهن اصفهان، نوین متین، کویر کاشان، حسن رود، فولاد پارس و غیره هستند.

میلگردها در سایزهای مختلفی ساخته می شوند که این سایز ها بسته به کاربردهای مورد نظر، برایشان تعریف شده است. قطر این میلگردها از 6 تا 60 میلیمتر متفاوت است .
استحکام میلگرد ها، بر روی کاربردشان تاثیر بسزایی دارد که رابطه مستقیمی با میزان قطر میلگردها دارد. قطر های بین 6 تا 30 میلیمتر بیشتر مورد معامله قرار می گیرند و برای خرید یا سفارش قطرهای بالاتر باید با فروشندگان انواع میلگرد ساده صحبت کنید و قیمت میلگرد ساده را از آنها بخواهید.

نحوه خرید میلگرد
همانطور که در مطالب عنوان گردید، قبل از خرید میلگرد حتماً درباره قیمت میلگرد و کاربردهای انواع میلگرد تحقیق کنید و بدانید که دقیقاً برای چه کاربردی به سراغ میلگرد ساده یا آجدار می روید.
میزان تناژ درخواستی خود را برای درج در پیش فاکتور حتما از قبل مشخص نمایید.


نقل قول:برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت روز انواع میلگرد، با کارشناسان فروش در آهن فروش تماس حاصل بفرمایید و درباره قیمت انواع میلگرد ساده و آجدار مشاوره رایگان دریافت کنید.