کلیدستان

نسخه‌ی کامل: راهنمای خرید بهترین سیستم گرمایشی تابشی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
[عکس: guide-buying-the-best-hot-water.jpg]
امروزه تنوع سیستم های‌ گرمایشی مانند‌ سیستم گرمایشی تابشی بسیار افزایش یافته و افراد معمولا در انتخاب نوع آن دچار مشکل می شوند از این رو قصد داریم در این مقاله شما را بهترین سیستم گرمایشی تابشی آشنا کنیم تا شما به راحتی بتوانید با توجه به شرایط خود محصول با کیفیتی را خریداری‌ کنید.
همانطور‌ که می دانید تحمل‌ کردن سرمای زمستان آن هم بدون استفاده از یک سیستم گرمایشی همچون سیستم گرمایشی تابشی‌ کاری سخت و تقریبا غیر‌ممکن است از این رو افراد با نزدیک شدن به فصل زمستان تصمیم می گیرند که یک سیستم گرمایشی با کیفیت خریداری‌ کنند.
سیستم گرمایشی تابشی چیست؟
شایان ذکر‌ است بگوییم دستگاه سیستم گرمایشی تابشی از جمله سامانه های گرمایشی است که از طریق تبدیل انرژی فسیلی به انرژی‌ گرمایش تابشی هر نوع مکانی‌ را گرم می‌ کند.
این نوع دستگاه در طول ۳ تا ۱۵ متر تولید می شود و شما با توجه به کاربرد خود می توانید سایز مورد نظر را انتخاب کنید.
لازم است بدانید دستگاه سیستم گرمایشی تابشی متقاضیان بسیار زیادی دارد‌ چرا که علاوه بر قیمت مناسب از دوام و مقاومت بالایی برخوردار است.
این دستگاه گرمایشی در انواع مختلفی تهیه و تولید شده که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.
انواع سیستم گرمایشی تابشی
همان طور که می دانید دستگاه سیستم گرمایشی تابشی انواع مختلفی دارد‌ که عبارت اند از:
  •  دستگاه سیستم گرمایشی تابشی لوله ای

  •  دستگاه سیستم گرمایشی تابشی سرامیکی

  •  دستگاه سیستم گرمایشی تابشی زمینی

  • دستگاه سیستم گرمایشی تابشی مستقل یا پرتابل
دستگاه سیستم گرمایشی تابشی لوله ای
دستگاه سیستم گرمایشی تابشی لوله ای یک نمونه از بهترین سیستم گرمایشی تابشی بوده که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.
در این نوع سیستم گرمایشی تابشی گاز داغ تولید شده توسط احتراق به لوله ها وارد شده و سپس دمای لوله های محصول چیزی حدود ۱۱۰۰ درجه افزایش پیدا می کند.
این محصول دارای یک کانال کوچک و دریچه بوده که به ترتیب گازهای تولید شده توسط احتراق از آن خارج می شوند و هوای تازه تولید می شود.
این دستگاه که یکی از بهترین سیستم گرمایشی تابشی محسوب می شود دارای عملکرد بهینه ای بوده و می تواند در فضاهای بسته یا سرپوشیده مورد استفاده قرار گیرد.
دستگاه سیستم گرمایشی تابشی سرامیکی
لازم است بگوییم دستگاه سیستم گرمایشی تابشی سرامیکی در دو مدل برقی و گازی موجود می باشد.
نوع گازی این محصول حرارت و گرمای مورد نیاز را از طریق گاز های تولید شده توسط احتراق تهیه و تولید می کند و نوع برقی آن گرمای مورد نیاز از طریق انرژی الکتریکی تهیه و تولید می شود.
دقت کنید در هر دو مدل این دستگاه دمای لوله های دستگاه تا ۱۸۰۰ درجه افزایش می یابد.
این دستگاه که بهترین سیستم گرمایشی تابشی است از دو محفظه برخوردار بوده که یکی از آن ها گاز های تولید شده توسط احتراق را خارج و دیگری هوای تازه را تامین می کند.
این محصول به سبب کیفیت و عملکرد خاص قیمت نسبتا بالایی داشته و در مکان هایی که به حرارت بالایی نسبت به محیط نیاز دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

منبع:

https://akhgartabesh.com/%d9%87%db%8c%d8...%a2%d9%86/