کلیدستان

نسخه‌ی کامل: چرا به تصفیه آب اضافی نیاز داریم؟
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
افراد دو دسته از آب لوله کشی معمولی می نوشند. مورد اول شامل کسانی می شود که به سلامت خود اهمیتی نمی دهند. دوم - کسانی که هنوز از نظر ذهنی در اتحاد جماهیر شوروی زندگی می کنند ، جایی که همه آب شیر می نوشیدند و غم را نمی دانستند. یا به این دلیل که آب تمیزتر بود ، یا به دلیل اینکه هیچ دستگاه تصفیه آب خانگی در دسترس مصرف کننده انبوه نبود. (با این وجود ، دور از واقعیت است که مصرف آب لوله کشی در دراز مدت به سلامت ساکنان اتحاد جماهیر شوروی صدمه نزند.)

 همه خانه ها به دستگاه تصفیه آب نیاز دارند شما هم باید برای خرید دستگاه تصفیه اب اقدام کنید .

به هر طریقی ، امروزه ، در شرایط روسیه مدرن ، نوشیدن آب تصفیه نشده - آبی که از طریق سیستم تامین آب به آپارتمان ها و خانه ها "می آید" ارزش آن را ندارد. به این دلیل ساده که این آب لزوماً حاوی کلر و مواد ارگانوکلر ، با درجه بالایی از احتمال - آهن ، برخی فلزات سنگین و نیترات است. و اغلب نمک های سختی ، که اگرچه مضر نیستند ، اما به هیچ وجه زندگی را تزئین نمی کنند. برخی از آنها نسبتاً بی ضرر هستند ، اگرچه مفید نیستند (همان نمک های کلسیم را مصرف کنید). برخی دیگر حداقل مفید نیستند ، اما حداکثر - سمی و مضر هستند (به عنوان مثال ، یونهای فلزات سنگین تمایل به تجمع در بدن دارند). ما در مورد انواع مواد آلی سمی صحبت می کنیم. چنین مکمل هایی می توانند بر سلامت شما تأثیر منفی بگذارند. اگر نه امروز ، در آینده برای چندین سال.

همه این ناخالصی ها از کجا آمده و در مورد MPC و کنترل کیفیت آب توسط مقامات مربوطه چطور؟ همه چیز بسیار ساده است. لحظه اول چرخه آب در طبیعت را به خاطر دارید؟ این معمولا در کلاس سوم دبیرستان انجام می شود. آب در کشاورزی و صنایع شیمیایی استفاده می شود ، در نتیجه انواع ناخالصی های مضر به آن اضافه می شود. همچنین ، از طریق فاضلاب ، همه محصولات تمیز کننده ، همه داروها و همه لوازم آرایشی مورد استفاده مردم و سایر زباله های زندگی ما وارد آب می شود. علاوه بر این ، آب تبخیر می شود ، سپس به صورت بارش به زمین می افتد ، و سپس ، پس از چند مرحله دیگر ، که برای گفتگوی ما بی اهمیت است ، از شیر آب آپارتمان شما می ریزد.

البته سیستم های تصفیه آب شهری (شهری) وجود دارد. این بدان معنا نیست که آنها "بد" کار می کنند. آنها خوب کار می کنند! بسیار ساده است که تمام آب را به اندازه آب آشامیدنی "درجه یک" تصفیه کنید. این امر در وهله اول برای مالیات دهندگان مضر خواهد بود. موافقم ، چشم انداز پرداخت نه 40 روبل در متر مکعب برای آب ، بلکه 1000-2000 روبل در هر متر مکعب - و ریختن 95 درصد از این آب "طلایی" به فاضلاب چشم انداز مشکوکی است.

بنابراین ، سیستم های تصفیه آب شهری فقط تصفیه "اساسی" را انجام می دهند: آنها ذرات بزرگ آلاینده ها را از آب حذف کرده و با استفاده ازن ، کلر و گاهی اوقات اشعه ماوراء بنفش ، عملیات ضد باکتریایی را انجام می دهند. وظیفه آنها تأمین آب سالم از نظر سم شناسی و میکروبیولوژی به مردم است. پس از نوشیدن آن ، فرد به تخت بیمارستان نمی رود. این شرکت آب را از داروها ، سموم و آفت کش ها تصفیه نمی کند. کلر باقیمانده در آب می تواند با این ماده آلی سمی واکنش داده و ترکیبات ارگانوکلری را ایجاد کند که برای سلامتی مضرتر است. علاوه بر این ، با گذشت زمان ، خطوط آبرسانی تخریب می شوند و آهن کلوئیدی ، زنگ زدگی و یونهای فلزات سنگین را در آب لوله ها آزاد می کند. و این "کوکتل" از شیر شما می ریزد.

البته ، بلافاصله پس از نوشیدن آب لوله کشی ، شما نمی میرید - سیستم های درمانی کار می کنند و اکثر "قوی ترین" ماک ها حذف می شوند. کیفیت آب در محدوده استانداردهای بهداشتی است ، هیچگونه مازاد MPC "تند و زننده" در آب وجود ندارد. شما فوراً نمی میرید! اما در دراز مدت ، سلامت شما قطعاً از استفاده منظم از چنین آب لوله کشی سود نخواهد برد. برای جلوگیری از این امر ، هنوز هم ارزش توجه به موضوع تصفیه آب اضافی را دارد. علاوه بر این ، چندان گران نیست و فناوری های مدرن تمیز کردن به شما امکان می دهد تمام ناخالصی های مضر را از آب لوله کشی حذف کرده و آن را حتی برای غذای کودک مناسب کنید.

 بنا بر این همه خانه ها به دستگاه تصفیه آب نیاز دارند شما هم باید برای خرید دستگاه تصفیه اب اقدام کنید