کلیدستان

نسخه‌ی کامل: معرفی آپشن‌های رفاهی خودروی جک اس 5
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
معرفی آپشن‌های رفاهی خودروی جک اس 5

[عکس: 1-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%AE%...8%B3-5.jpg]

یکی از آپشن های رفاهی کاربردی در خودرو جک S5، سیستم ورود بدون کلید خودرو است. به گونه ای که شما می توانید برای ورود به کابین خودرو تنها دکمه‌ روی درب خودرو را فشار دهید. همچنین نمایشگر دیجیتالی روی کیلومترشمار میزان سوخت موجود در باک ۵۵ لیتری خودرو را نشان می‌دهد که این آپشن هم از طراحی بسیار خاصی برخوردار می باشد.

علاوه بر این ها، ترمز پارک برقی یکی از آپشن‌های روز جهانی به شمار می‌رود که این خودرو از آن برخوردار می باشد. در وسط کنسول میانی این خودرو یک صفحه نمایش لمسی قرار دارد که این صفحه نمایش از قابلیت اتصال از طریق بلوتوث برخوردار می باشد. همچنین سیستم صوتی خودروی جک اس 5 نیز نسبت به نسخه‌ دستی ارتقاء یافته است و صدای لذت بخشی در کابین ایجاد می‌کند که قابل کنترل از طریق دکمه‌های کنترلی نصب‌شده روی غربیلک فرمان می باشد.

از دیگر آپشن های رفاهی خودروی جک اس 5 می توان به پشت‌سری‌های جلو با قابلیت پیشگیری از تصادف و تنظیم زاویه، گرم‌کن صندلی‌های جلو، صندلی راننده برقی با دو حافظه، یخ‌زدای شیشه جلو، قفل ايمني كودك، سان روف، تنظيم ارتفاع نور چراغ‌های جلو، چراغ راهنما روي آينه، داراي ديمر (تنظیم‌کننده نور صفحه كيلومتر)، کامپیوتر سفری، صندلی چرمی، پوشش چرمی فرمان، تنظیم ارتفاع صندلی راننده، اخطاردهنده فشار باد چرخ‌ها، فرمان برقی + Servomotor، قابليت تنظيم غربيلك فرمان در ۲ جهت، سیستم پخش DVD با خروجی AUX و ورودی IPOD ،USB، بلوتوث، دارای ۶ بلندگو، كليدهای مولتی‌مدیا روي فرمان، خروجي پاور ۱۲ ولت آنتن شيشه‌ای، کنسول جلو و عقب، شيشه Reflex، چراغ‌های جلو مجهز به سيستم مشايعت تا درب منزل، سنسور باران، شيشه‌های جلو و عقب برقی، گرم‌کن شيشه جلو، سنسور پارک جلو و دوربین دنده‌عقب، اشاره نمود.

منبع: شارکو یدک