کلیدستان

نسخه‌ی کامل: خرید سیستم ماینینگ
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
خرید سیستم ماینینگ
خرید سیستم ماینینگ در این مقاله سعی داریم با بررسی ارز دیجیال معروف (بیت کوین ) آشنا شویم و نحوه استخراج این نوع ارز با بهترین دستگاه های asic  و با بررسی این نوع دستگاه های  بهترید دستگاه ماینینگ را خرید بکنیم
خرید سیستم ماینینگ
بررسی بیت کوین یک ارز دیجیتالی غیر متمرکز است که می توانید مستقیماً بدون واسطه مانند بانک خرید ، فروش و مبادله کنید. ساتوشی ناکاموتو ، خالق بیت کوین ، در ابتدا نیاز به “یک سیستم  الکترونیکی مبتنی بر اثبات رمزنگاری به جای اعتماد” را توصیف کرد.
[img=0x0]https://asratrade.com/mag/wp-content/uploads/2021/09/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%DB%8C%D9%86%DA%AF.jpg[/img]
خرید سیستم ماینینگ

بیت کوین یک ارز دیجیتال غیر متمرکز :
تک تک معاملات بیت کوین که تا کنون انجام شده است در یک دفتر کل عمومی برای همه در دسترس است و معاملات را معکوس سخت و جعلی را دشوار می کند. این از نظر طراحی: از نظر  غیرمتمرکز ، بیت کوین ها توسط دولت یا هیچ موسسه صادر کننده پشتیبانی نمی شوند و هیچ چیز نمی تواند ارزش آنها را تضمین کند ، به جز اثبات پخته شده در قلب سیستم.
آنتون موزگووی مدیر عامل شرکت هولی هلد می گوید:
آنتون موزگووی ، بنیانگذار و مدیرعامل  خدمات مالی دیجیتال هولی هلد می گوید: “دلیل ارزش پول این است که ما به عنوان مردم تصمیم گرفتیم که ارزش طلا را داشته باشد.”
بررسی افزایش بیت کوین
از زمان عرضه عمومی آن در سال ۲۰۰۹ ، ارزش بیت کوین به طور  افزایش یافته است. هرچند زمانی این سکه زیر ۱۵۰ دلار برای هر سکه فروخته می شد ، اما از ۱ مارس ۲۰۲۱ ، اکنون یک بیت کوین تقریباً ۵۰،۰۰۰ دلار فروخته می شود.
از آنجا که عرضه آن محدود به ۲۱ میلیون سکه است ، بسیاری انتظار دارند که قیمت آن با گذشت زمان افزایش یابد ، به ویژه با توجه به سرمایه گذاران بزرگتر ، سرمایه گذاران نهادی با آن به عنوان نوعی طلای دیجیتالی رفتار می کنند تا از نوسانات بازار و تورم خرید سیستم ماینینگ جلوگیری کند.
بیت کوین چگونه کار می کند؟
بیت کوین بر اساس یک رکورد دیجیتالی توزیع شده به نام بلاک چین ساخته شده است. همانطور که از نامش پیداست ، بلاک چین مجموعه ای از داده های پیوندی است که از واحدهایی به نام بلوک تشکیل شده است که حاوی اطلاعات مربوط به هر تراکنش ، از جمله تاریخ و زمان ، ارزش کل ، خریدار و فروشنده و یک کد شناسایی منحصر به فرد برای هر صرافی است.
خرید سیستم ماینینگ ورودی ها به ترتیب زمان بندی شده و یک زنجیره دیجیتالی از بلوک ها ایجاد می کنند.
گفته استیسی هریس
استیسی هریس ، مشاور Pelicoin ، شبکه ای از خودپردازهای رمزنگاری شده ، می گوید: “هنگامی که یک بلاک به بلاک چین اضافه می شود ، برای هر کسی که مایل است آن را مشاهده کند در دسترس قرار می گیرد و به عنوان یک دفتر عمومی معاملات ارزهای رمزنگاری شده عمل می کند.”
بررسی بلاک چین
بلاک چین غیر متمرکز است ، به این معنی که توسط هیچ سازمانی کنترل نمی شود. بوچی اوکورو ، مدیرعامل و بنیانگذار صرافی ارزهای دیجیتال آفریقایی Quidax می گوید: “این مانند یک Google Doc است که هر کسی می تواند روی آن کار کند.” “هیچ کس مالک آن نیست ، اما هر کسی که پیوندی دارد می تواند در آن سهیم باشد. و همانطور که افراد مختلف آن را به روز می کنند خرید سیستم ماینینگ ، نسخه شما نیز به روز می شود. ”
الگریتم بیت کوین
در حالی که این ایده که هرکسی می تواند بلاک چین را ویرایش کند ممکن است خطرناک به نظر برسد ، اما در واقع آن چیزی است که بیت کوین را قابل اعتماد و امن می کند. برای اینکه بلاک تراکنش به بلاک چین بیت کوین اضافه شود ، باید توسط اکثریت دارندگان بیت کوین تأیید شود و کدهای منحصر به فرد مورد استفاده برای تشخیص کیف پول و معاملات کاربران باید با الگوی رمزگذاری مناسب مطابقت داشته باشد.
بررسی کد ها امنیتی ارز بیت کوین
این کدها اعداد طولانی و تصادفی هستند ، بنابراین تولید آنها به طرز فریبکاری بسیار دشوار است. به گفته برایان لوتی از Crypto Aquarium ، در واقع ، یک کلاهبردار که کد کلید کیف پول بیت کوین شما را حدس زده است تقریباً برابر است با کسی که 9 بار متوالی در قرعه کشی Powerball برنده شده است.
خرید سیستم ماینینگ  این سطح از کدهای تأیید بلاکچین تصادفی آماری ، که برای هر تراکنش مورد نیاز است ، خطر انجام معاملات کلاهبردار بیت کوین را تا حد زیادی کاهش می دهد.
استخراج بیت کوین چگونه کار می کند؟
استخراج بیت کوین فرآیند افزودن تراکنش های جدید به بلاک چین بیت کوین است. کار سختی است افرادی که استخراج بیت کوین را انتخاب می کنند از فرایندی به نام اثبات کار استفاده می کنند و از رایانه ها برای حل معماهای ریاضی که تراکنش ها را تأیید می کند ، خرید سیستم ماینینگ استفاده می کنند.
بررسی کد های استخراج شده توسط ماینر ها
کد بیت کوین برای ترغیب ماینرها به ادامه مسابقه برای حل معماها و پشتیبانی از سیستم کلی ، به ماینرها بیت کوین جدید پاداش می دهد. اوکورو می گوید: “اینگونه است که سکه های جدید ایجاد می شود” و تراکنش های جدید به بلاک چین اضافه خرید سیستم ماینینگ می شود.
تاریخچه استخراج بیت کوین
در روزهای اولیه ، برای یک فرد عادی امکان استخراج بیت کوین وجود داشت ، اما دیگر اینطور نیست. کد بیت کوین به گونه ای نوشته شده است که حل معماهای خود را با گذشت زمان چالش برانگیزتر کرده و به منابع محاسباتی بیشتری نیاز داشته باشد. امروزه برای موفقیت در استخراج بیت کوین به کامپیوترهای قدرتمند و دسترسی به حجم عظیمی از برق ارزان نیاز است.
[img=0x0]https://asratrade.com/mag/wp-content/uploads/2021/09/%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE%DA%86%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%B1%D8%A7%D8%AC-%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D9%88%DB%8C%D9%86.jpg[/img]
تاریخچه استخراج بیت کوین

بررسی ایتخراج بیت کوین ها
همچنین استخراج بیت کوین نسبت به گذشته هزینه بالایی  دارد و جبران افزایش هزینه های محاسباتی و الکتریکی را حتی سخت تر می کند. فلوری مارکز ، بنیانگذار BlockFi ، یک شرکت مدیریت ثروت رمزنگاری ، می گوید: “در سال 2009 ، هنگامی که این فناوری برای اولین بار به بازار آمد ، هر بار که یک مهر دریافت می کردید ، مقدار بسیار بیشتری بیت کوین نسبت به امروز دریافت می کردید.”
خرید سیستم ماینینگ معاملات روز به روز بیشتر می شود [بنابراین ،] مبلغی که برای هر تمبر دریافت می کنید کمتر و کمتر است. ” تا سال ۲۱۴۰ ، تخمین زده می شود که همه بیت کوین ها وارد گردش شده اند ، به این معنی که استخراج سکه جدیدی منتشر نمی کند و در عوض ماینرها ممکن است
نحوه استفاده از بیت کوین
در ایالات متحده مردم بطور کلی از بیت کوین به عنوان سرمایه گذاری جایگزین استفاده می کنند و به تنوع سبد سهام جدا از سهام و اوراق قرضه کمک می کنند. همچنین می توانید از بیت کوین برای خرید استفاده کنید ،خرید سیستم ماینینگ  اما تعداد فروشندگانی که این ارز رمزنگاری شده را می پذیرند هنوز محدود است.
مانند شرکت های بزرگ Overstock ، AT&T و Twitch.
شرکت های بزرگی که بیت کوین می پذیرند عبارتند از Overstock ، AT&T و Twitch. همچنین ممکن است متوجه شوید که برخی خرده فروشان محلی کوچک یا وب سایت های خاص بیت کوین می گیرند ، اما باید کمی حفاری کنید.
بررسی شرکت PayPal در ارز دجیتال
خرید سیستم ماینینگ با این وجود ، PayPal اعلام کرده است که ارزهای رمزپایه را به عنوان منبع تامین مالی خریدها در سال جاری فعال می کند و خریدها را با تبدیل خودکار دارایی های رمزنگاری شده به ارز فیات برای کاربران تأمین می کند.
اسپنسر مونتگومری ، بنیانگذار Uinta Crypto Consulting می گوید:
خرید سیستم ماینینگ  “آنها ۳۴۶ میلیون کاربر دارند و با ۲۶ میلیون تاجر ارتباط دارند.” “این بزرگه.”
روش استفاده بیت کوین :
همچنین می توانید از سرویسی استفاده کنید که به شما امکان می دهد کارت اعتباری را به حساب رمزنگاری خود متصل کنید ، به این معنی که می توانید از بیت کوین به همان روشی که از کارت اعتباری استفاده می کنید استفاده کنید. این همچنین به طور کلی شامل یک ارائه دهنده مالی است که بلافاصله بیت کوین شما را به دلار تبدیل می کند.
مونتگومری می گوید:
خرید سیستم ماینینگ “Crypto.com و CoinZoom دو سرویس هستند که در ایالات متحده مقررات دارند.”
نکته :
در کشورهای دیگر – به ویژه کشورهایی که ارزهای ثابتی کمتری دارند – مردم گاهی اوقات به جای پول خود از ارز رمزنگاری شده استفاده می کنند.
مونتگومری می گوید:
“بیت کوین فرصتی را برای مردم فراهم می کند تا بدون اتکا به ارز مورد حمایت دولت ، ارزش خود را ذخیره کنند.” “این به مردم این امکان را می دهد که در بدترین سناریو محافظت کنند. شما در حال حاضر افرادی را در کشورهایی مانند ونزوئلا ، آرژانتین ، زیمبابوه می بینید – در کشورهایی که بدهی زیادی دارند ، بیت کوین از جذابیت فوق العاده ای برخوردار است.
خرید سیستم ماینینگ “گفته می شود ، وقتی از بیت کوین به عنوان یک ارز استفاده می کنید ، نه یک سرمایه گذاری ، در ایالات متحده ، باید از پیامدهای مالیاتی خاصی آگاه باشید.
نحوه خرید بیت کوین
اکثر مردم بیت کوین را از طریق صرافی ها مانند Coinbase خریداری می کنند. مبادلات به شما امکان خرید ، فروش و نگهداری ارزهای رمزنگاری شده را می دهد و راه اندازی حساب مشابه افتتاح حساب کارگزاری است – شما باید هویت خود را تأیید کرده و خرید سیستم ماینینگ نوعی منبع تأمین مالی مانند حساب بانکی یا کارت بدهی ارائه دهید.
مبادلات ارز های دیجیتال :
مبادلات عمده شامل Coinbase ، Kraken و Gemini است. همچنین می توانید بیت کوین را از بروکرهایی مانند Robinhood خرید سیستم ماینینگ خریداری کنید.
بررسی کیف پول دیجیتال :
صرف نظر از جایی که بیت کوین خود را خریداری می کنید ، به کیف پول دیجیتالی نیاز دارید که آن را ذخیره کنید. این ممکن است چیزی باشد که به آن کیف پول گرم یا کیف پول سرد می گویند. یک کیف پول داغ
خرید سیستم ماینینگ  (که به آن کیف پول آنلاین نیز گفته می شود) توسط یک صرافی یا ارائه دهنده در ابر ذخیره می شود. ارائه دهندگان کیف پول آنلاین شامل Exodus ، Electrum و Mycelium هستند.
 کیف پول سرد
(یا کیف پول موبایل) یک دستگاه آفلاین است که برای ذخیره بیت کوین استفاده می شود و به اینترنت متصل نیست. برخی از گزینه های کیف پول تلفن همراه شامل Trezor و Ledger هستند.
[img=0x0]https://asratrade.com/mag/wp-content/uploads/2021/09/%DA%A9%DB%8C%D9%81-%D9%BE%D9%88%D9%84-%D8%B3%D8%B1%D8%AF.jpg[/img]
کیف پول سرد

چند نکته مهم در مورد خرید بیت کوین:
در حالی که بیت کوین گران است ، شما می توانید بیت کوین کسری را از برخی فروشندگان خریداری کنید. همچنین باید به دنبال هزینه هایی باشید که به طور کلی درصد کمی از مبلغ معامله رمزنگاری شده شما هستند اما می توانند خریدهای اندک دلاری را جمع کنند. سرانجام ، توجه داشته باشید که خرید بیت کوین مانند بسیاری از خریدهای سهام دیگر به طور لحظه ای انجام نمی شود.
خرید سیستم ماینینگ از آنجا که معاملات بیت کوین باید توسط ماینرها تأیید شود ، ممکن است حداقل ۱۰ تا ۲۰ دقیقه طول بکشد تا خرید بیت کوین خود را در حساب خود مشاهده کنید.
نحوه سرمایه گذاری در بیت کوین
مانند سهام ، می توانید بیت کوین را به عنوان سرمایه گذاری خریداری کرده و نگه دارید.خرید سیستم ماینینگ  حتی اکنون می توانید این کار را در حساب های ویژه بازنشستگی به نام IRA بیت کوین انجام دهید.
بررسی سرمایه گذاری بیت کوین
صرف نظر از اینکه کجا بیت کوین خود را انتخاب می کنید ، فلسفه مردم در مورد نحوه سرمایه گذاری در آن متفاوت است: برخی خرید می کنند و در بلند مدت نگه می دارند ، برخی خرید می کنند و قصد دارند بعد از افزایش قیمت بفروشند ، و برخی دیگر بر کاهش قیمت آن شرط می بندند. قیمت بیت کوین در طول زمان نوسانات قیمتی زیادی را تجربه کرده است و تنها در سال ۲۰۲۰ تا ۵،۱۶۵ دلار و تا ۲۸،۹۹۰ دلار افزایش یافته است.
مارکز می گوید:
“من فکر می کنم در برخی نقاط ، مردم ممکن است از بیت کوین برای پرداخت هزینه ها استفاده کنند ، اما حقیقت این است که این دارایی ای است که به نظر می رسد برای مدتی نسبتاً سریع ارزش آن افزایش می یابد.خرید سیستم ماینینگ  “پس چرا باید چیزی را بفروشید که سال آینده بسیار بیشتر از امروز ارزش داشته باشد؟ اکثر افرادی که آن را نگه می دارند سرمایه گذاران بلند مدت هستند. ”
و همچنین :
مصرف کنندگان همچنین می توانند با خرید سهام Grayscale Bitcoin Trust (GBTC) در صندوق سرمایه گذاری مشترک بیت کوین سرمایه گذاری کنند ، اگرچه در حال حاضر فقط برای سرمایه گذاران معتبر که حداقل 200،000 دلار درآمد دارند یا دارایی خالص حداقل 1 میلیون دلار است ، باز است.خرید سیستم ماینینگ  این بدان معناست که اکثر آمریکایی ها قادر به خرید آن نیستند. در کانادا ، سرمایه گذاری متنوع در بیت کوین در حال دسترسی بیشتر است.
هدف بیت کوین در نوع سرمایه گذاری :
در فوریه 2021 ، هدف بیت کوین ETF (BTCC) به عنوان اولین ETF بیت کوین در جهان معامله شد و Evolve Bitcoin ETF (EBIT) نیز توسط کمیسیون اوراق بهادار انتاریو تأیید شد. سرمایه گذاران آمریکایی که به دنبال بیت کوین یا قرار گرفتن در معرض بیت کوین هستند ممکن است ETF های بلاک چین را که روی فناوری ارزهای رمزنگاری شده سرمایه گذاری می کنند ، خرید سیستم ماینینگ در نظر بگیرند.
با این حال ، یک نکته مهم:
در حالی که صندوق های مبتنی بر رمزنگاری ممکن است به دارایی های رمزنگاری تنوع ببخشند و ریسک را اندکی کاهش دهند ، اما همچنان ریسک قابل ملاحظه ای دارند و هزینه های بسیار بالاتری از صندوق های شاخص گسترده با سابقه بازده ثابت دریافت می کنند. سرمایه گذارانی که به دنبال افزایش ثروت به طور پیوسته هستند ، ممکن است صندوق های متقابل و مبادله ای مبتنی بر شاخص (ETF) را انتخاب کنند.
آیا باید بیت کوین خرید؟
به طور کلی ، بسیاری از کارشناسان مالی از تمایل مشتریان خود برای خرید ارز رمزنگاری شده حمایت می کنند ، اما آنها آن را توصیه نمی کنند مگر اینکه مشتریان علاقه ای نشان دهند. یان هاروی ، یک برنامه ریز مالی معتبر می گوید: “بزرگترین نگرانی ما این است که اگر کسی می خواهد در زمینه ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کند و سرمایه گذاری که انتخاب می کند
خرید سیستم ماینینگ خوب عمل نمی کند ، و ناگهان نمی تواند فرزندان خود را به دانشگاه بفرستد.” (CFP) در شهر نیویورک. “پس ارزش ریسک کردن را نداشت.”
عملکرد ارز های رمز نگاری شده
ماهیت سوداگری ارزهای رمزنگاری شده باعث می شود برخی برنامه ریزان آن را برای سرمایه گذاری “جانبی” مشتریان توصیه کنند. اسکات همل ، CFP در دالاس می گوید: “برخی آن را یک حساب وگاس می نامند.” “بیایید این موضوع را از چشم انداز بلند مدت واقعی خود دور کنیم ، مطمئن شویم که بخش بزرگی از مجموعه شما نخواهد شد.”
نحوه خرید بیت کوین به صورت سهام :
به معنای واقعی ، بیت کوین مانند یک سهام واحد است و مشاوران توصیه نمی کنند که بخش قابل توجهی از مجموعه خود را در هر شرکتی قرار دهید. حداکثر ، برنامه ریزان پیشنهاد می کنند که در صورت علاقه به بیت کوین بیش از ۱ تا ۱۰ درصد قرار ندهید. هامل می گوید: “اگر این یک سهام بود ، هیچگاه بخش قابل توجهی از سبد خود را به آن اختصاص نمی دادید.”
۱۰ نرم افزار برتر استخراج بیت کوین برای مبتدیان
  1. CGMiner
CGMiner که به طور گسترده ای به عنوان بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین موجود در بازار شناخته می شود ، به دلیل تنوع زیاد ، یکی از بازیگران کلیدی بوده است. این منبع باز است و به زبان C نوشته شده است ، بر روی Mac ، Windows و Linux اجرا می شود و با سه نوع سخت افزار ماینینگ سازگار است: GPU ، FPGA و ASIC.
خرید سیستم ماینینگ  جدا از آن ، CGMiner مزایای دیگری مانند تشخیص پیشرفته بلوک های جدید ، قابلیت های رابط از راه دور و قابلیت مقیاس بندی به میزان هش در هر اندازه با صفر تاخیر را ارائه می دهد.
  1. ECOS
ECOS در سال 2017 تأسیس شد و امروزه یکی از بهترین ارائه دهندگان ماینینگ ابری است. این شرکت در منطقه آزاد اقتصادی راه اندازی شد و اولین ارائه دهنده ماینینگ ابری است که در وضعیت قانونی فعالیت می کند. بیش از 90،000 کاربر از سراسر جهان از خدمات خود استفاده می کنند.
خرید سیستم ماینینگ علاوه بر این ، ECOS همچنین یک پلت فرم سرمایه گذاری تمام عیار است ، به این معنی که بیش از خدمات معدن ارائه می دهد. همچنین کیف پول ، مبادله ، سبد سرمایه گذاری و پس انداز را در بستر آن برای دانلود در App Store یا Google Play پیدا خواهید کرد.
  1. BFGMiner
BFGMiner که در سال 2012 توسط Luke Dashjr توسعه یافته راه اندازی شد ، به کاربران اجازه می دهد تا دمای سخت افزار را رصد کرده ، موضوعات بیکار را شناسایی و شروع کرده و دکل ها را از راه دور مدیریت کنند. به همین دلیل ، هنگامی که صحبت از سفارشی سازی می شود ، خود را در رده بالای نرم افزار استخراج قرار داده است. در حالی که BFGMiner در ابتدا برای افزودن پشتیبانی FPGA به معدنچی GPU محبوب در زمان توسعه ایجاد شد ، این نرم افزار فقط با FPGA و ASIC سازگار است.
خرید سیستم ماینینگ  با این حال ، این نرم افزار به زبان C نوشته شده است و بر روی دستگاه های لینوکس ، مک و ویندوز اجرا می شود و حتی گزینه ای برای نصب بر روی رزبری پای ارائه می دهد.
  1. BeMine
خرید سیستم ماینینگ BeMine از اوایل سال 2018 ، سال تأسیس ، خدمات خود را در روسیه و کشورهای مستقل مشترک المنافع ارائه می دهد. BeMine یکی از اولین پیشگامان اشتراک گذاری ابری استخراج کنندگان ASIC بود که با بیش از 70،000 پوند بر ثانیه در ایرکوتسک ، مسکو ، منطقه چلیابینسک ، سیبری ، آلماتی و قزاقستان فعالیت می کرد.
خرید سیستم ماینینگ  آنها به طور مداوم در حال گسترش هستند. BeMine مراکز داده روسی و همچنین ماینرها و افرادی را که مایل به مشارکت در ارزهای رمزنگاری شده در سراسر جهان هستند ، متحد می کند.
  1. EasyMiner
خرید سیستم ماینینگ EasyMiner یک ارتقاء نرم افزار نمای باز مبتنی بر GUI برای نرم افزارهای استخراج مانند CGMiner و BFGMiner است. ارتقاء به شما یک رابط کاربری تمیز می دهد و می تواند با کیف پول رمزنگاری شده شما ادغام شود. همچنین به شما امکان می دهد ارزهای رمزنگاری شده مختلفی مانند بیت کوین ، لایت کوین و سایر موارد را استخراج کنید ، اما فقط با سیستم عامل ویندوز و سخت افزار استخراج ASIC.
  1. EasyMiner
خرید سیستم ماینینگ EasyMiner یک جایگزین کاربرپسند برای معدنچیانی است که از تجهیزات معدنی متداول خط فرمان استفاده نمی کنند. همچنین با این برنامه نمایی گرافیکی از اعداد و نتایج خود دریافت خواهید کرد که در واقع می تواند بسیار مفید باشد. این نرم افزار استخراج بیت کوین برای ماینرهایی که می خواهند همزمان Litecoin و Bitcoin را استخراج کنند ایده آل است. هنگامی که برای اولین بار فعال می شود ، EasyMiner بلافاصله به حالت “MoneyMaker” می رود.
خرید سیستم ماینینگ این به طور خودکار یک کیف پول Litecoin ایجاد می کند و استخراج را در استخر خصوصی با استفاده از CPU دستگاه شما شروع می کند.
  1. BitMinter
خرید سیستم ماینینگ مانند EasyMiner ، BitMiner نیز یک نرم افزار استخراج منبع باز مبتنی بر GUI است. می توانید آن را روی اکثر رابط های نرم افزاری اصلی مانند Windows ، Mac و Linux اجرا کنید. همچنین با سخت افزارهای استخراج مانند GPU ، FPGA و ASIC سازگار است. برای استخراج بیت کوین با BitMinter ، باید بخشی از استخر استخراج آن باشید – که بیش از 450،000 عضو ثبت شده دارد و از سال 2001 در حال افزایش است.
خرید سیستم ماینینگ BitMinter از شما می خواهد قبل از استفاده از نرم افزار به استخر استخراج بپیوندید زیرا آنها می خواهند کار را آسان تر کنند تا کاربرانشان بتوانند بیت کوین را استخراج کرده و سود بیشتری دریافت کنند.
  1. Kryptex Miner
خرید سیستم ماینینگ Kryptex Miner در حالی که یک سیستم اختصاصی ویندوز است ، می تواند سودآورترین سکه را به راحتی تشخیص دهد. این دستگاه قادر است محاسبات پیچیده توزیع شده رمزنگاری شده را به راحتی اجرا کند. برای مبتدیان ، این پلتفرم به دلیل رابط کاربر پسند و دستورالعمل های مناسب برای شروع بسیار توصیه می شود. همچنین لازم به ذکر است که با Kryptex ، می توانید استخراج را از راه دور از هر مکانی کنترل کنید.
  1. کودو ماینر
خرید سیستم ماینینگ Cudo Miner ، به زبان ساده ، جانور مطلق یک برنامه است. این یک GPU و ماینر CPU کامل است که امکان پشتیبانی از چندین الگوریتم را فراهم می کند. این یک پلتفرم استخراج ارز رمزنگاری شده است که راه اندازی آن آسان است و بسیار سودآور است ، با ویژگی هایی که در سایر نرم افزارهای معدنی برجسته قابل مشاهده نیست.
خرید سیستم ماینینگ سرویس هایی مانند کنترل از راه دور و قابلیت ردیابی پیشرفته که به صاحب حساب اجازه می دهد تا معادن را غیرفعال کند ، نرخ هش را نمایش دهد ، درآمد ، آمار سلامت سخت افزار مانند وات و دما ، توصیه ها و معاملات از راه دور برخی از جدیدترین ویژگی های آن است.
  1. DiabloMiner
خرید سیستم ماینینگ DiabloMiner از چارچوب OpenCL برای انجام سریع محاسبات هش و پشتیبانی از تعداد نامحدود استخرهای استخراج برای کاربران خود استفاده می کند. نرم افزار استخراج با سخت افزار استخراج GPU سازگار است و بر روی Mac اجرا می شود ، اما اگر درایورهای Nvidia فعلی یا ATI Stream SDK 2.1 را دارید ، روی یک سیستم عامل شما همچنین می توانید استخراج انفرادی یا استخراج استخر را انجام دهید.
نتیجه
برای کسی که تازه شروع به کار با بیت کوین کرده است ، این می تواند بسیار دلهره آور باشد که منابع مالی خود را به بیرون ارائه دهد. این امر با یک آسیب پذیری همراه است که نمی دانیم آیا این طرح امکان پذیر است یا خیر و شما از زحمات خود بهره می برید – اما به همین دلیل است که از کمک گرفتن شرم آور نیست. با گنجاندن ساده نرم افزار استخراج بیت کوین در سفر خود ، به زودی در یک محل دفن زباله بیت کوین استخراج می شوید.
5 BEST Bitcoin Miner | سخت افزار ASIC
سخت افزار استخراج بیت کوین (ASIC) رایانه های بسیار تخصصی و قدرتمندی هستند که برای استخراج ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین استفاده می شوند. صنعت ASIC اکنون پیچیده تر و رقابتی تر شده است. بیت کوین در اصل کدگذاری شده بود که توسط CPU و نه GPU استخراج می شد.
خرید سیستم ماینینگ بعداً ، توسعه دهندگان بیت کوین تصمیم گرفتند از قدرت هش بیشتر GPU ها برای استخراج بیت کوین استفاده کنند. امروزه ، تمام مزارع استاندارد استخراج بیت کوین متشکل از ASIC ها هستند. در غیر این صورت ، هرگز سودآور نیست. شما می توانید سخت افزار استخراج بیت کوین را با توجه به نیازها و ظرفیت استخراج خود انتخاب کنید.
در زیر لیستی از سخت افزارهای برتر استخراج بیت کوین با ویژگی های محبوب و پیوندهای وب سایت آنها انتخاب شده است. این لیست شامل یکی از بهترین سخت افزارهای استخراج بیت کوین در بازار است.
1) Antminer S19
خرید سیستم ماینینگ Antminer S19 جدیدترین استخراج کننده ASIC بیت کوین از Bitmain است. اگر می توانید اینقدر ولتاژ برق داشته باشید ، باید آن را بخرید. واحدهای منبع تغذیه شامل خود ماینرها می شوند تا نیازی به سخت افزار جداگانه نداشته باشید.
آمار کلیدی:
 
  • H️ نرخ هش: 95 TH/s

  • مصرف برق: ۳۲۵۰ وات

  • هزینه هر کیلو وات بر ساعت در دلار: ۰.۱۲ دلار

  • مصرف برق: S19 با دمای 25 درجه سانتیگراد / 77 درجه فارنهایت 3250 وات قدرت می گیرد.

  • راه اندازی: راه اندازی S19 با استفاده از رابط کاربری MinerLink یک فرایند آسان است. تنها چیزی که نیاز دارید استخراج اطلاعات استخر برای شروع استخراج است.
دما:
خرید سیستم ماینینگ این استخراج کننده بیت کوین ASIC در محدوده دمایی 5-40 درجه سانتیگراد بهترین عملکرد را دارد. زیرزمین خشک مطمئناً مکان ایده آلی برای این محصول سخت افزاری دکل معدن است.
 Whatsminer M30S
خرید سیستم ماینینگ DragonX Whatsminer M30S یکی از بهترین سخت افزارهای استخراج ارزهای رمزنگاری شده است که نیازی به کامپیوتر یا نرم افزار جداگانه ندارد. این یک پورتال مدیریت وب داخلی را ارائه می دهد.
بررسی Whatsminer M30S
این سخت افزار ماینینگ حداکثر ولتاژ ورودی ۲۴۰ ولت و حداقل ولتاژ ورودی ۲۰۰ ولت را پشتیبانی می کند. این یکی از بهترین ماشین های استخراج بیت کوین است که ۱۸۰ روز ضمانت تولید کننده را ارائه می دهد. با این حال ، اگر آن را در ۲۰ روز بازگردانید ، ۴۰ درصد هزینه ذخیره مجدد از شما دریافت می شود.
آمار کلیدی:
  • H️ نرخ هش: 90TH/s (+/- 5)) (بستگی به سرمایش دارد.)

  •  مصرف برق: ۳۶۰۰ وات

  • هزینه هر کیلو وات بر ساعت در دلار: ۰.۱۲ دلار

  •  دما: WhatsMiner M30S بهترین عملکرد را بین -5 تا 35 درجه سانتیگراد دارد.

  •  منبع تغذیه: WhatsMiner M30S بیشتر از سری AntMiner S19 مصرف می کند و در تبدیل برق به بیت کوین کارآیی کمتری دارد. M30S هنگام کار تقریباً 83.0 دسی بل صدا تولید می کند.
 Bitmain Antminer S7
خرید سیستم ماینینگ Bitmain Antminer S7 یک تجهیزات کم هزینه استخراج بیت کوین است. این یکی از محبوب ترین سخت افزارهای استخراج بیت کوین است زیرا مصرف برق کمتری دارد. منبع تغذیه توصیه شده برای استفاده از S7 1600 وات است. این یکی از بهترین استخراج کنندگان بیت کوین موجود در بازار است.
 بررسی Bitmain Antminer S7
عملکرد این معدنچی ASIC بستگی به میزان اثربخشی دمای محیط و منبع تغذیه مورد استفاده در فرایند استخراج دارد. با این حال ، در دمای اتاق حدود 25 درجه سانتیگراد ، S7 حدود 1300 وات مصرف می کند.
چرا Bitmain Antminer S7
این یکی از بهترین ماشین های استخراج بیت کوین است که برای معدنچیانی که در آب و هوای سردتر فعالیت می کنند مناسب است ، زیرا هزینه های خنک کننده می تواند در مقایسه با مناطق گرمتر سودآوری قابل توجهی را کاهش دهد.
آمار کلیدی:
  • H️ نرخ هش: 2.7 Th/s

  • مصرف برق: ۶۹۷ وات + ۱۰ درصد

  •  دما: ۷۷.۰ درجه فارنهایت دمای محیط.

  •  بهره وری انرژی: 0.25 J / GH + 10

  •  منبع تغذیه: شامل نمی شود
 AntMiner L3+
خرید سیستم ماینینگ AntMiner L3+ یکی از سریعترین ماینرهای ASIC بیت کوین است که به صورت تجاری در بازار موجود است. دارای یک کنترل پنل داخلی است ، به این معنی که هیچ کامپیوتر میزبان جداگانه ای برای کار مورد نیاز نیست. AntMiner L3+ دارای اتصال PCI Express است و وزن آن حدود 13.23 پوند است.
آمار کلیدی:
  • H️ نرخ هش: 504MH/s ± 7

  •  منبع تغذیه: AntMiner APW3 ++ توصیه می شود.

  • نوع اتصال: PCI Express

  • وزن مورد: ۱۳.۲۳ پوند

  •  مصرف برق: 800W ± 10٪ (جداگانه فروخته می شود)
 Antminer D3
خرید سیستم ماینینگ AntMiner D3 یکی از بهترین تجهیزات استخراج بیت کوین است که همراه با ماینرهای Dash ASIC ارائه می شود. اکثر استخراج کنندگان ASIC Bitcoin از این سخت افزار برای استخراج سکه های اولیه ، تبدیل آنها به بیت کوین و افزایش سود استفاده می کنند. در این ASIC Bitcoin Miner ، همه اتصالات PCIe روی یک هش برد به PSU متصل هستند تا هش برد کار کند.
 بررسی Antminer D3
ابعاد این سخت افزار 320x130x190 میلی متر است ، و این امکان را برای شما فراهم می کند که هنگام اجرای چند ماینر به طور همزمان ، آرایش خوبی داشته باشید. این یکی از بهترین تجهیزات معدنی است که به طور گسترده برای استخراج سکه Dash ، استخراج رمزنگاری ، استخراج ابر ، استخرهای استخراج و غیره استفاده می شود.
آمار کلیدی:
  • H️ نرخ هش: 19.3 GH/s (تغییرات می تواند به علاوه یا منفی 5 باشد.)

  • مصرف برق: ۱۲۰۰ وات (در دیوار ، با کارایی ۹۳٪ ، دمای ۲۵ درجه سانتی گراد.

  • خرید سیستم ماینینگ  بهره وری انرژی: 0.25 J / GH + 10٪ (با منبع تغذیه موجود در دمای محیط 77.0 درجه فارنهایت).

  •  منبع تغذیه: به منبع تغذیه جداگانه نیاز دارد.


منبع : وارد کننده دستگاه های ماینر