کلیدستان

نسخه‌ی کامل: شیر ظرفشویی دوکاره کی دبلیو سی kwc مدل زو zoe
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
یکی از راه های داشتن خانه ای زیبا و لوکس، استفاده از شیرآلات با کیفیت با ظاهری چشم نواز است. شیر ظرفشویی دوکاره کی دبلیو  kwc مدل زو بسیار زیبا، پر کاربرد و لوکس می باشد که علاوه بر داشتن شیر جداگانه برای شیر آب معمولی، همزمان قابلیت استفاده بعنوان شیر برداشت اهرمی دستگاه تصفیه آب را دارد.
برند معتبر کی دبلیو سی سازنده انواع شیرآلات بهداشتی (ساختمانی و صنعتی) است که در ساخت محصولات از از بهترین نوع آلیاژ استفاده می کند به همین دلیل این محصولات طول عمر بالاییی دارند و با گذشت زمان کیفیت خود را از دست نمی دهند. شیر ظرفشویی دوکاره کی دبلیو سی kwc مدل زو zoe یکی از بهترین شیرآلات مخصوص آشپزخانه است که بسیار پرطرفدار می باشد، در ادامه به معرفی این محصول می پردازیم .

شیر ظرفشویی کی دبلیو سی kwc مدل زو zoe
شیرآلات کی دبلیو سی مدل زو از سری شیرآلات پرطرفدار این برند معتبر می باشند. شیر ظرفشویی دوکاره کی دبلیو سی دو منظور  در دو حالت استفاده می شود، بدین صورت که اگر با کمی دقت مشاهده کنید، متوجه خواهید شد که این محصول دارای دو عدد دسته شیر برداشت اهرمی است که یک شیر برای آب تصفیه شده است و شیر دیگر برای آب معمولی است. کسانی که ببا نصب دستگاه تصفیه آب قصد استفاده از شیر برداشت جداگانه را ندارند می توانند از این شیر ظرفشویی استفاده کنند. آبکاری شیرالات KWC مدل زو zoe بسیار با کمال دقت انجام شده و در ساخت بدنه آن از آلیاژ برنج استفاده شده است تا با گذشت زمان، کیفیت و زیبایی ظاهر خود را از دست ندهد. محصولات برند کی دبلیو سی kwc دارای پنج ۵ سال ضمانت اصالت و خدمات پس از فروش در سراسر کشور می باشد.


مشخصات شیر ظرفشویی دوکاره kwc مدل زو zoe
مدل محصول: شیر ظرفشویی زو zoe دوکاره کروم
دارای کاتریج ساخت کشور سوئیس
دارای علم با چرخش ۳۶۰ درجه
کیفیت بالا در آبکاری محصول
استفاده از آلیاژ برنج در ساخت بدنه
شلنگ پیستوار ultra-out ساخت اسپانیا
دارای دو عدد اهرم برداشت، یک اهرم برای برداشت آب تصفیه شده و دیگری برای برداشت آب معمولی

خرید شیر ظرفشویی دوکاره کی دبلیو سی گوارنوش